SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Co robie zle???

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1663

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48

Witam,
Bardzo prosze o porade. Mam 30 lat, siedzaca prace i prawie 30kg nadwage. Mam 176 cm wzrostu i 92kg ;( Czuje sie coraz gorzej. Od tygodnia zaczelam prowadzic dziennik posilkow, codziennie robie 6km szybkiego marszu, przeplatanego biegiem, skacze na skakance i 3 razy cwiczenia silowe, podane na stronie gdzie jest dziennik spozytych produktow. W pierwszych dwoch dniach spadlam ok 2kg, natomiast do tej pory waga sie waha +/- 0.75 kg.

Ponizej, przedstawiam wykaz codziennie spozytych wartosci. Nie przekraczam podanych na stronie wartosci i naprawde radykalnie zmienilam tryb zycia.

Bede bardzo wdzieczna za jakiekolwiek wskazowki.



NUTRIENTS/date 3/12 3/13 3/14 3/15 3/16 3/17

Calories: 233 815 873 704 976 1,246
Fat: 5 17 17 16 32 36
Carbohydrates: 20 115 109 97 143 200
Protein: 27 56 71 54 48 62

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1972 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34047
wklej swoją dietę.
...
Napisał(a)
Usunięty przez Skalar. za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 203 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31795
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48
Sniadanie: muesli organiczne z mlekiem sojowym lub chleb razowy z plasterkiem szynki
Obiad: Grilowany kurczak lub ryba lub krewetki z grilowanymi wazywami
Kolacja: Salata, pomidor, ogorek
Przekaska: rodzynki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48
Niestety, mam strasznie stresujaca prace i na nic wiecej nie bylo ani sily ani ochoty ;(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48


Zalaczam zdjecie, jakby to mialo cos pomoc ;/ Generalnie wszystko mi idzie w zawieszenie :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1972 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34047
proponuje dać bieg szybki i basen dorzucić.Opisz jeszcze ile gram dziennie każdego posiłku zjadasz,warzywa do każdego posiłku daj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45186 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Twój sposób odżywiania jest bardzo zły,
przede wszystkim gdzie są tłuszcze?
Nie jedz przetworzonych produktów...
Siłka by się przydała, jest możliwość?

Zmieniony przez - Skalar. w dniu 2009-03-18 19:01:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 48
Okolo sniadanie 100-150g
Obiad 150g
Genralnie, zeby nie przekroczyc wartosci, ktore mam dziennie wyliczone, a jak do tej pory jestem w dolnych granicach.

Czyli: 1200 - 1500 kalorii
Tluszcz: 32 - 56
Bialko: 60-127
Wegle: 163-236

Jeszcze mam pytanie odnosnie kolejnosci przyjmowania wegli a bialka. Rano wegle a po poludniu bialko, tak?
Dla uzupelnienia dodam, ze jakies 10 lat temu przez okolo 2 lata bylam na diecie Kwasniewskiego (optymalnej) wtedy wazylam najmniej bo 58kg, teraz robilam kilka podejsc i nie jestem w stanie jest tak tlusto.
Pol roku temu bylam na kopenhaskiej i zeszlam do 92 kg, ale wszystko wrocilo.

Do treningu, zapomnialam dolozyc jazde na rowerze okolo 3 - 4 razy w tygodniu, okolo 9km.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1399 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8961
Poczytaj o diecie zbilansowanej w podwieszonych postach.

Generalnie jesz za mało i tym pogarszasz sprawę. Efekt jo-jo murowany. Ja ustawiłabym na twoim miejscu dietkę na jakieś 1800-1900 kcal. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Ułóż jadłospis pod takie zapotrzebowanie, pamiętając, że w każdym posiłku ma być białko, tłuszcz i węglowodany. Owoce, warzywa to nie posiłki same w sobie.

Napisz dokładnie jak wygląda ten trening siłowy. Ogólnie wystarczą ci 3 dni w tygodniu na ćwiczenia jeśli nie masz czasu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 2014 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 67983
hej,

jesli jesz mniej tylko od tygodnia to bardzo dobrze. metabolizm nie zadazyl CI sie spowolnic. Przeczytaj posty podwieszone. mamy podobna wage, mozesz sprobowac jesc tyle co ja: na poczatku jadlam ok. 2100kcal dziennie, w ok. 5 posilkach, czasami na sile, ale tak trzeba. zmierz sie dokladnie i jak po tygodniu nie bedzie efektu to zminiejszaj o ok. 100kcal tygodniowo. moje przykladowe posilki masz tu: http://www.sfd.pl/agak_-_blog_-_redukcja-t472720-s2.html i na kolejnych stronach, oczywiscie nie chodzi o to, zebys jadla to samo, tylko ulozyla sobie wlasna diete, z produktow ktore lubisz, w mniej wiecej podanych tam proporcjach (szczegolny w postach podwieszonych).
jesli natomiast jesz malo od dluzszego czasu to na pewno powinnasc jesc wiecej zeby metabolizm przyspieszyl. napisz ile jadlas przez ostatnie 2 miesiace.
i nie boj sie jesc duzo, bo pozniej jak przestaniesz chudac i tak bedziesz musiala zmniejszac kcal, a jak zaczniesz z nizszego pulapu to nie bedzie z czego zmniejszac.

wstaw tu swoja nowa diete na podstawie tego co przeczytasz to ocenimy.

na silownie chodzisz od niedawna?
to rob przez kilka tygodni tak jak Ci tam kaza (przyzwyczaisz stawy, sciegna itp do silowni), ale pozniej ktos Ci tu napisze prawidlowy, intensywny trening na redukcje.

powodzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

brak czasu na diete

Następny temat

Owsianka + płatki kukurydziane