SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co jest potrzebne do rozwoju mięśni

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3196

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10872 Napisanych postów 49708 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/72

Mateusz Pazdan
Administrator
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 27
Witam,

Przeczytałem bardzo uważnie jeśli mogę chciałbym sie podzieliś kilkoma słowami z autorem.
1) Cieszę się, że publikacja może nie wprost ale jednak zwraca uwagę, że kulturystyka niem musi oznaczać sterydów

2) Intensywność, a w zasadzie dobór odpowiedniej intensywności po około 8-9 latach ćwiczeń i doświadczeń to nadal dla mnie najtrudniejszy element trenningów, jeżeli nawet uprawia się ten sport nie w celu zawodowym ale czysto rekreacyjnym, dla dobrego samopoczucia i zmierzenia się ze swoimi możliwościami

3) Publikacja nie mydli oczu i nie podaje złotego środka bo go po prostu nie ma, chyba, że ktoś od początku zakłada, że jego cel to zawodowstwo wtedy w zasadzie kolejne kroki są bardziej oczywiste

4) Pomimo braku tzw. złotego środka artukuł mobilizuje do dalszej pracy nad sobą i osiągnieciem celu, intensywność daje nie tylko wzrost mięśni, dla mnie celem była przez wiele lat siła i wytrzymałość, obecnie z powodu ograniczeń (głównie praca zawodowa) skupiłem się na wytrzymałości i utrzymaniu dobrej sylwetki

5) Cieszę się, że artykuł zwraca uwagę na to, żeby nauczyć "słuchać" swojego ciała bo to są bardzo miarodajne sygnały jakie dostajemy przed, w trakcie oraz po naszym trenningu a doświadczenie pozwala nam je coraz lepiej odczytywać

Pozdrawiam,
Krzysiek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzje w sporcie

Następny temat

Ogólne zasady treningu

sosy