SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co jest I kiedy

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 122

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 48
Witam pewnie takich pytań było sporo ale raz taką odpowiedź raz inna więc wolę tu spytać ważne 118kg przy wzroście 186cm wiek 23 lata pracuje fizycznie ciągle w ruchu na siłownię chodzę z długimi przerwami w s tylu miesiące Polroku przerwy itd ale teraz już bez przerw. Jednak nie mam wiedzy na temat jedzenia jedni piszą na stronach że wegle na noc to błąd drudzy że jednak nie więc zadaje tu pytanie. Przy mojej wadze I chęci jej zgubienia jak powieniem jeść?trenuje przed pracą czyli 6;30rano.Wegle przed treningiem po treningu białko z tłuszczem w trakcie dnia potem węgle I na wieczór białko czy jak to powinno w mojej sytuacji wyglądać?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów

Rozkład normalnie bez kombinowania .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Piszesz o mało istotnych szczegółach. Zacznijmy od początku, czyli dokładnego wypełnienia ankiety działu:

WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna/kobieta
Wiek : 38
Waga : 86
Wzrost : 176
Obwód klatki : 112
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 90
Obwód uda : 67
Obwód łydki : 42
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy
Stan zdrowia : nadciśnienie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 48
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 23
Waga : 119
Wzrost : 186
Obwód klatki :
Obwód ramienia : 44
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 32%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 4x w tygodniu siłownia
Odżywianie : mam słabość do fast foodow
Cel chciałbym do wakacji następnego roku ważyć mniej niż 100kg
Ograniczenia żywieniowe nie lubię ryb
Stan zdrowia : rzadkie bóle pleców
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : carbonox 6msc temu
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie tucza
Stosowane wcześniej diety : zadnej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7022 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
Poczytaj tematy podwieszone ( linki od flexa ) ułóz jakąs dietę i daj tu do oceny w tej formie https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zacznij dzialać coś w tym kierunku bo szkoda stawów i zdrowia ( praca fizyczna i taka nadwaga to ogromne obciążenie dla organizmu )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Zgadza się. Otrzymałeś powyżej dokładny wzór w celu policzenia zapotrzebowana kalorycznego. Sugeruję skorzystać z niego i wkleić tutaj całość obliczeń. Zobaczymy wtedy, jak to wygląda.

Następnie należy odjąć od uzyskanego wyniku około 300 kalorii i wartość podzielić na zalecane ilości składników odżywczych. Również masz je podane w wypowiedzi wcześniejszej.

https://potreningu.pl/articles/6105/kazdy-z-makroskladnikow-odgrywa-wazna-role-w-budowie-miesni

Po wrzuceniu tego będziemy myśleli co dalej.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa a redukcja

WPC