...
Napisał(a)
Ćwiczę od 3 lat regularnie, trenując dwa razy w tygodniu. Mam 18 lat. Ćwiczę przez 10 miesięcy roku szkolnego, na wakacjach regeneracja. W tym roku pojawiły mi się rozstępy pod pachami i na barkach, na razie są nie wielkie. Chodzi mi o to, że ostatnio czuję się zmęczony (mam na myśli treningi). Ostatnio zmniejszyłem obciążenia w ćwiczeniach na klatkę i odpoczywam od tygodnia. Mój rekord w wyciskaniu to 107 kg. Niegdy nie brałem żadnych odżywek i myślę, że mój organizm jest trochę wyczyszczony z potrzebnych składników. Pomyślałem że mógłbym sobie kupić jakąś kreatynę, ale jestem zielony w tym temacie. Może dacie mi jakieś rady co wziąć na początek. Zaznaczam, że nie chcę się za bardzo rozrosnąć, waże ok 70kg i mam 172cm.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
- SPEED8 NOWY PRODUKT - Ciekawostka
- kreatyny połączenia fuull wypas->artykuł sprawdz koniecznie!!
- Glukozamina - wyniki badań dla zainteresowanych
- Suplementacja podczas redukcji
- SEEEZON - opracowanie najczęściej zadawanych pytań dot. supli i treningu by _knife_
- TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Men
Z białkiem SZTOS łatwiej zdobędziesz prawdziwie SZTOS formę!
16 porcji w opakowaniu, w tym 19g białka w 1 porcji!
Sprawdź
...
Napisał(a)
"Chodzi mi o to, że ostatnio czuję się zmęczony (mam na myśli treningi)."
moze trenoojesz zbyt intensywnie? moze jest cos nie tak z twoim planem treningowym? moze masz nieodpowiednia diete /dostaczasz potrzebne ilosci makro- i mikroskladnikoow?/?
btw
postanowienie o odpoczynku bylo sloosznym posoonieciem
moze trenoojesz zbyt intensywnie? moze jest cos nie tak z twoim planem treningowym? moze masz nieodpowiednia diete /dostaczasz potrzebne ilosci makro- i mikroskladnikoow?/?
btw
postanowienie o odpoczynku bylo sloosznym posoonieciem
28:06:42:12
That is when the world will end.
...
Napisał(a)