SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robić z klata????

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3229

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Ćwiczę na silowni 3-mies.
Robię to 3 razy w tygodniu(pon,śro,piąt).
Chodzi o to ze moj trener ustalił mi program treningowy na klate(ćwicze klate na kazdym treningu-4x3 i 4x8na poziomej,potem rozpiętki na poziomej 4x10 i butterfly 4x10)
Czy nie jest to za dużo?????A jezeli nie to jak mam dopasowywać cwiczenia na inne mięśnie???

PS>trener uważa że jest to trening na siłe
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 414 Napisanych postów 15594 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91830
za duzo
po trzech miesiacach zacznij cwiczyc grupy miesnuiowe raz w tygodniu wystarczy:)

KAZDY NOSI SWOJE BRZEMIE NA PLECACH(CZYM WIEKSZE TYM LATWIEJ)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 5468 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30197
Czy to trener Levrone`a?

jak mowi stare powiedzenie pszczol- bicepsow nigdy za wiele
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1021 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5315


Trening 3x w tygodniu - OK
Klata 3x w tygodniu - NIE

Pierwsze 3-6 miesięcy treningu powinieneś poświęcić na wyrobienie właściwej techniki wykonywania ćwiczeń i ogólny rozwój.
Klata należy do dużych grup mięśniowych, duże mięśnie wymagają dłuższej regeneracji (odpoczynku) po treningu.
Klatkę proponuję robić raz w tygodniu - poniedziałek, mięśnie wypoczęte po weekendzie, ewentualnie 2x w tygodniu (poniedziałek i czwartek).
3x w tygodniu to stanowczo za dużo.

Proponuję 4 podstawowe ćwiczenia(u mnie przyniosły efekt):

Wyciskanie sztangi na skośnej ławce 4x8 powt.
Wyciskanie sztangi na płaskiej ławce 4x8 powt.
Wyciskanie sztangielek na płaskiej/skośnej ławce 4x10 powt.
Rozpiętki na skośnej ławce (b. mały skos) 4x10 powt.

Dobrze się rozgrzej!
DOBIERZ ODPOWIEDNIE OBCIĄŻENIE!!!
Jeżeli zrobisz 8 powt. i czujesz że możesz więcej to zwiększ obciążenie.
Ćwicz DOKŁADNIE opuszczaj sztangę do klaty i wooolnoo

Powodzenia

Głosiu

Pozdrawiam
Głosiu

"Uważaj przy czytaniu książek na temat zdrowia, bo możesz umrzeć na błąd w druku." Mark Twain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86319
1. nie jest to trener (przynajmniej dyplomowany)
2. ten trening nie jest na sile
3. jak dla Ciebie zawiera on zbyt duzo serii, spokojnie mozesz wykonywac (na swoim poziomie zaawansowania) polowe tego co Ci zalecono.
Proponuje tak :

Wyciskanie sztangi na skosie 15,12,10,8
Wyciskanie sztangielek na plaskiej 12,10,8
Rozpietki na skosie 12,10,8

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2474
Klatkę powinieneś ćwiczyć góra dwa razy w tygodniu. Przy twoim zaawansowaniu powinno ci starczyć 8-10 serii. Rób ćwiczenia złożone np. wyć. sztangi w poziomie lub skosie, a na koniec trreningu 2-3 serie rozpiętek.

Pozdrawiam

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1738 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 9563
klata 1x w tygodniu


Pozdrowienia...

www.dyq.republika.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2955 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 40935
jesli jestes wytrzymaly to mozesz robic bardzo ciezki trening uwzgledniajacy wszystkie partie miesniowe 3 razy w tygodniu po dwa lub trzy cwiczenia na jedna partie miesniowa, treningu nie mozna stosowac dlugo, ale tak ze 3 tygodnie moglbys pojechac, ale jak jestes poczatkujacy to zapomnij
cwicz tak jak przedmowcy poradzili

pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 758
Klate cwicz 2 razy w tygodniu ,to w zupelnosci wystarczy :)



Zmieniony przez - lookash w dniu 2002-04-03 21:53:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50338 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki pakery!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1082 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28663
Cwiczenie klatki na kazdym treningu ( w Twoim przypadku 3 razy w tygodniu ) mija sie zupelnie z celem. Po pierwsze grozi to szybkim przetrenowaniem, po drugie - nie pozwala miesniom na odpowiednia regeneracje.

Chcialbym zauwazyc takze, ze robienie 'butterflay'a' ze starzem treningowym 3-miesiecznym rowniez w pewnym sensie mija sie z celem. Jest to cwiczenie glownie na rzezbe, na przedzialek klaty, podkreslenie ksztaltow miesni piersiowych. W to miejsce narazie mozesz wykonywac przenoszenie sztangielki za glowe lub pompki na poreczach, albo poprostu wykonywac 3 podstawowe cwiczenia : wyciskanie na plaskiej, skosie, rozpietki.

Mariux

Mariux

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wasze perelki

Następny temat

PRZEDRAMIONA dla twardzieli !!!

Black weekend