SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciemnosc po joszce

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 298

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Odżywianie i Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1243 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15610
Witam kupulem juz 4 joszke moze wiecej i wszystkie nie dzialalu az znzlazlem jedna na aliexpress i wzualem troche i nic ... myslalem ze kolejny walek wiec wzialem troszke za duzo i widzialem ze obraz zaczyna sie robic jasnieszy i migac kolort sue zmienialy niebuieksie bmw bylo zielone ird. Wszystko przeszlo ale teraz jestem uwieziony w mroku, WIDZE ciemnosc i nie widze wo ogle co pisze na lapropie dlatego piusze na wyczycie wszystko jest ciemne nie ma swiatla jak z tego wyjsc to juz trwa 2 dni jest lepiej bo na poczatku to w olge na teleodonie nic nie widzialem tylko swiatlo razace a teraz troche lepiej to minie ? co roboic,? Pozdrawiam

Mozna preniesc do suplementy bo zle przeczytalem


+


Zmieniony przez - _Boston_ w dniu 2020-03-07 09:07:44

Eee... Lubię placki ^^

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9941 Napisanych postów 10010 Wiek 39 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 238823
Idz do lekarza bo to nie jest normalne , nigdy nie czytałem i nie slyszałem o takich akcjach na johimbinie ( może sobie coś wkręcasz?)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12550 Napisanych postów 121927 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405195
Z takimi sprawami to od razu do lekarza, a najlepiej na sor a nie na forum szukać pomocy, po joszcze jak coś nie halo jest warto zjeść węgle.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17301 Napisanych postów 65510 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 552845
_Boston_
Witam kupulem juz 4 joszke moze wiecej i wszystkie nie dzialalu az znzlazlem jedna na aliexpress i wzualem troche i nic ... myslalem ze kolejny walek wiec wzialem troszke za duzo i widzialem ze obraz zaczyna sie robic jasnieszy i migac kolort sue zmienialy niebuieksie bmw bylo zielone ird. Wszystko przeszlo ale teraz jestem uwieziony w mroku, WIDZE ciemnosc i nie widze wo ogle co pisze na lapropie dlatego piusze na wyczycie wszystko jest ciemne nie ma swiatla jak z tego wyjsc to juz trwa 2 dni jest lepiej bo na poczatku to w olge na teleodonie nic nie widzialem tylko swiatlo razace a teraz troche lepiej to minie ? co roboic,? Pozdrawiam

Mozna preniesc do suplementy bo zle przeczytalem


+



Zmieniony przez - _Boston_ w dniu 2020-03-07 09:07:44


Odstawić i zgłosić się do lekarza!

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 487 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8950
Chyba trafiłeś na coś innego niż jocha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12550 Napisanych postów 121927 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405195
https://www.sfd.pl/Yohimbine_HCL__Skutki_uboczne_-t1125747.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17301 Napisanych postów 65510 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 552845
Czytanie o yoszce to na później, teraz zająć się sobą swoim zdrowiem. No i nauka na przyszłość.

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 64 Wiek 77 dni Na forum 110 dni Przeczytanych tematów 1263
krzykacz
_Boston_
Witam kupulem juz 4 joszke moze wiecej i wszystkie nie dzialalu az znzlazlem jedna na aliexpress i wzualem troche i nic ... myslalem ze kolejny walek wiec wzialem troszke za duzo i widzialem ze obraz zaczyna sie robic jasnieszy i migac kolort sue zmienialy niebuieksie bmw bylo zielone ird. Wszystko przeszlo ale teraz jestem uwieziony w mroku, WIDZE ciemnosc i nie widze wo ogle co pisze na lapropie dlatego piusze na wyczycie wszystko jest ciemne nie ma swiatla jak z tego wyjsc to juz trwa 2 dni jest lepiej bo na poczatku to w olge na teleodonie nic nie widzialem tylko swiatlo razace a teraz troche lepiej to minie ? co roboic,? Pozdrawiam

Mozna preniesc do suplementy bo zle przeczytalem


+




Zmieniony przez - _Boston_ w dniu 2020-03-07 09:07:44


Odstawić i zgłosić się do lekarza!

Dobrze że leków na serce stamtąd nie ściągnął.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4096 Napisanych postów 64687 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686990
Niesamowite jest to, że mając takie objawy można wpaść na to, aby zamiast udać się jak najszybciej do lekarza, to postanowiłeś podzielić się swoim problemem zdrowotnym z innymi, w sytuacji gdy np. mogłeś mieć udar, czy inny problem zagrażający nawet życiu lub zdrowiu na wiele lat.

Zdecydowanie polecam wybrać się jak najszybciej do lekarza. Najlepiej chyba będzie wybrać rozwiązanie z bezpośrednim udaniem się na SOR (szpitalny oddział ratunkowy) i zabrać ze sobą stosowany produkt. Być może będzie to najszybsza droga do jakichś badań toksykologicznych.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna dla kobiety do oceny i sugestii

FuckBaton