SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Coś nowego dla wszystkich chcących urosnąć!!!!!

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 52912

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79160
gratuluje wynikow na maturze
ja tez nie narzekam
pozdrawiam i .... czekam na trening do skomentowania

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Alternatywna Droga

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 387 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6025
PRZEŁAMAC GRANICE
ĆWICZENIA NA WZROST W PÓŹNYM WIEKU ( 18-25 LAT )
1.NAJWAŻNIEJSZE:
TEN PLAN NIE GWAREANTUJE ZE UROSNIESZ TO TYLKO JEDNA Z MOZLIWOSCI
Człowiek najszybciej w wieku mlodzienczym rosnie podcza "skoku dojrzewaniowego" , nawet kilkanascie centymetrów; przyjmuje sie ze najpóżniej wystepuje on okolo 18 roku zycia; potem w normalnych warunkach wiekszosc ludzi nie rosnie wiecej niz do 4 cm, a wiec nie tak duzo.Dlaetego nie oczekuj po tym programie cudow.Ten plan jest uzupelnieniem planu dawanego kiedys przez chyba finderxa(?).Nie moznana nim stracic, gdyż sa tylko 2 mozliwosci:
1- urosniesz
2- nie urosniesz, ale bedziesz lepiej rozciagniety, bedziesz mial silniejszy chwyt, lepsze mieśnie oble i przedramiona,mocniejsze rece, zlikwidujesz ewentualne wady postawy i bedziesz mial prostszy kregoslup oraz przede wszystkim silniejsza wole
Ktos twierdzil we wczesniejszych postach, ze kosci nie moznma rozciagnac. A kosmonauci, ktorzy po lotach sa wyzsi nawet o 5 cm to co ?????????????!!!!!!!!!
2.Rosnięcie w późnym wieku:
Czynniki wspomagające wzrost w późnym wieku:
- nieproporcjonalna budowa ciała
- jest się niższym niż rodzic lub rodzice
- ma się w bliskiej rodzinie kogos bardzo wysokiego ( nie wiem jakie jest tego naukowe wytłumacznie,ale czesto sie dziedziczy wzrost "po wujku")
- nie miało się szybkiego dojrzewaniowego wzrostu lub miało nieznaczny
- wady postawy, choroby kregoslupa, osteoporoza
- nadwaga
3.JAK SPRAWDZIC CZY MA SIE PRAWIDLOWY WZROST:
- siatka centylowa jest u szkolnej pielegniarki na 100%; na siatce centylowej notowany jest twoj wzrost od urodzenia co kilka lat; najwazniejsze jest sprawdzenie jaki wzrost mailes w eiku 14, 16,17 lub 18 lat
jesli nie bylo duzego wzrsotu ( czyli mniej niz 5-6 cm ) to twoja szansa ze urosniesz w późnym wieku jest wieksza, niw wiem jak sie oblicza wzrost napodstawie tej siatki, pielegniarka u mnie w budzie tez nie wiedziala

4.Przyrządy do ćwiczeń wspomagających rosnięcie:
- drążek gimnastyczny - do drązka przydadz sie rekawice do roweru albo lepiej do cwiczeń silowych - zmniejszaja powstawanie odciskow ( kosztuja ok. 20 zł ), lepiej zeby drazek byl powieszony na takiej wysokosci zeby mozna bylo nie mozna bylo dotknac ziemi ; cwiczenie jest banalnie proste wisimy ile sie da i staramy sie dotknac wyprostowanymi nogami podloza
- przyrząd stretch slider ( dostepny w niektórych marketach po 200 zł ), ale tez podobne jemu przyrzady do ćwiczeń za ok. 40 zł; jest to system dźwigni- wygląda bardzo podobnie doo narzędzia rehabilitacyjnego składajacego sie z koła i rączek; służy do rozciagania wielu mięśni i ciała całościowo; jest dobry dla poczatkujących, gdyz bez żadnych kłopotów mozna wytrzymać nawet pare godzin.
- nie wiem jak sie ten przyrząd nazywa, ale wygląda jak deska do prasowania położona pionowo;
wiesza sie człowieka za nogi w zawieszeni przewrotnym ( "jak Batman" ). Mysle, że mozna go dotac tylko w jakichś sklepach ze sprzetem rehabilitacyjnym ( tylko gdzie sa takie ?),a le na 100% jeden taki jest w Spale. Czytałem kiedys w "Tempie",że przebywali tam piłkarze 1 -ligowego angileskiego Boltonu Wanderers na zgrupowaniu. Mieli tam obóz wytrzymałosciowy i cwiczyli tylko siłę- 5 treningów dziennie tylko siłownia , rower, bieganie. Naturalne, że musieli byc po tym niżsi, dlatego pod koniec dnia dawali ich na ten przyrząd na 30 min. i kazdy był po tym zabiegu o 1 cm wyższy niz przed chwilą.
5.ODZYWIANIE
- pij duzo mleka - min. litr dziennie
- nie jedz min. 4 h przed snem
- nie jedz za duzo weglowodanow ani zwlaszcza cukrow, choc wskazane sa produkty zawierajace duzo fosforu ( grich itp.)
- spozywaj produkty zawierajace żelatyne ( kisiele, budynie, galaretki)
- nie zaszkodza drożdze, tylko musza byc przegotowane, mozna tez kuopic tabletki oparte na drozdzach
- zadnych sterydow
- bierz witaminy i suplementy
6.SPORT I TRENING
Na pewno nie zaszkodzi:
- koszykowka
- pływanie kraulem
- kazdy sport ogonorozwojowy - byle nie nazbyt intensywnie
Mozna tez spokojnie trenowac miesnie brzucha gdyz one praktycznie nigdy nie ulegaja przetrenowaniu.
Co do intensywnego uprawiania sportu to jest artykuł wyzej.Poza tym unikaj ciezkiej fizycznej pracy.

7.PSYCHIKA
1.Psychika to podstawa, jesli nie bedziesz wierzyl ze urosniesz , to nie urosniesz
2.Nie zniechcecaj sie jesli ciezka wielomiesieczna praca nie przynosi skutkow, nawet jesli dzieki tym cwiczeniom nie urosniesz to bedziesz lepiej rozciagniety, sprawniejszy, bedziesz mial lepszy chwyt itd.
3.Rośnieice musi sie stac dla ciebie celem nr 1 , nic innego nie istnieje!!
4.Nie myśl o tym ile urosniesz wokreslonym czasie ( bo jak nie urosniesz to mozesz sie zalamac i przestac cwiczyc ).
5.Myśl o tym, że nawet jesli do tej pory nie urosłeś to moze ci sie to teraz udać.
6. W czasie wykonywania ćwiczeń mocno sie skoncentruj i staraj sie wuluzowac i myslec tylko o wzroscie,; pomoze ci w tym pomolne, miarowe oddychanie.
7."Sky is the limit" - nie ma rzeczy niemozliwych, mozesz ksztaltowac rzeczywistosc twoj wzrost rowniez
8.Nie mysl o tym ze za jakis czas przestaniesz rosnac - jesli bedziesz chcial urosnac to urosniesz.
9.Staraj sie unikac stresów- pod wpływem duzego stresu organizm moze zablokowac wzrost nawet, gdy jest dobrze odzywiony i wysportowany ( znany jest przypadek gimnastyczki ktora byla molestowana seksualnie przez trenera, nikomu o tym nie mowila i od 13 roku zycia nic nie urosła, teraz ma ponad 20 lat i 150 cm albo jeszcze mniej!!)
10.Przygotuj sie na wiele wyrzeczen, moze bedziesz musial podjac decyzje czy bardziej chcesz rosnac wzdłuż czy wszerz.

8.INNE WAŻNE RZECZY:
- wszelkie cwiczenia rozciagajace dla koszykarzy itp sa dobre na uniknieice kontuzji bo po oto sa zrobione i na nic wiecej; na pewno nic od nich nie urosnbiesz bo tam rozciagajac 1 czesc ciala napinasz druga, zreszta mialem ta ksiazke i autor slowem nie wspomina o tym ze pomagaja urosnac
- spanie na brzuchu
- unikaj alkoholu , chociaz wg mnie piwo jeszcze przejdzie ( sole mineralne, witamina B)
- jesli masz jakakolwiek nadwage - zlikwiduj ja
- nie pal
- przebywaj duzo na sloncu - stymuluje ono przysadke mozgiowa do wytwarzanai hormonow
- spij na twardym podlozu - ziemi lub drzwiach, wbrew pozorom spi sie ZAYEBISCIE
- jak nie chcesz spac na podlodzse to chcoiaz zrezygnuj z poduszki
- jesli chcesz koniecznie cwiczyc na silowni to ogranicz cwiczenia nog albo bierz mniej kilogramow na nogi
- okres letni jest najlepszy do tego rodzaju cwiczen gdyz jest slonce i duzo wolnbego czasu( wakacje - wykorzystaj to !!!)
9.ĆWICZENIA:
1- podciaganie sie na drazku- jak juz pisalem staraj sie dotknac nogami podloza , maja byc wyprostpowane jak przy plywaniu, dobrze jest kupic rekawiczki do roweru lub cwiczen silowych i miec ustawione na zegarku odlicznie czasu od tylu ( TIMER ) , jak jeste slaby w zwiasach zacznij od 30 sek.; olewaj odciski ( chicaz h.ujowo wygladaja jakbys mial grzybice albo co...), jak cie bardzo rece bola to splukuj wczesniej zimna woda
cwicz ile sie da dodoawaj stopniowo coraz wiecej czasu, ideal to wisiec 30 min bez przerwy
2- cwiczenia ze stretch sliderem lezenie na ziemi na plecahch i brzuchu przez ok. 30 min.
3- jesli nie masz tego przyrzadu to samo lezenie na ziemi z wyprpstowanaymi rekakmi i nogami przez co najmniej pol godziny
4.- rozciaganie na galezi podchodzisz do galezi drzewa ktora jest wyzsza od ciebie naginasz ja wprpstowanymi rekami i trzymasz ile sie da , gdy ona ciagnie cie w gore ( to cwoiczenie odwrotne do drazka)
5- plywanie kraulem - musi byc intensywne
6- jak nie chodzisz na basen- ruchy nasladujace plywanie kraulem , ew. żabka
7- lezac na ziemi na brzuchu z wyprostowanymi rekami staraj sie wyciagnac jak najdalej rozwnoczesnie lewa reke i prawa noge oraz odwrotnie
8- do tego cwiczenia potrzeba drabinki ( albo czegos podobnego ) i osoby towarzyszacej.Kładziemy sie wyprostowani na brzuchu przed drabinka , chwytamy za 3 szczebel wyprotowanymi rekami, a 2 osoba chwyta nas za nogi i naciaga albo lepiej buja na boki.
9- stajemy przed ściana i staramy sie dotknac wyprostawana reka sciany w jak najwyzszym punkcie
10.CO MI TO DAŁO
Dzieki tym ćwiczeniom urosłem 1 -1,5 cm w w eiku 18,5 lat;moze nieduzo ale zawsze cos; wtedy jeszcze nie robiłem w ogóle cwiczenz drążkiem 9 nawet go wtedy nie mialem), tylko ćwiczenie 6 i 7 po kilkanascie - kilkadziesiat minut prze chyba półtorej tygodnia.

11.TEORIE NIESPRAWDZONE - SĄ TU TERIE KTORE "WIEDZA WSZYSCY", ALE TAK NAPRAWDE NIE WIADOMO CZY TO PRAWDA, WIEC DO WAS POZOSTAWIAM ICH INTERPRETACJE
- od deszczu sie rosnie ( mowil to chyba nawet Papiez w Wadowicach)
- w wojsku sie rosnie ( mam na ten temat 2 teorie)
- czesto dizedziczy sie wysoki wzrost po krewnych tzn. syn ma wysoki wzrost tak jak np. jego wujek , mimo iz ojciec nie jest wysoki
12.PLANY TRENINGOWE
I.( numer to nazwa ćwiczenia )
- 3- 10 min.
- 1- 1 min. x tyle powtorzen ile dasz rade 9 jak nie wytrzymasz 1 min. to zacznij od mniejszej liczby)
- 7 - 5 min.
- 3- 10 min.
II.
- 3- 15 min.
- 1 -jak wyżej
- 7 - 5 min
- 3 - 10 min.
- 8 - 5 min.
- 3- 15 min.
Mozecie zreszta ukladac swoje treningi jak chcecie, wybor nalezy do was.

-
KONIEC

Tylko ludzie nikczemni nie maja wrogów
6

Tylko ludzie nikczemni nie maja wrogów

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 428 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3631
Dzieki oczywiscie nagradzam Twoj wysilek SOGIEM

,,Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy"

pozdrawiam
RoCkEtMaN
3

Ze sportem jak z seksem: wolę uprawiać niż patrzeć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 16 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 360
dzięki dla kanarka.jeśli możesz poszukaj jeszcze troche informacji na ten temat(ile czasu ta cała zabawa trwa, jaki jest koszt,ile można być po takiej operacji wyższym, no i gdzie się trzeba zgłosić - kto takie operacje wykonuje).
p.s.
biorąc methiovit(witaminy,tabletki wspomagające wątrobę)urosłem przez dwa miesiące 1 cm.3 tabletki dziennie, tylko że na receptę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79160
Niestety po awarii systemu (ktora trwa nadal )nie jestem w stanie odszukac informacji na ten temat Pamietam jednak ze takie operacje byly skrajnoscia ale tylko ze wzgledu na koszta ktore byly bardzo duze ...
Opisywalem rowniez realia USA - nie wiem czy w Polsce takze sa przeprowadzane podobne operacje.
Jak tylko cokolwiek odszukam - nie omieszkam wrzucic tutaj
pozdrawiam

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Alternatywna Droga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1568
A Ja mam 204 cm i nigdy sie nie rozciagalem wlasciwie tak na drazku:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10694 Napisanych postów 45400 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57814
Może mam śmieszną odpowiedz ale naprawdę prawdziwą. Mój kolega jeszcze ze szkoły podstawowej był dość niskim człowiekiem ale pod koniec tej właśnie szkoły miał dziwny zwyczaj jedzenia masła(poprostu kupował sobie całe masło i jadł je bez chleba czy takich tam), nikt nie wiedział dlaczego tak nagle polubił masło, on sam z resztą też nie . Spotkałem go później po jakiś dwóch latach(w drugiej klasie szkoły średniej) i z około 170 urusł na 195cmm. Możecie zapytać co to ma wspólnego a to, że on bez żadnego rozciągania czy takich tam metod sam uróśł a jedzenie masła to poprostu jakaś potrzeba organizmu, którą do końca nie rozumiem ale to nie ma znaczenia. Pozdrawiam wszystkich i myślę, że wzrost to cecha indywidualna choć jakieś 2=3cm można dożucić indywidualnie. A twierdzenie, że Jordana brat jest niższy dlatego, że się nie rozciągał jest trochę śmieszne. Mój brat tez jest niższy odemnie i nic to nie ma wspólnego z drążkiem ponieważ obaj się podciągaliśmy na nim.Geny to podstawa

SELUKK
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79160
i takie wypowiedzi lubie
oprocz tego dodawania 2-3 cm ale czepiac sie juz nie bede
pozdrawiam

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Alternatywna Droga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 468 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6829
A ja w sumie w to, że jeśli ktoś bardzo chce urosnąć to coś mu na pewno pójdzie
A wracając do tematu wpływu ćwiczeń siłowych na wzrost to jest to zależne od tego jakie ćwiczenia sie wykonuje. Jak nie robi się nic na maszynach, które zgniatają kręgi duzym ciężarem to jest ok. Ćwiczenia siłowe np. podnoszenie na klate i inne nie obciążające zbytnio kręgosłupa mogą nawet wpłynąć na zwiększenie wzrostu, ponieważ wydziela się w czasie ich wykonywania hgh... Jest wiele teorii ja wierze w to co napisałem

_Na każdym możesz się zawieść...Słuchaj tylko Boga i głosu serca_

YeeeeaHHaaaaaaaa!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 84 Napisanych postów 17398 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 79160
Jak nie robi się nic na maszynach, które zgniatają kręgi duzym ciężarem to jest ok.
A PRZYSIADY Z DUZYM OBCIAZENIEM GDZIE TU MASZYNY
A TAK POWAZNIE - GWOLI SCISLOSCI - MASZYNY SA BEZPIECZNIEJSZE W 90% PRZYPADKOW JESLI CHODZI O TECHNIKE RUHCU I OBCIAZENIA
CHODZI TUAJ GLOWNIE O DUUUZE CIEZARY I ZLA TECHNIKE - KTORE W POLACZENIU Z SYSTEMATYCZNOSCIA I MLODYM WIEKIEM - NIESTETY ZROBIA WIECEJ ZLEGO NIZ DOBREGO

Ćwiczenia siłowe np. podnoszenie na klate i inne nie obciążające zbytnio kręgosłupa mogą nawet wpłynąć na zwiększenie wzrostu, ponieważ wydziela się w czasie ich wykonywania hgh...
KROTKIE OSIOWE OBCIAZENIE KREGOSLUPA STYMULUJE WZROST - TO FAKT ZGADZAM SIE WIEC W 100%
WAZNE ABY MLODY ADEPT CWICZYL POD OKIEM KOMPETENTNEGO INSTRUKTORA KTORY ZADBA PRZEDE WSZYSTKIM O DOBRA TECHNIKE

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomóżcie!

Następny temat

Oliwa z pestek winogron - pozytywna???

;