SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robic ? Co zmienic? prosze porade i ewentulane skorygowanie bledow...

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2034

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1770
Witam !
Nim powiem o co chodzi troche wiadomosci na moj temat;
73kg , 174cm wzrostu, 18 lat
dieta na mase, prawie 3800kcal
bialko-1,8 wegle-6,8 tluszcze-1,5, 8 miesiecy na silownii

Mianowicie zalalem dolna czesc brzucha, nie chcialbym redukowac bo nie mam zabardzo z czego tylko problem z brzuchem jest . Z tego co wiem to przy redukcji miecha tez troche poleci a u mnie nie ma tego duzo i nie chce wrocic do pkt w ktorym bylem we wrzesniu jak zaczynalem. Wiec co mam robic ? Wydaje mi sie, ze zle rozlozylem tluszcze- dziennie 30g migdalow i 6 lyzek oliwy... z gory dziekuje ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25684
Zacznijmy od diety, napisz jak konkretnie teraz to wyglada, co i jak jesz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1770
sniadanie 7:00
platki owsiane 120g
2jajka (60g kazde)
3 łyzki oliwy
banan
zestaw witamin, magnez

10: 30 posilek w szkole
makaron pełnozirnisty 120g
kurczak z rekawa 100g
warzywa
migdały 30 g

14:00(przedtreningowy) badz tez czasami 15:00 (zalezy od dnia)
ryz paraboliczny/makaron pełnoziarnisty 100g
kurczak z rekawa 150g
warzywa

trening w godzinach 16 00 - 16 30 (zalezy od dnia, uwarunkowane szkola)
po nim 2 banany

17:30 - 18:00(posilek potreningowy)
makaron pelnoziarnisty 120g
kurczak z rekawa 150g

20:00
makaron 130g
kurczak z rekawa badz ryba(morszczuk, mintaj, losos) 100g
warzywa
migdaly 30g

22:00(przed snem)
makaron pełnoziarnisty 30g
twarog poltlusty 125g
oliwa z oliwek 30g

Na siłownie chodze 4 razy w tyg. treningi ok. 1h 15min

Mam nadzieje, ze o niczym nie zapomnialem:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25684
Na początku gratuluje ilości posiłków i diety jaką w tym wieku już starasz się trzymać, to jeszcze niestety rzadkość w dzisiejszych czasach.To na pewno dobrze rokuje na przyszlosc.
A co do Twojego problemu to jest kilka możliwości, jedną z nich na pewno może być dodanie na okres ok.4 tyg.cardio, które mógłbyś wykonywać po treningu siłowym, zaczynając od ok.25/30 min.4 razy w tygodniu.
To na pewno przyśpieszyłoby przemianę materii i spaliłbyś na pewno jakąś ilość z tej tkanki tłuszczowej, która zalega Tobie na brzuchu i od tego powinieneś zacząć.
Nie napisałeś nic na temat suplementów czy jakiekolwiek stosujesz ale fajnie byłoby gdybyś mógł się zaopatrzyć chociażby w aminokwasy BCAA, polecam BCAA G-Force, przystępne na każdą kieszeń.
Wtedy mógłbyś zażywać je zaraz po treningu siłowym razem z bananem np. i od razu zaczynać trening aerobowy.

Co do diety to nie jestem pewien do końca w jakiej formie masz tego kurczaka z rekawa??Czy to są nóżki z kurczaka, czy piersi??Czy dodatkowo są tam dodane przyprawy, jakiś sos??
Jeśli zamiast piersi masz nóżki a dodatkowo przyprawy łącznie z glutaminianem sodu to może się to również przyczynić do odkładania tkanki tłuszczowej i zatrzymywania wody w organiźmie przez co wyglądamy na bardziej spuchniętych niż nabitych i gęstych.
Osobiście polegałbym na suchej piersi z kurczaka czy to grillowanej bądź gotowanej, niestety masa jakościowa niesie za sobą również konieczność zdrowego i odpowiedniego odżywiania.
Inną kwestią jest,że biorąc pod uwagę swoją wagę możesz też mieć trochę za dużo ww. w diecie i być może trzeba będzie je nieco ograniczyć ale najpierw poczekałbym na efekt treningu aerobowego.
Do śniadania dodaj koniecznie większą ilość białek jaj bo te 2 jaja, moim zdaniem to stanowczo za mało.


Zmieniony przez - GISZMAN w dniu 2011-04-25 20:10:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1770
Co do odzywek to do tej pory bralem najpierw mutant mass potem gain bolic po treningu, bialko rano lecz od 2 miesiecy bez odzywek. Zapomnialem dodac, ze oczywiscie [piers z kurczaka]bez panierek, bez sosu.Niestety pierwsze 2 miesiace robilem ten bład i podjadalem inne rzeczy, mieso bylo z panierka ale w miare zdobywania wiedzy starem sie poprawiac nawyki zywieniowe. Czasami dla urozmaicenia robie sobie salatke warzywna z jogurtem naturalnym jak posilki sa "za suche". Przyprawy bez dodatku glutaminianu sodu. Co z tłuszczami 1,5g/kg masy to nie za duzo ? bo spotkalem sie z taka opinia.

Bardzo dziekuje za pomoc na pewno sie zastosuje i bede badal efekty! Sog juz polecial;
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9689
Może na treningach podnieść lokalną termogeneze pasem neoprenowym ewentualnie folia spożywcza na pas.
Dodatkowo dolny brzuch wzmocnić wznosami na drabinkach.O aerobach nie wspominam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25684
Ja ogólnie jak jakość masy mięśniowej robię to unikam tłuszczy i mam może razem z 50 gr. dziennie., zazwyczaj jest to odrobinę masła orzechowego do omleta plus dwa zółtka i w ciągu dnia resztę tłuszczy mam albo z łososia albo z chudej wołowiny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1770
Czyli zmniejszyc... jeszcze pytanie co do cardio - po treningu silowym mam wrzucic BCAA,banan lub carbo... a po cardio tez mam cos wrzucic czy spokojnie moge po 20 min zjesc w domu po zakonczonym zalozmy 25 minutowym rowerku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
GISZMAN D.Geler
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3624 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 25684
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1770
Dziekuje za pomoc;) zastosuje sie do rad;))
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10507
Witam amator66
Ustawiłbym inaczej udział składników odżywczych w Twojej diecie:
- Białko 20%
- Węglowodany 50%
- Tłuszcze 30%

Tak jak wcześniej pisał Dawid dorzuciłbym również bezpośrednio po zakończeniu treningu siłowego trening aerobowy. W kolejne fazie czyli przy redukcji tkanki tłuszczowej można zwiększyć ilość białka do 25% kosztem węglowodanów które zmniejszasz następnie do 45%. Przy takim układzie nie powinieneś mieć już problemów z tkanką tłuszczową, ani nie martwić się zbytnio o masę mięśniową. Zawsze możesz zabezpieczyć swoje mięśnie aminokwasami BCAA, L-Glutaminą.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NITROBOLON II - DAWKOWANIE

Następny temat

Nitrobolon a maraton

FuckBaton