SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na zmniejszenie łaknienia?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 111

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 47959 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam
Potrzebuje porady co by tu łyknąć ziołowego żeby tyle ni żreć i nie budzić się w nocy na to samo .
Dziękuję Bogusław
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1425 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229937
Z reguły jeżeli są problemy z uczuciem sytości, w pierwszej kolejności należałoby się przyjrzeć diecie. Jeżeli w ciągu dnia (a także w środku nocy) występuje głód to najprawdopodobniej dieta nie dostarcza odpowiedniej ilości kalorii lub wartości odżywczych.
Wszystko też zależy co aktualnie robisz. Jeżeli jesteś na etapie redukcji to głód jest czymś normalnym, ale nie powinien być aż tak nasilony by wybudzał w nocy.
W pierwszej kolejności zorientuj się czy na pewno Twoja dieta zawiera odpowiednią ilość kalorii.

Jak obliczyć zapotrzebowanie? Możesz wykorzystać gotowe kalkulatory:
https://potreningu.pl/calculators

Warto też zapoznać się trochę z teorią na temat zapotrzebowania kalorycznego:
https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Kolejna kwestia to dobór produktów. Posiłki powinny być zbilansowane a to znaczy, że powinny zawierać źródło węglowodanów, białka i tłuszczu. Istotne jest również by były one jak najmniej przetworzone, wówczas dostarczysz organizmowi więcej wartości odżywczych (a to także wpływa na ich sytość).

Jeżeli myślisz mimo wszystko o jakieś suplementacji to warto postawić na delikatne środki, które wpływają pozytywnie na Twój organizm.
Świetnym połączeniem jest piperyna z chromem np. https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Piperine_ _Chrome-opis39714.html lub sama piperyna https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Piperine_Fast-opis35842.html.

Oba składniki poprawiają funkcjonowanie układu pokarmowego i przyczyniają się do prawidłowego metabolizmu składników odżywczych.



Zmieniony przez - eveline w dniu 2019-07-21 10:47:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 442 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8087
Kontrola posiłków, jedzenie w równych odstępach czasu, stały poziom cukru we krwi bez żadnych większych skoków, to pomoże.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 6895 Napisanych postów 76553 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 640535
Warto opierać dietę o pokarmy nisko przetworzone, niezawierające rafinowanych cukrów. Niezmiernie istotne jest zapewnienie odpowiedniego udziału w diecie produktów białkowych i warzyw oraz zwrócenie uwagi na kwestię właściwego doboru ilościowego i jakościowego wypijanych płynów. Osobną kwestią jest dobowy rozkład posiłków. Dzień warto zacząć od wysoko białkowego śniadania, nie należy też obawiać się węglowodanów w kolacji. W niektórych przypadkach wskazane może być wprowadzenie diety niskowęglowodanowej, która prowadzi do wyraźnego zmniejszenia łaknienia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 9196 Napisanych postów 9619 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 237667
Jak będzie dieta odpowiednio dograna to organizm nie będzie się tak domagał i nie będą się pojawiać napady łaknienia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Testosteron 250

Fruzeliny