SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co robić na tak figurę?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3570

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5067
Co robić w domowych warunkach żeby uzyskać taką figurę?
Mam 14 lat, 166cm wzrostu, waże 59 kg.
I czy w moim wieku jest to możliwe?
Posiadam hantle i ekspander.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46605 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Czytać podwieszone tematy, ćwiczyć z głową i dobrze się odżywiać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 365 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4773
Na pewno nie do wakacji ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 12867 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 90335
Możliwe, możliwe.
Reszta jak napisałem Massabitt.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5067
Zapomniałem napisać, że od jakiegoś miesiąca, może 1,5 robię sobie takie treningi:
-a6w
-pompki seriami po 20 ręce wąsko
-całe brzuchy seriami po 20
-triceps:
podparcie o ławke i ugięcia rąk seriami po 20
hantel w ręke ręka naprzemianległa na kolano i podnoszenie poprzez zgięcie seriami po 20
dwie ręce do siebie i prostowanie rąk seriami po 20
-pompki seriami po 20 ręce szeroko
-brzuszki połowiczne seriami po 20
-tradycyjnie biceps hantlem seriami po 20
-arnoldy seriami po 20
-podciąganie ręce na szerokości barków, podchwyt, nachwyt seriami po 10 (robię tak trochę do połowy, więcej nie dam rady)
-abs:
http://facet.onet.pl/forma/piekny-brzuch-w-6-tygodni-czesc-i/09d69
-i te ćwiczenia
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
seriami po 20
Wszystko to co napisałem robię 3 razy podczas treningu.
Z dietą nie ma problemu - moja mama jest dietetykiem
Mam odżywkę białkowa, thermo core, aminokwasy BCAA, l-carnityne


Zmieniony przez - Bliver32 w dniu 2013-06-11 17:58:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1187 Napisanych postów 29038 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259316
jak Twoja mama jest dietetykiem to po co Ci te suple?
a plan do dupy. Połączyłeś kilka rzeczy zamiast zrobić jeden porządny plan złożony z podstaw

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5067
Może coś zaproponujecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46605 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 200 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5067
Sorry, ale zawsze się znajdą takie ,,świeżaki" co nic nie czytają i tylko się pytają ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 417 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5689
1. zacznij cwiczyc brzuch, mozesz robic A6W zeby zarysowac lekko miesnie chociaz nie poleca sie tego
2. jedz duzo białka unikaj fast foodow i slodyczy bo to tylko puste kalorie, pamietaj ze brzuch przede wszystkim "robi" sie w kuchni
3. Rozbuduj plecy zeby miec minimalne V polecam drazek i podciaganie nachwytem
4. Pompki z programu 100pompek.pl lub wedlug wlasnego uznania rozne ustawienia rąk na klatke
I wymarzona sylwetka gotowa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46605 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
1. Nie poleca to delikatnie powiedziane, a6w to głupota
2. Z tym białkiem to bez przesady, za dużo też nie można, w tym wieku "10 wskazówek żywieniowych"
4. 100 pompek to nie jest program do budowania mięśni, tam chodzi o wytrzymałość.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciężar trening.

Następny temat

Ćwiczenie klatki za pomocą "poręczy" do ćwiczeń"

Masa