SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co o tym myślicie?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 687

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 399
Jestem endoomrfikiem (60 kg 175cm i 16 lat). Prosze o sprawdzenei i korekte mojego planu cwiczen. Z gory thX

PLAN:
PON (triceps + biceps i przedramie)
1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 10 serii 8 powtorzen (8 powtorzen na 1 reke),
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 7 serii 8 powtorzen,
3.UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 7 serii 8 powtorzen,
4.WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE 7 serii 8 powtorzen,
5.WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 7 serii 5 powtorzen,
WT (klatka + grzbiet)
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 7 serii 8 powtorzen,
2.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 7 serii 5 powtorzen,
3.PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ (znad glowy do przodu) 10 serii 8 powtorzen,
4.PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ 7 serii 8 powtorzen,
5.WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY" 7 serii 10 powtorzen,
SR (brzuch + nogi)
1.SKŁONY W LEŻENIU GŁOWĄ W DÓŁ 7 serii 8 powtorzen,
2.UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU 7 serii 8 powtorzen,
3.SKŁONY BOCZNE 7 serii 10 powtorzen,
4.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 7 serii 10 powtorzen,
5.PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 7 serii 10 powtorzen,
CZW (triceps + biceps i przedramie)
1.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ 10 serii 8 powtorzen (8 powtorzen na 1 reke),
2.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 7 serii 8 powtorzen,
3.UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 7 serii 8 powtorzen,
4.WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI W SIADZIE 7 serii 8 powtorzen,
5.WYCISKANIE W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ WĄSKIM UCHWYTEM 7 serii 8 powtorzen
PT (klatka + grzbiet)
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 7 serii 5 powtorzen,
2.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 5 serii 5 powtorzen,
3.PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ (znad glowy do przodu) 10 serii 5 powtorzen,
4.PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ 7 serii 8 powtorzen,
5.WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY" 7 serii 10 powtorzen,
SO (brzuch + nogi)
1.SKŁONY W LEŻENIU GŁOWĄ W DÓŁ 7 serii 8 powtorzen,
2.UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU 7 serii 8 powtorzen,
3.SKŁONY BOCZNE 7 serii 10 powtorzen,
4.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 7 serii 8 powtorzen,
5.PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 7 serii 10 powtorzen,
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53932
po primo jestes ektomorfik a po drugie jaki masz staz???? jesli mały to poczytaj o FBW...lepiej na tym wyjdziesz

"Miota nim jak szatan..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 399
Staz praktycznie 0. Kiedys cwiczylem moze z miesaic (w te wakacje)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53932
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 399
Ok Dzieki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53932
jak cos to pisz to pomozemy jeszcze

"Miota nim jak szatan..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 6377 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25682
No ACT ostatecznie na wstep sie nada ale pozniej cos typu FBW w jednej z dostepnych wersji i bez kombinacji splitami czy innymi cudami. Bynajmniej teraz kiedy staz jest zerowy. Druga podstawowa sprawa to dieta i regeneracja. Czesto jest tak ze wiecej treningow nie znaczy wcale lepiej wiec jesli juz ulozysz plan wrzuc go tutaj z zalozeniami wykonywania go na poszczegolne dni tygodnia.

pozdrawiam

Człowiek mógłby żyć samotnie przez całe życie,
ale o ile sam potrafiłby wykopać sobie grób ,
musiałby mieć kogoś kto go pochowa.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 399
1. Unoszenie nog w zwisie
2. Przysiady ze sztanga na barkach
3. Wyciskanie sztangi lezac
4. Rozpietki
5. Podcaiganie sztangi wzdluz ciala
6. Wyciskanie sztangi zza glowy
7. Martwy ciag
8. Podcaiganie sztangi w lezeniu na laweczce (wioslowanie)
9. Uginanie ramion ze sztanga
10. Francuskie wyciskanie
11. Uginanie nadgarstkow w siadzie podchwytem
12. Wspiecia w siadze na laweczce na palce

To jest moj plan ATP (czy jakos tak). Mam zamiar wykonywac go 3 razy w tygodniu (sroda piatek i neidizela) bo te dni najbardziej mi odpowiadaja. Powiedzcie mi ejszcze prosze co mam jesc zeby przybrac na masie jezeli waze 60kg mam 16 lat i mam 175cm wzrostu. Tylko nie takie duperele jak kurczaka 20g na obiad i na kolacje 35g, tylko tak ogolanie co mam jesc (czego sie wyrzekac a czym sie objadac). Z gory dziekX za pomoc :-]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 399
Nie ATP tylko ACT
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak przybrac masy

Następny temat

MASS-ChrenO

Fruzelina