SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robie nie tak ?

temat działu:

Dietetyka sportowa

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 907

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 294
Mam pytanie do wszystkich doswiadczonych uzytkownikow silowni oraz dietetykow. Mianowicie, po kilku letniej przerwie wrocilem na silownie. Jednak po 4 miesiacach cwiczen, diecie i cyklu, o ktorych za chwile, jestem duzo silniejszy, jednak przybralem tylko 2 kilo na wadze.

Cwicze 3-4 razy w tygodniu, mniej wiecej co drugi dzien, 1-2 razy w tygodniu gram tez w kosza.

Dieta:
Sniadanie: owsianka z miodem i bananem lub muesli.
Drugie: Shake proteinowy + owoc
Obiad: zazwyczaj kurczak z warzywami + cous cous (czasem ryz)
Przedtreningowo: posilek podobny do obiadu
Po treningu: Roznie, stek, ryba, kurczak, wieprzowina + warzywa, salatka, weglowodany
Twarog na kolacje, tylko kiedy jestem glodny

Moja suplementacja:
kreatyna Olimp TCM - wlasnie koncze cykl
Bialko - roznie, Dymatize Elite, USN 100% Whey, Pharma Whey (biore regularnie - drugie sniadanie, po treningu i czasem przed snem)
Olimp bcaa xplode - tylko po treningu
Do tego kwasy omega 3-6-9 oraz multiwitamina

Przez ostatnie trzy miesiace sila skoczyla mi konkretnie. Np. wyciskalem na klatke 95, teraz 130. Na barki 60 jakies 5 razy, teraz 80 - 5 razy.

Jednak wazylem 89, a teraz waze 91,5 kg i szczerze powiem, urosly mi barki i klatka, jednak nieznacznie. Biceps nabral cale 0,5 cm. Nogi cwicze, ale nie mierzylem.

Czegos widocznie brakuje, skoro nie rosne. Myslalem, ze moze malo jedzenia, ale niemal caly czas jestem najedzony, jem co jakies 2-3 godziny i staram sie dobierac odpowiednie proporcje. Sam trening tez chyba jest wporzadku bo sila skacze regularnie.

Mam nadzieje otrzymac od was kilka cennych porad i poprawic swoj rozwoj.

Z gory dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1208 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5846
jaki masz wzrost i wage i wiek?

Zmieniony przez - MTnew w dniu 2011-05-06 16:28:44

Pomogłem? to daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 294
25 lat, 188 cm , 91,5 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1208 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5846
ciężko powiedzieć.

Pomogłem? to daj SOG'a :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 294
Czy ktos ma bardziej konstruktywna opinie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 400 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12389
2,5kg poszło w całe ciało to różnicy dużej nie da rady dostrzec. Musisz zwiększyć podaż kalorii. Policz w jednym dniu ile mniej więcej spożywasz kalorii i będziesz wiedział o ile zwiększyć.(uwzględnij trening i swoją przemianę materii). Widzę, że jest jeden ważny błąd w diecie: GDZIE SĄ ZDROWE TŁUSZCZE?? oliwa z oliwek, jaja, ryby, orzechy?? Ja ich w diecie nie widzę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1068 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7451
Dieta:
Sniadanie: owsianka z miodem i bananem lub muesli. Niema białka i tłuszczy
Drugie: Shake proteinowy + owoc Niema wegli i tłuszczy
Obiad: zazwyczaj kurczak z warzywami + cous cous (czasem ryz)
Przedtreningowo: posilek podobny do obiadu
Po treningu: Roznie, stek, ryba, kurczak, wieprzowina + warzywa, salatka, Daj wegle proste i wywal warzywa
Twarog na kolacje, tylko kiedy jestem glodny Twagóg zawsze niema lipy kvrwa

tak mniej wiecej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do sprawdzenia wlasnej roboty

Następny temat

dieta do sprawdzenia i poprawki

Fruzelina