Aktualności - Kulturystyka i Fitness

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 31378

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 339 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2909
Tatu na twarzy ma wielu w Australii, zazwyczaj chlopaki z wysp np. Nowej Zelandi. tak bardzo to nie dziwi. Jakis czas temu Lee byl w Sydney gdzie mieszkam i jeden z tatuazy robil sobie w studio mojego kumpla na Pitt st. monstrum bylo podobno na masie:)( postaram sie o fotki jezeli byly robione). Lee w tym roku skonczy 33 lata i podobno sie wycofuje ze sportu poniewaz serce mu nawala (na silce sie slyszy,nie wiem ile w tym prawdy). Ogolnie jak dla mnie Facet ma nasrane w bani do potegi i tyle..pozdro
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 575 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 12129
czy lee nie jest juz z adela??
bo na tym filmiku BodyBuildersReality.com DVD 24 with Lee Priest (Jan 08) nie ma juz dziary z jej imieniem(pod znakiem supermena) tylko jakis tribal wogole to najnowszy filmik lee forma jak widac kozacka jak zawsze-a jego partner treningowy tez sie wyrobil:)

ROAD TO MP 2010 :)

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1986 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 60201
Lee Priest Suicide Report! PDF Print E-mail
Written by Dave Palumbo
Saturday, 02 February 2008

Rumors are flying across cyberspace regarding the health and mental status of former IFBB Pro Lee Priest. Did he try to kill himself or is this yet another prank on the part of the always-controversial Priest? While it's impossible to confirm the rumors at this moment, this what we've been able to find out as of 02/02/08, 6:30pm EST.

(1) Cathy LeFrancois Priest (who is still legally married to Lee) was notified by a racecar driver friend of Lee's named "Ron" that Lee tried to kill himself.

(2) According to Ron, Lee was living with his girlfriend, Tammy, in Scottsdale, Arizona when they (Lee and Tammy) got into some sort of an altercation/argument. Apparently, Lee got physical with Tammy and, as a result, she kicked him out of her house.

(3) Lee, then, rented a hotel room and moved his stuff in there.

(4) A friend of Lee's named Russ (not Rusty Jeffers) found Lee unconscious in his hotel room with slit wrists.

(5) Lee was rushed to the emergency room where they stitched up his wrists and performed a toxicology screen that came back positive (the drugs found are unknown).

(6) Lee is now under 48-hour suicide watch in the psychiatric ward of an unknown Arizona hospital.

As most of you already know, Lee has always been an extremely controversial and outspoken member of the bodybuilding community; and while not everyone always agrees with all the things he has to say, Team MD wishes to extend our prayers out to Lee in his time of need! If this report is nothing more than a rumor gone awry, we'll all be very grateful that Lee's okay!

w skrócie dla mniej kumatych-poszła plota,że lee podjął sie próby samobójczej,ale nie jest to potwierdzone w żaden oficjalny sposób,tylko "poczta pantoflowa"
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1986 Wiek 38 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 60201
znaazlem i update

I spoke with Lee briefly at about 4:40 PM Eastern - this whole thing was a hoax that he had nothing to do with. He actually seems pretty amused by it.

Dave was trying to get him to go on No Bull Radio tonight to address the whole thing.

I don't have any more information at this time.

And to the morons who were saying Lee was going to sue me or Dave over 'reporting' on the rumor - he laughed pretty hard at that idea.

takze wszystko ok ;) . lee chyba troche przekombinowal zeby znowu wzbudzic zainteresowanie ;)
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1430 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 16860
Coś on bardzo chce zwrócić na siebie uwage. Jako osoby nie bardzo go 'trawie', ale jak miał forme to świetnie wyglądał.

Semper Fidelis.
Wielka Polska na wieki!

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 339 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2909
Tak jest facet w szczytowej formie wygladal nieziemsko, trzeba to przyznac i pochylic glowe..., natomiast osobowosc i niedorozwoj umyslowy widac na kazdym kroku.pozdro
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 10215 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 55546
Lee lubi kombinowac
Ale niebardzo mu to wychodzi, no chyba ze forma to tak
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1215 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12138
lee to lee

pumping iron

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1363 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13270
Chyba brakuje mu starych dobrych czasów w których był mistrzem i teraz próbuje na siebię zwróci uwagę w inny sposób. Powinien sobie ząłożyc grono

Instruktor kulturystyki i fitness oraz trener osobisty

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 5402 Wiek 99 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 51647
Lee jest pownego rodzaju egscentrykiem lubi żeby zwracano na niego uwagę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

RONNIE COLEMAN W ŁODZI W PIĄTEK 16 LISTOPADA

Następny temat

Craig "Hannibal" Titus

WHEY premium