SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 598

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
Płeć : mężczyzna
Wiek : 17
Waga : 75
Wzrost : 180
Obwód klatki : -
Obwód ramienia : 33
Obwód talii : 82 - 82,5cm (poziom pępka)
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 12-13 według mnie ale może mi ktoś pomóc w określeniu
Aktywność w ciągu dnia : szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW 1x MMA
Odżywianie : Codziennie staram się do diety wrzucić jakiś owoc i warzywka
Cel : Mini Cut lub Masa
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia :
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Kreatyna , omega-3 , cytrulina. Aktualnie kreatyna i odżywka białkowa
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : Nie za bardzo.
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam przychodzę tutaj z pytaniem co robić mini cut na 4 tygodnie pierwsze 2 tygodnie -25% a następne 2 tygodnie -20% od mojej aktualnej kaloryki.
Na masie spożywam aktualnie 2100 kcal 145 g B 50 g T 250 g WW. Moim problemem jest to że po dodaniu 200 kcal waga idzie do góry przez tydzień a później hamuje (tylko cyferki na wadze) a w pasie nie przybywa. Pewnie przez moją niezbyt mądrą redukcję .Nie wiem co za bardzo robić czy wprowadzić mini cuta czy dalej prowadzić moją pierwszą masę w życiu. Zdjęcia w linku poniżej. Wykonane po całym dniu jedzenia i po treningu.
PS. Ktoś mógłby oszacować mój poziom body fatu.?

Zdjęcia...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
1.BMR = (9.99 X 75 (kg)) + (6.25 X 180 (cm)) - (4.92 X 17) + 5 = 1795 (zaokrąglijmy do 1800 kcal)
2.TEA = 3 x 90 min x 7 + EPOC(5 % z zapotrzebowania to 90 kcal) = 1700 kcal
3. Wynik z punktu 2 podzieliłem przez 7 dni tygodnia to 244 kcal
4. Suma z punktu 2 i 3 to 1944 kcal
5.NEAT określiłem jako 500 kcal. 1944 + 500 = 2444 kcal
6.TEF określiłem jako 10%. Po dodaniu TEF do moich obliczeń wychodzi mi 2688 kcal.
Czy te wyliczenia teraz są poprawne ?.
Dodam ponownie że aktywność w tygodniu to
3x siłownia. Minimum 6.000 kroków dziennie tylko w weekendy mam poniżej 6.000 kroków.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2914 Napisanych postów 51299 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346136
Tłuszczu masz sporo, więc przydałoby się podciąć.
Jeżeli chodzi o efekty to normalne, że po dodaniu kcal masa ciała idzie na początku do góry, a potem idzie to mozolnie. Do budowania mięśni potrzeba cierpliwości.

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6173 Napisanych postów 10554 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2141703
Siemka. Tak jak wyzej ja tez bym tutaj celował u Ciebie w redukcje lub minicut ;)
Chociaż bardziej w redu spokojną bym celował tak żeby ta waga ciała lekko sobie spadała w dół żeby powoli się ten tłuszcz spalał ;)
Co do budowania masy to wiadomo że idzie to opornie każdemu no ale nie o to chodzi żeby ta waga rosła jak wściekła bo niestety ale mięsien tak szybko nie rośnie do tego trzeba czasu ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
To w takim razie minicut. Od 2100 kcal odejmę 25% makro. 1600 kcal 135 białka 45 tłuszczu i 160 WW. I tak przed 2 tygodnie a potem od 2100 20% ale to się wszystko okaże z czasem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
Tylko nie wiem czy nie powinno się robić mini cuta jeżeli ciężko jest nam przejadać daną ilość kalorii lub jeżeli jak myślimy o jedzeniu to mamy go dosyć chce jeść a ja mogę spokojnie dorzucać wciąż kalorie i nie sprawia mi to żadnego problemu.


Zmieniony przez - Baj0 w dniu 2021-11-25 20:36:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1856 Napisanych postów 3624 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95792
no ale tutaj nie chodzi o to że masz apetyt i możesz dalej zwiększać kalorie. Redukcja lub mini cut jest Ci potrzebny ponieważ Twoj poziom tkanki tłuszczowej jest dość wysoki i dalsze budowanie masy mija się z celem gdyż każde dodatkowe kilogramy to będzie w większości tluszcz i woda a to chyba nie jest Twoim celem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
Według ciebie 4 tygodniowy mini cut wystarczy żeby zbić trochę poziom tkanki tłuszczowej czy lepiej zrobić redukcje która potrwa dłużej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1856 Napisanych postów 3624 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 95792
według mnie lepiej zrobić dłuższą redukcje niż mini cut bo one bardziej sprawdzają sie u doświadczonych użytkowników siłowni z duzo większą masą mięśniową. Pozatym ciężko przewidzieć czy po 4 tygodniach spadnie dużo tłuszczu czy może będzie to szlo opornie więc trzeba obserwować i na bieżąco reagować na zmiany w sylwetce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259953
Baj0
To w takim razie minicut. Od 2100 kcal odejmę 25% makro. 1600 kcal 135 białka 45 tłuszczu i 160 WW. I tak przed 2 tygodnie a potem od 2100 20% ale to się wszystko okaże z czasem.
Najlepiej byłoby gdybyś dał zdjęcie sylwetki do oceny i będzie mozna konkretnie doradzic co lepiej się sprawdzi w twoim przypadku .Kolejna sprawa to jak liczyłeś te kalorie ?? 1600 kcal przy treningach i normalnych funkcjonowaniu to tak trochę mało się wydaje , tyle to drobne kobiety mają na redukcji .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 244 Wiek 36 lat Na forum 349 dni Przeczytanych tematów 2473
Ja bym zrobił redu normalne,podcial aż bedzie dobry bf i budował na czysto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 76 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 445
monkey22
Baj0
To w takim razie minicut. Od 2100 kcal odejmę 25% makro. 1600 kcal 135 białka 45 tłuszczu i 160 WW. I tak przed 2 tygodnie a potem od 2100 20% ale to się wszystko okaże z czasem.
Najlepiej byłoby gdybyś dał zdjęcie sylwetki do oceny i będzie mozna konkretnie doradzic co lepiej się sprawdzi w twoim przypadku .Kolejna sprawa to jak liczyłeś te kalorie ?? 1600 kcal przy treningach i normalnych funkcjonowaniu to tak trochę mało się wydaje , tyle to drobne kobiety mają na redukcji .

Ale są zdjęcia wstawione należy nacisnąć czerwony napis "zdjęcia..."
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na redukcyjna do oceny [103 kg]

nutloveb