SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co myslicie o takim treningu?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 749

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
Czy to dobry trening ma mase?

Trenuje taki trening juz prawie 3 miesiace, ale z drobnymi zmianami.

Poniedzialek: klatka piersiowa (wyciskanie lezac, wyciskanie sztangi na skosie w gore, wyciskanie sztangi na skosie w dol, rozpietki hantlami - wszystko po 4serie (12,10,8,6))

Wtorek:

Triceps: waski chwyt lezac, francuskie (niestety krzywka, nadgarstki bola ;/), wyciskanie krzywki zza glowy, i sciaganie drazka w dol na wyciagu, wszystko po 4 serie (12,10,8,6)
Nogi: przysiady ze sztanga 4 serie (15,15,12,12), lydki 4 serie po 20

Sroda - przerwa

Czwartek:
Biceps: prosta sztanga stojac, hantle chwytem mlotkowym, hantle podchwytem na modlitewniku wszystko 4 serie (12,10,8,6)
Plecy: Wioslowanie ze sztanga, dociaganie hantla w opadzie tulowia, i sciaganie szerokiego drazka w dol na wyciagu. serie j/w

Piatek:
Barki, Wyciskanie sztangi w gore stojac z przodu, wyciskanie z tylu, unoszenie hantli z boku, unoszenie sztangi przed siebie, dociaganie sztangi do brody ( I tu wlasnie nie wiem jak rozlozyc serie i powtorzenia, slyszalem ze barki sa wytrzymalymi miesniami, trzeba robic wiecej powtorzen, ja robie 4 x 10, ale mysle zeby ujac albo po serii albo 1 cwiczenie, ale najlepiej jak doradzi ktos kto sie na tym zna :) )

Kaptury: Unoszenie sztangi stojac, ruchem samych barkow 15,12,10,8


Sobota, niedziela: wolne


Prosil bym o spojrzenie na ten trening i okreslenie co trzeba poprawic, czego za duzo czego za malo, moze cos dodac? jakies wazne cwiczenie ktore omijam?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 83

Wzrost: 186

Cel treningowy: masa miesniowa

Staż treningowy na słowni: teraz 3 miesiace (1,5 roku temu przestalem trenowac wioslarstwo, trenowalem silownie (m.in) ponad 5 lat)

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): lawki, roznego rodzaju sztangi i podstawowe urzadzenia, suwnice

Dieta: nareszcie jest :)

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: aktualnie nie ma, beda za miesiac (jakas kretka, bcaa, MOZE jakas pompka i hmb)

Zmieniony przez - Petryk88 w dniu 2008-12-16 20:08:17

Zmieniony przez - Petryk88 w dniu 2008-12-16 20:09:37

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
napisze ktos cos? ;P ;)

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 196 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3394
jasli na mase to zrób mniej serii, wywal klatke w dół, na małe partie 9 serii na duże 12-14 max tyklo intensywnie :) ćwicz żeby trening nei zajął ci wiecej niz godzina i na barki powtórzenia od 20 do 14 (wyciskanie sztangi np. 14-10 natomiast unoszenia na boki i w opadzie po 20-14) i za duzo cwiczen, wywal dociaganie sztangi do brody i wyciskanie z tylu a dodaj unoszenie w opadzie na tylni akton, do pleców dodaj drążek i martwy ciąg a wywal sciaganie szerokiego drazka w dol na wyciagu, do nóg dodaj coś na mieśnie dwugłowe i możesz dodać wykroki jeszcze,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
mniej serii na wszystkim?

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
i jak to na male partie 9 serii na duze 12-14? Troszke jasniej poprosze swiezy jeszcze jestem na forach kulturystycznych :)

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 327 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9429
Poczytaj posty podwieszone i dowiesz się co to znaczy 12-16 serii na duże partie i 9-12 na małe.

Plan nieczytelny, napisz go jak człowiek, używaj przycisku "enter" Plan stanie się bardziej przejrzysty, i czytelny.

zdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
Jeszcze pytanie co do barkow, wyciskanie sztangi ma byc w 3 seriach 14,12,10? a co z unoszeniem sztangi do przodu? (przed siebie)

Zmieniony przez - Petryk88 w dniu 2008-12-16 22:16:44

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
banan odpowiedz jeszcze na te pytania i daje spokoj :)

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 196 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3394
wyciskanie w 3 seriach a unoszenie sztangi do przodu to rób raczej powtórzenia też w zakresie 20 powtórzeń, uważaj z ciężarami bo jest to ćwiczenie kontuzjogenne, a co do parti to np. na klate (duza partia) robisz 12 serii np. wyciskanie sztangi 4 s, wyciskanie hantli skos 4 s i rozpietki 4s = 12 serii na klatke, rozumiesz? i analogicznie do tego z innymi partiami, bic tric to małe grupy, na barki możesz 12 serii, pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 137 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 532
dzieki wielkie :)

"Kiedy umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby każdy mógł pocałować mnie w d***..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ból w łokciu :-(

Następny temat

Górne mięśnie pleców. Pomocy

Fruzelina