SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co myślicie o ....

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1533

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1698
Z początkiem września zamierzam uczęszczać na treningi BJJ . Nie mam zbyt dużego doświadczenia więc nawet jakbym zobaczył trening nie umiałbym stwierdzić czy zajęcia prowadzone są na wysokim poziomie. Daltego postarałęm sie o dorobine informacjo o trenerze. No więc wiem że ma 1 dan w JJ i zajmował sie kiedyś Judo. Od niego samego wiem ,że od 4 lat uczęszcz na seminaria i uczy sie BJJ.

Zastanawia mnie czy Jego staż jest wystarczający i czy nie będe czasem uczony JJ i Judo pod nazwą BJJ. Ci z was którzy chodzą na BJJ wiedzą najlepiej ile można przysowić w ciągu 4lat i jak dużego BJJ ma wspólnego z tymi stylami.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 706 Napisanych postów 4378 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 75792
ciężko byłoby w Polsce znaleźć trenera o dłuższym stażu )

techniki w bjj, judo czy jj sa te same ( różnią sie co najwyżej nazwą - no i w judo jest ich najmniej), zupełnie inna jest taktyka oraz cele walki. nie widzę powaodu dla którego powyższy trener miałby byc do bani. Napisz jak się nazywa to może którys z forumowiczów ano go osobiście
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 391 Napisanych postów 3444 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 18326