SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co do Jabłczanu?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4058

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2548 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17292
Witam?
Co polecacie do Jabłczanu CM3 firmy TREC...? Moim celem jest masa, fundusz przyjmując, że już zakupiłem Jabłczan to ok 70zł, mój staż to 2 lata... z góry dzięki za odp. i Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1110 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13975
Musi byc dieta>uzupelnienie do niej np.gaienr/bialko (o ile dieta tego wymaga)>witaminy, ZMA, omega-3.
Spij, jedz, i cwicz. Masa bedzie szla wtedy szybko. Nic nie musisz dodawac juz.

"co cię nie zabije to cię wzmocni"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1345 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24654
j/w

Zmieniony przez - Pietruch88 w dniu 2007-12-30 23:06:28

"Życie jest za krótkie zeby być małym by Andreas Munzer"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2736
Jakiś gainer no i oczywiści dietka

!!!!!!!!!!!!!!!MASA MASA MASA!!!!!!!!!!!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1582 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 108126
Noo jak chłopaki wyzej. Ja osobiscie miło wspominam mono + jabłko. fajne połaczenie..nie zapomnij o bialku lub gainerze według braków w diecie. POZDRO.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2136 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11778
beż żadnych gainerów jak już to białeczko
ale jedź dobrze dieta to podstawa treningi ostre
10gr kreatyny dziennie w DT i DNT na dwie porcje po 5gr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4738 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21466
Bez żadnych gainerów jak kolega wyżej napisał (chyba że masz bardzo szybką przemianę materii). Najlepiej wszystkiego dostarczać z diety, ale jak z jakihś powodów nie dasz rady dostarczyć odpowiedniej ilosci białka możesz dać odżywkę białkową w okolicach potreningowych.

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2548 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17292
A co powiecie na to żeby do Jabłczanu dodać jakieś Mono?
No i oczywiście Dieta jak mówiliście
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8068 Napisanych postów 149335 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1184258
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2136 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11778
można dodać mono+jabłczan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 577
Jeszcze lepszym rozwiązaniem byłby jabczan z kre-alkalynem

" Wytrwałość jest kluczem do rozwoju umięśnienia. To cecha charakteryzująca mistrza "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile gram jabłczanu kreatyny dziennie??

Następny temat

Nitrobolon II

WPC zestaw