SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co sie stalo z moja KOSTKA ???!!!

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1410

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660
Siema,
wczoraj koles mi przedal takiego kopa w kostke ze sie przewrocilem... Bolalo bardzo mocno ale jakos chodzilem potem normalnie z lekkiem bolem do domu poszedlem... A potem chcialem isc to od kompa odejsc do wc nie moglem tak boli jak stane na te noge kostka puchnieta... Trzeba jechac do lekarzy czy obejdzie sie bez ? Stluczenie czy zwichniecie / skrecenie :/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5242 dzień Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 158206
ano.
coś sie stało. takie "coś" pourazowe.
polecam altacet (jak najszybciej), najlepiej w żelu, póxniej dorażnie maści p. bólowe (Fastum, Ketoprom, Naproxen etc.).

jak bardzo boli - lekarz rodzinny - RTG, lub poradnia chirurgiczna/ortopedyczna (skierowanie od rodzinnego).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 79 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660
Zrobili rtg i nic nie znalezli... Mowia ze moze zlamanie strzalki i w***ali mnie w gips :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10983 Napisanych postów 50417 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Teraz kazdy uraz w gips wsadzaja..nie broń się tylko w gipsie rób izometryczne:)popytaj rehabilitanta....bedzie ok:)i noga wyzej od głowy;))
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ablacja

Następny temat

Porada dermatologiczna -> HELP

Water