SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co ja mam z tym zrobić!?(Fat)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 702

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 501
Ok sprawe sprobuje zobrazowac jak najjasniej.

Tak wiec, mam 185cm wzrostu i 67kg jest to dolna granica wagi odpowiedniej dla mojego wzrostu. Jestem strasznie chudy i dlatego tez zaczalem niedawno cwiczyc. Jem duzo poniewaz che zrobic mase jednak moj problem polega na tym, ze mam mala oponke, ktora strasznie mnie wnerwia i za boga nie wiem jak sie tego gowna pozbyc.Jak siadam to ta skora na siebie tak jakby nachodzi i strasznie tego nie lubie.

Chcialbym zapytac sie Was co w takiej sytuacji zrobic?

edit

Czy bez aerobow tylko same ciezary, cwiczenia na brzuch jest szansa, ze to zniknie?



Zmieniony przez - TacoLimey w dniu 2011-08-11 16:19:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Fakt, że rozpocząłeś treningi nie pomoże Ci w przybraniu masy. Przeciwnie, zwiększyło się Twoje zapotrzebowanie kaloryczne ze względu na wyższy wysiłek jakiemu poddawany jest Twój organizm. Aby przytyć nie wystarczy po prostu dużo jeść, nieracjonalne pakowanie w siebie każdego produktu który znajdzie się w zasięgu ręki może przyczynić się do rozrostu większej ilości tkanki tłuszczowej, w porównaniu z odpowiednim odżywianiem.

Tłuszcz w okolicy brzucha zapewne jest nie wielki, a niemalże każdy kto siada ma 'wałki' więc moim zdaniem dramatyzujesz. Jednakże, rozpoczęcie treningów siłowych wiąże się z jednoczesnym spalaniem tkanki tłuszczowej oraz anabolizmem tkanki mięśniowej, co w rzeczywistości w późniejszym czasie jest to trudne bądź niemożliwe.

Czy brzuch zniknie, czy przytyjesz, czy schudniesz nie wiadomo. Twój organizm spala energię na utrzymanie podstawowych funkcji życiowych oraz by spełnić zapotrzebowanie związane m.in. z ruchem. Jeśli dasz ponadto, organizm może to wykorzystać w termogenezie, do syntezy tkanki tłuszczowej i mięśniowej. Gdy ilość dostarczonej energii nie sięgnie pułapu zapotrzebowania, sytuacja będzie odwrotna. Nie wiem jak z termogenezą, wydaje mi się że może się zwolnić, jednakże jeśli chodzi o tkankę tłuszczową i mięśniową - dojdzie do katabolizmu. Problem w tym że nie liczysz ile i czego dostarczasz z żywności. Nie mówię byś to zaczął robić, decyzja należy do Ciebie. Proponuję, byś zwracał uwagi jak wygląda Twoja waga, i odpowiednio porcjował posiłki, manipulował dostarczanymi węglowodanami, tłuszczami oraz białkami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 501
Moze zle to ujalem, ze jem duzo. Poprostu zjadam pozadne zdrowe sniadanie, obiad i kolacje. Codziennie jem ciemne pieczywo, kurczaka, indyka, jakies musli z jogurtem.

Moze cos takiego byc?

Dzieki za porzadna odpowiedz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10780 Napisanych postów 47220 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
To nie znaczny że się dobrze odżywiasz. Faktycznie, razowe produkty zbożowe są zdrowsze, z punktu widzenia zawartości składników odżywczych, błonnika. Drób to jedno ze źródeł białka. Natomiast produkty mleczne są bogatym źródłem wapnia, jednakże jeden jogurt nie dostarczy go w ilościach niezbędnych dla organizmu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 60kg

Następny temat

Posiłek białkowy

Wheyvita