SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na pierwszy cykl h -drol czy P-stanz??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1598

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 127
Witam Was Panowie:)! Mam 17 lat wiem że może trochę mało jak na tego typu środki ale chciałbym zasięgnąć Waszej opini:) Mianowicie ostatnio skończyłem cykl na plutonium , teraz trochę chce spalić tłuszczyku i za jakiś miesiąc chciałbym zarzucić jakieś łagodne PH Ćwiczę od ok 3 lat... odżywki biorę od ok. 1.5roku i w sumie już wyczerpałem chyba potencjał kreatyny Znam zasady cyklów sterydowych tzn.. odblok, osłonki i te sprawy... na ciśnienie chcę kupić aliofil, na wątrobe silimarol i hepatil, nie wiem czy coś na nerki jest potrzebne? Urinal może? jakieś witaminy i te sprawy piję cały czas... na odblok Tribu Up z FitMaxa ewentualnie odblok apteczny... Chciałbym Was zapytać co by było lepsze na 1-szy cykl H-drol czy P-stanz?? Jakie macie doświadczenia z tymi środkami? A może jednak za wcześnie się na te PH porywam?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 89

Wzrost: 184

Obwód klatki: 104

Obwód ramienia: 41

Obwód talii: 88

Obwód uda: 95

Obwód łydki: 45

Staż na siłowni: 3 lata

Ilość spożywanego białka: 2g

Ilość spożywanych węglowodanów: 6g

Ilość spożywanych tłuszczów: ok. 0,5g

Opis przebytych cykli sterydowych: Nie było żadnych

Trening: Na masę

Cel cyklu: czysta masa mięśniowa

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: -

Poziom BF%: 21

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): mezomorficzny

Stan zdrowia: dobry

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia: raczej nie

PPM podstawowa przemiana materii: ?

Wyciskanie leżąc (MAX): 105

Martwy ciąg (MAX): 120(boję się więcej brać )

Przysiad (MAX): 110(jak wyżej)

Zmieniony przez - Tomek06 w dniu 2011-05-30 20:40:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120