SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co dalej?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 108

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 110 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4428
Czesc. Ćwiczę na siłowni już jakiś rok z małymi przerwami. Jestem średnio zadowolony z sylwetki, tak samo z wyników silowych. Ćwiczę niestety w domu, mam trochę sprzętu.

Wyciąg górny
Ławeczka, skos ujemny i dodatni
Około 150kg obciążenia
Gryf prosty, łamany
Ale niestety nie posiadam obciążenia żeliwnego więc problem jest taki, że nie mogę wladowac na hantle więcej jak 30 kg...
Tak samo nie mam drążka i stojaków, ale niebawem planuje zakup.

Moja waga to 82 kg
Wzrost: 180
Wiek: 25

Wyniki siłowe:
WL: 120 kg
Martwy ( tu nie robie maxow, ale 140kg idzie w serii 8-10x)
Żołnierz 55kg 8-10 x
Przysiad nie wiem bo robię niestety tylko hantlami bo brakuje stojaków

Dotychczas ćwiczyłem push&pull przez 7-8 miesięcy z małymi modyfikacjami.

Moz jakieś rady od was co dalej?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Sensownie byłoby ciągnąć dalej jakiś podział z partią dwa razy w tygodniu ale bez stojaków w złotych ćwiczeniach nie rozwiniesz skrzydeł. Ale możesz się pobawić w przypadku nóg w jakieś wstępne zmęczenie czy fronty.

A dieta dopięta cały czas?
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 110 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4428
Dieta dopięta na jakieś 95 % bo czasami wiadomo coś wypada, albo się niema sił po pracy, choć w głównej mierze jest trzymana. Białko 2g węgle 5g tłuszcz 1 g/kg .

A czy stosując takie przytrzymania na 2sek w dolnej fazie (mowa o wyciskaniu na lawce) jest szansa, że masa miesniowa pójdzie naprzód? Probowalem tak robić i powiem szczerze że zrobienie takich 10 powtórzeń hantlami nie jest takie łatwe w 4 seriach. Pompe czuc mocno.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Oczywiście bo zmieniłeś jeden z parametrów treningu pauza na dole wydłużyła tut a to jest solidny bodziec dla masy mięśniowej.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9890 Napisanych postów 115397 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1374359
To jedna z metod treningowych, tylko ciężar nalezy utrzymywac a nie np na klatce go opierać
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 110 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4428
Nie no wiadomo, przecież takie opieranie nie miałoby srnsu, choć wyciskanie z podłogi to chyba z martwego punktu się wyciska.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3758 Napisanych postów 53683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 700080
Trzeba rozróżnić pauzę na dole od wyciskania z dead startu bo to dwie różne metody treningowe.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW, periodyzacja falowa i objętość treningowa

MenS