SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co na pierwszy cykl?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1205

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
Witam.

Ćwicze na poważnie od 2 lat ale cały czas na sucho a od roku stosuje dietę ale mimo to ważę cały czas w granicach ok 93kg przy wzroście 187cm i nic nie chce iść w górę. Dodam, że jest to dieta moim zdaniem wysoko węglowodanowa, bo przyjmuję ponad 5g ww na kilogram masy ciała a do tego jestem osobą moim zdaniem bez tendencji do tycia.

Proszę o doradzenie mi co mógłbym zacząć stosować do diety aby coś nabrać na masie. Dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
A jak brać kreatyne rano? Wiem, że nie powinno się jej zarzywać równocześnie np. z mlekiem, więc mając płatki na śniadanie ile czasu przed wziąc krete?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2291
Jeżeli chodzi o nabieranie masy to supli jest naprawde dużo.. na początek jednak nejlepszy bedzie jekiś gainer ale skoro nie masz tendencji do tycia to zawartość białka w gainerze nie może być większe niż 20%...myśle że przy Twojej masie ok 200g dziennie powinno przynieść pożądany efekt w postaci paru kg masy;) jak masz więcej pieniążków to możesz do tego kupić bcaa i czyste białko na noc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 727 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6812
- monohydrat kreatyny
- odżywki białkowe

proste.

edit: gainer nie bo i bez niego dostarcza dużo węgli, lepsze białko

Zmieniony przez - 33cm w dniu 2009-09-29 19:30:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 316 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12650
Dieta. do uzupełnienia białko lub gainer zależy czego Ci w diecie brakuje . a z odżywek to pojedyncza forma kreatyny mono lub jabłczan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
No nad kreatyną się zastanawiam bo na lato nie chciałem jej brać. W diecie białka miałem ok 200g i nic z wagą nie drgnęło a na noc to twarożek zapodawałem, a białko to tylko dostarczałem z posiłków poza 10g izolatu do płatków z mlekiem do smaku. Teraz zrobiłem sobie przerwę i właśnie się zastanawiam jak z tą dietą pokombinować i jakie suple dodać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9756 Napisanych postów 154928 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210834
to ze miales 200g bialka to tylko 1/3 sukcesu.
jeszcze pozostaje tluszcz i weglowodany.
jak nic nie ruszylo problem jest w diecie lub treningu, a nawet moze w regeneracji.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2291
skoro nie masz tendencji do tycia to białko stosuj najwyżej na noc a w trakcie dnia gainer z dużą ilością wegli bo to podstawa...wiem bo też nie mam tendencji do tycia;) A co do kreatyny to można teraz kupić dość tanio fajne stacki kreatynowe...np.ponożej 100zł Crea Shot 1kg. na dobry cykl powinno starczyć;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1409 Napisanych postów 35562 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 150829
jak TomQ - 200g bialka w diecie - nie oznacza ze masz diete na masę... ile spozywasz wegli/tluszczy na kg masy ciala? jaki bilans, jakie zapotrzebowanie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 195 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
Przy wadze 93kg ok200g białka (2,1/kgmc), ok480g ww (5,1/kgmc), ok100g tłuszczy (1/kgmc).

Jestem laik w temacie dieta, więc dla większości pewnie zadam śmieszne pytanie ale o co chodzi z tymi pytaniami jaki bilans i jakie zapotrzebowanie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 695 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2291
no bo żeby trawić i przyswajać białka musisz dostarczyć energii...a energie bierzesz z węgli i tłuszczy. Więc jak masz dużo białka w diecie a mało węgli i tłuszczy to nawet jeżeli bedziesz dostarczał 500g białka to i tak tego nie przyswoisz. Ogólny zarys energetyczny na przyswajanie białka jest taki jak w gainerach... 2 do 7 czyli mniej więcej znaczy to tyle że jak dostarczasz 2g białka to powinieneś dostarczyć 7g węgli aby uzyskać odpowiedni bilans. I przy rakich proporcjach trawisz i przyswajasz białko. Oczywiście jest to tylko teoria i są od niej odstępstwa. Np. musisz wliczyć energie z tłuszczy, albo wziąć spory zapas energii na zajęcia codzienne. Jażeli prowadzisz aktywny tryb życia to tej energii potrzebujesz dużo więcej. Mi np. pomaga zwykły cukier w nabieraniu masy...słodze bardzo dużo i wtedy moge zwiększyć ilość białka (choć wielu z forum mnie wyśmieje za ten cukier jako źródło energii;))
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1409 Napisanych postów 35562 Wiek 39 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 150829
jak dostarczasz 2g białka to powinieneś dostarczyć 7g węgli aby uzyskać odpowiedni bilans. I przy rakich proporcjach trawisz i przyswajasz białko -> wiec skoro potrzeba aż 7g wegli by przyswoic 2g białka, czyli 3,5g wegli na 1g białka, to w efekcie wcyhodzi na to, że potrzeba by 14 (3,5g wegli) kcal by załadowac 4kcal(1g bialka) - tzn, że jeden gram bialka ma minus 10kcal

Chyba głebiej tego drązyć nie trzeba. Wystarczy powołać się na diety typu low carb, albo eksperymenty gdzie polowę całkowitej kaloryczności jadłospisu stanowiły białka - by uświadomic sobie jak bardzo ta teoria odpowiada realiom rzeczywistym...


Dymatize - co do bialansu / zapotrzebowania: masz okreslone zapotrzeboanie kaloryczne, np niech to bedzie - strzelam - 3300kcal... Jesli z diety dostarczysz 3500kcal - przytyjesz, jesli 2800 - schodniesz. Ot - matematyka...

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2009-10-01 11:39:33
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

stack jablczan cokolwiek

Następny temat

NUTREND L-Carnitin 1000 + CYCLOX tabs przed maratonem

nutloveb