SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co w takiej sytuacji?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41
Kilka miesięcy temu zacząłem trening dla początkujących w domu. Przepadło mi jednak wiele dni treningowych i teraz to już jest bez sensu. Chciałbym zacząć go od początku. Napisane jest, że między jednym a drugim okresem treningowym należy zrobić 2 tygodnie przerwy, ale w przypadku, gdy ćwiczyłem krócej czy można jej zrobić tylko nieco ponad tydzień? Nie chce mi się aż tak długo czekać. PS Czy jak nie wykonuje niektórych ćwiczeń, np. na nogi czy na drążku, bo wszystko razem jest dla mnie za ciężkie, to bardzo źle?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1084 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12943
Pocwiczysz troche i zaczniesz robic kazde cwiczenie, a co do przerwy to nawet tydzien w tym wypadku wystarczy.

pzdr

be patient...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2885 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32917
Jak ty na takim LATWYM I PROSTYM treningu wymiekasz to nie wiem co bedzie pozniej. Rob wszystko tak jak w planie i nie pekaj.
A przerwe mozesz zrobic tygodniowa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47401 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Tydzien odpoczynku wystarczy. Pocwicz nad motywacja i niech podczas treningow towarzyszy ci haslo: "zesraj sie a nie daj sie".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 157 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 51120
"dokładnie zesraj się a nie daj się" sam mam takie motto, jak ćwiczę staram się nie odpuszczać jest napisane w planie to ma być zrobione nie ma że boli xD przy okazji ćwiczy się charakter, bo odpuszczając jakieś ćwiczenia człowiek się rozleniwia i potem zaczyna omijać coraz więcej wiem to po sobie :)
jeżeli faktycznie trening jest dla ciebie za ciężki to nie omijaj ćwiczeń, ale zmniejsz ilość powtórzeń albo serii
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

hst do opceny/poprawy

Następny temat

Trening domatora poprawa sylwetki/kondycja

WPC zestaw