SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na regenerację?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 216

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 234 dni Przeczytanych tematów 390
Witam. Jest jakiś sprawdzony suplement na ogólna regenerację?
Wiek 28
Waga 65+ aktualnie masa
Trening (silownia) 4x w tygodniu
Sen ok 7h
Praca na szklarni od 6:30 do 16:30- 17:00, w pracy bardzo ciepło..

Suplementy które stosuje :
Kreatyna mono 5g dziennie
Cytrulina przed treningiem
Tribulus
Witaminy (komplex), d+k.
Białko - bardzo rzadko jak z michy nie wyciągnę..


Z góry dziękuję za pomoc.


Zmieniony przez - Lolek9496 w dniu 2022-05-22 22:04:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7007 Napisanych postów 12176 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2221737
Najlepszy sprawdzony suplement na regenerację to odpowiednia ilość snu :) I oczywiście za tym idzie jakość snu, bo nie tyle jest wazne jak długo spisz a jak dobrze, jak jakościowo, fazy snu itp. myślę że suplementy poprawiające jakość snu właśnie tutaj mogą się sprawdzić, tak jak melatonina, nawet cynk, magnez, wit B6 czyli zwykłe ZMA.
niektórzy gabe stosują.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 28 lat Na forum 234 dni Przeczytanych tematów 390
Właśnie z tym snem różnie wszystko się waha zazwyczaj... a wcześniej iść spać ciężko... wrócę z pracy ok 18... chwilę odsapnę trening, przygotować jedzenie naa kolejny dzień i idę spać a na zegarku wybiją 22 30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2546 Napisanych postów 7455 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 95614
Dokładnie nic nie zastąpi nam snu, większość z nas przez wiele lat myślało, że są niezniszczalni i nie potrzebują snu, po latach wszystko się zmienia i jest mega różnica jak śpimy 4h a 7-8h,wiadomo nie zawsze jesteśmy w stanie się wysypać ale warto zadbać naprawdę o ten sen. Ewentualnie można zapodać sobie melatonine
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 5
Sen przede wszystkim
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 26374 Napisanych postów 24088 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 372073
zdrowy pełny sen to najlepszy sposób na regenerację, kolejny to odpowiednia podaż wszyskich mikro i makro elementów, suplementy to tylko dodatki niestety, których bez spełnienia warunków dwóch pierwszych wymienionych nic Ci nie wniosą, możesz prozdrowotnie dorzucać omega 3, witaminę d3 i k2, magnez lub zma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5392 Napisanych postów 71123 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 723475
Jak już zostało wspomniane, najważniejsze będzie to, aby dobrze dobrać dietę, rozsądnie aktywność fizyczną, oraz spać odpowiednią ilość. Poza tym, kwestia tego, czy masz na myśli regenerację mięśni, po ciężkich treningach, czy też układu nerwowego i jakości snu. W pierwszym przypadku przyda się kreatyna, beta alanina, cytrulina, aminokwasy egzogenne. W przypadku regeneracji układu nerwowego: magnez, tryptofan, melatonina, ashwahandha, ornityna, czy chociażby cbd.

https://www.sfd.pl/art/Lifestyle/Regeneracja_po_treningu._5_rzeczy,_które_robisz_źle_podczas_odpoczynku-a2239.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witaminy i minerały – priorytety organizmu

Water