SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Coś na siłe, wytrzymalosc...

temat działu:

Trec

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1799

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 699 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 90524
To jest temat szymona111. Nie rób mu spamu. Możesz założyć własny temat.

@szymon111 możesz też dodać więcej węgli.

Teraz... teraz wasze wargi praktycznie się już stykają...
A potem po prostu jej mówisz, jak bardzo jej nienawidzisz.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9689
Na wytrzymałość dorzuć do diety mięso z zająca.
Działa super pod warunkiem,że sobie go sam złapiesz! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1718 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15969
Mario prawda , zająca łapać to wytrzymałość by się wyrobiło w mig hehe

Nic wielkiego w życiu nie przyjdzie bez poświęcenia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9689
Na wytrzymałość polecam L-karnityna GOLD,BCAA, plus dużo biegania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 164
beta alanina powinna zadziałać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIO M. Cieśliński
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1733 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 9689
Jeśli betaalanina- to CARNOGENIC :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MrPapaj T. Lech
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 3172 Wiek 43 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18690
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 23196 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 224085
S.A.W. ma betaalanine i bardzo dobrze podnosi wytrzymałość, co do CarnoGenica fakt bardzo dobry jest tylko, że go nie ma w sprzedaży.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Nitroman Trec Nutrition
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3262 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10507
Witam Szymon111

Rozpisz dokładnie jak wyglądają obecnie Twoje posiłki które spożywasz. Podaj również takie dane jak:
- wiek
- wzrost
- poziom tkanki tłuszczowej

Jak będziesz rozpisywał posiłki postaraj się uwzględnić następujące wytyczne:

- godziny spożywanych posiłków

- rodzaj produktu użytego ( np. płatki jakie to płatki owsiane, kukurydziane, czekoladowe itp. z resztą produktów robisz tak samo jeżeli piszesz pieczywo postaraj się chociaż napisać czy jest to ciemne pieczywo typu graham czy też białe pszenne itp.)

- miarę każdego produktu ( np. łyżeczka cukru, łyżka oliwki z oliwek, kromka chleba, 100g piersi z kurczaka itp.)

Dieta będzie bardzo istotnym elementem tym bardziej jeżeli masz ciężką prace fizyczną, która pociąga za sobą spory wydatek energetyczny, w nie których przypadkach zapotrzebowanie kaloryczne może sięgać aż 4000 kcal. Kwestia zwiększenia wytrzymałości oraz poprawienia siły będzie zależeć od poziomu spożywanych przez Ciebie kalorii. Jeżeli będzie taka potrzeba zawsze będziesz mógł wspomóc się odżywką węglowodanowo-białkową, odżywką białkową (jako część posiłku), preparatem witaminowo-mineralnym. Uważam że na początek wystarczy to w zupełności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1718 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15969
Od nastepnego tygodnia wrzuce carnogenic z SAW'em , zobaczymy jak to bedzie.Dobrze ze w Irlandii dostepny bez problemow

Nic wielkiego w życiu nie przyjdzie bez poświęcenia.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NOWOŚĆ - SAW W BLISTRACH ! !

Następny temat

Nitrobolon II czy coś innego

Dzem