SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robię żle? Waga w miejscu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1556

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

24

Płeć

mężczyzna

Waga

80

Wzrost

181

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

20

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca, 5:30 pobudka, 8:30-18:00(podróż i praca), 18:30-19:30 trening, 22 sen

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

7x w tygodniu kalistenika - średnio 60 min + spacery po 30 min.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

soylent

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 81
Wzrost : 181
Obwód klatki : 104
Obwód w pasie: 86
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 20% średnia z kilku wzorów
Aktywność w ciągu dnia : praca siedząca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 7x w tygodniu kalistenika - średnio 60 min + spacery po 30 min.
Odżywianie : aktualnie 2200-2400 kcal,
Cel : redukcja rozłożona w czasie, 0,6-0,5 kg na tydzień do 75kg i 15%BF
Preferowane formy aktywności fizycznej : kalistenika, sztuki walki - za jakiś czas
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : L-karnityna - zacząłem od tego tygodnia
Tryb dnia: 5:30 pobudka, 8:30-18:00(podróż i praca), 18:30-19:30 trening, 22 sen

Witam,
2 miesiace temu postanowiłem pozbyć sie zbędnych kilogramów, ale stoje w miejscu, waga ani troche nie chce się ruszyć w dół.
Pierwszy miesiąc jechałem na soylencie (1900kcal), bez ćwiczen. Drugi miesiąc zacząłem jeść zdrowo eliminując z planu żywienia produkty przetworzone(2200kcal), dodatkowo ćwiczyłem ogólnorozwojówke w domowej siłowni, waga dalej stała. Teraz zacząłem ćwiczyć kalistenike, sprawia mi to o wiele więcej radości, wiec przy tym chyba zostane na lata. Typowy dzienny plan żywienia zamieszczam nizej. Proszę o pomoc. Co zmienić, co robię żle?




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 78 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7004
Plan żywieniowy sam układałeś ? na moje oko za dużo przetworzonych produktów (ciastka, paluszki, płatki nestle, baton), w 3 posiłku brakuje białka, węgle daj około treningowo. Nie wiem też kiedy chodzisz spać ale o 23 jeść paluszki, orzeszki i baton to raczej kiepsko. Dodatkowo mam pytanie co pijesz w ciągu dnia ? wielu ludzi nie zwraca na to uwagi, a często wychodzi że smakowa woda bądź napój posiada około 10g/100ml cukru. Kolejna sprawa to ucięcie 600kcal, przy 7xtyg treningu i tak masz sporo ruchu, a i nie widzę czasu na regenerację.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Przez pewien czas bardzo pilnowałem tego co jem, kiedy i jak. Nie dało to żadnych efektów.
Nie uciąłem kalorii, bo po prostu podałem mój typowy dzienny plan jedzenia, nie daje rady jeść więcej, czuje się cały czas najedzony. Niektóre produkty w ostatniej tabelce odnoszą sie do przekąsek w ciągu całego dnia, aby dać trochę dodatkowych kalorii. Napisałem że chodzę spać o 22 :) Co do płynów, piję tylko wodę 2-3l na dzień, czasem trafi sie jakiś energetyk, ale to max raz na tydzień. Za regeneracje uznaję stałe 7-8h snu, w końcu nie wyciskam jakiś wielkich ciężarów i chyba dodatkowo uzalezniłem się od ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 150 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1759
Co to wgl za dieta oparta na paluszkach, ciastkach i slodzonych Płatkach? Znasz chociaż jakieś podstawy?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 115
Chyba własnie problem tkwi w tych paluszkach , batonach płatkach itd.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Te elementy nie sa podstawą, są dodatkiem, aby w jakiś szybki sposób dostarczyć trochę wiecej kalorii. Ja przeżyje bez tego, ale 1800 czy mniej kcal to troche mało na cały dzień. Wyżej napisałem, że prowadziłem diete, która nic nie dała(No chyba że ta dieta też była lipna :D ). Po co dalej mam marnować czas na takie zabawy w kuchni?
Żeby nie było, podaje typowy dzień na poprzedniej diecie, do tego 2-3l wody:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 12 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 115
Chyba własnie problem tkwi w tych paluszkach , batonach płatkach itd.
Dodatkowo nie zapominajmy ze na początku odchudzania może wystąpić efekt przytycia , ponieważ organizm stara sie zabezpieczyć i odkłada co nieco na później :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
bbobb
Te elementy nie sa podstawą, są dodatkiem, aby w jakiś szybki sposób dostarczyć trochę wiecej kalorii. Ja przeżyje bez tego, ale 1800 czy mniej kcal to troche mało na cały dzień. Wyżej napisałem, że prowadziłem diete, która nic nie dała(No chyba że ta dieta też była lipna :D ). Po co dalej mam marnować czas na takie zabawy w kuchni?
Żeby nie było, podaje typowy dzień na poprzedniej diecie, do tego 2-3l wody:



Coś skasowało obrazek, podaje linka: http://i.imgur.com/zyBelEi.png 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 150 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1759
Ułożyć sobie dietę na redukcji to nie jest żadna filozofia. Korzystaj tylko z pełnowartościowych produktów a nie pisz że ciastka i paluszki są tu po to by szybko dostarczyć kalorii bo w diecie redukcyjnej chodzi przecież o to by tych syfiastych kalorii nie było! Wykorzystaj jajka, twarogi, drób, ryby, ryż, kasze, warzywa, płatki owsiane a nie jakieś śmietnisko robisz w diecie i piszesz że nie działa. Masz mnóstwo tematów na forum wystarczy tylko odrobiną chęci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 150 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1759
Activa, crunchy, płatki nestle, belvita, paluszki, baton, sos miod-muszt = cukry cukry i cukry... Na tym redukcji nie widzę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 89
Okej zamienie i co to zmieni? Nic. Patrz post wyżej. Stosując wcześniejsza dietę, miałem 4 treningi z ciężarami w tygodniu, waga i tak stała. Stosowałem wzór na zapotrzebowanie 24x80x1,5=2880, ale to ewidentnie dla mnie za dużo. Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale wiek metaboliczny mam określony na poziom 13 lat.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Dieta na mase do oceny

NutLove