SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co jest lepsze NitroBolon II powder czy BIOGENIX Cell Pump a moze Biog. Crevolution?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1412

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 830
prosze o odpowiedz i z gory dzieki, cwicze juz prawie 2 lata i zastanawiam sie nad kupnem ktorejs z tych odzywek. prosze o wyrozumialosc bo mlody jeszcze jestem heh;) Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16417
wydaje mi sie ze cell pump ale moge sie mylic :) zreszta sa porownywalne

trening czyni mistrza

http://www.sfd.pl/temat253029/ -->ocen mnie :P

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 668 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8804
obojetne co wezmiesz bedzie dobre CP najtansze Crevo ma niedobry smak nitro II ponoc b. dobre

brak podpisu z powodow technicznych

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 16119 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 160511
nie odczujesz wielkiej róznicy
bierz którykolwiek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 830
a 1 duza pucha Nitro wystarczy na 1 cykl czy nie bardzo?? z gory dzieki za odp. pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1522 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18418
kup 2x 500g nitro
Albo mozesz pomieszać nitro z małą puchą CP

życie masz do ostatnich chwil więc walcz do ostatniej kropli krwi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10789 Napisanych postów 47405 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
1 porcja nitro2 to 15g
dziennie bierzesz 2 porcje
cykl powinien trwać min ok 40dni
więc sobie policz
ew. mozesz ekonomicznie brać - w nietreningowe 1 porcja

NIE BIERZ SMAKU TROPICAL !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 830
dzieki za informacje :) Pozdrawiam wszystkich ktorzy prowadza spotowy tryb zycia heh;)!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 106 Napisanych postów 25330 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 182786
Bralem nitro 2 i bylem zadowolny dlatego tez polecam
Pozdro

"Mniejsi i więksi,równi i równiejsi,jedni używają mózgu drudzy używają
mięśni,lub obu jednocześnie,Ci są tu najlepsi bezsprzecznie,a i tak nie żyją wiecznie ... "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 728 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przeterminowane bialko %-) Sogi;]

Następny temat

MASA - mono kreta vitalmax + trec mass xxl + dextroza

WPC zestaw