SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na siłę? Lekkoatleta.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 968

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1038
Witam wszystkich!
Dawno do Was nie zaglądałem, było to spowodowane brakiem czasu nauka,treningi i inne sprawy.
Ale przejdźmy do rzeczy.
Trenuję od 2,5 roku lekkoatletykę. Od tego czasu regularnie 2/3 x w tygodniu odwiedzam siłownię, a jeśli już naprawdę nie mogę, mój trening siłowy odbywa się w domu na marnym sprzęcie.
Moje poprawy zarówno sylwetki, jak i siły w znacznym stopniu poprawiały się z czasem, lecz od pewnego momentu stanąłem w miejscu i postęp mojej pracy jest taki sam, chociaż ciężko pracuje.
Staram odżywiać się zdrowo, nie spożywam fast foodów,chipsów, nie jem słodyczy i tp.
Jeśli chodzi o lekkoatletykę, zajmuję się konkretnie biegami sprinterskimi ( 60,100,300m maksymalnie) i skokami ( wzwyż, w dal, o tyczce). I teraz nasuwa się takie pytanie?
Potrzebuję więcej siły,energii przede wszystkim.
Zwracam się do was z prośbą dobrania jakiś dobrych odżywek, które spełniały by moje oczekiwania.
Nie pogniewałbym się, jeśli pofatygowałby się ktoś z ułożeniem mi jakieś dobrej dietki

Dodam, że mam 15 lat, mierzę 173 cm wzrostu i ważę 62 kg.
Dziękuje za uwagę i czekam na odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 11601 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 70678
ta, od diety trzeba zaczac ale to nie ten dzial.