SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciało niczym Artur Szpilka

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9698

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 85038
bosski :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11362
No
ale mlekołaczek tak może opisać siebie tak mi się zdaje

Zmieniony przez - scheu w dniu 2012-05-26 17:50:36

...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 9408 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 85038
nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Oj scheu argumenty masz na poziomie przedszkola. Jak krytykujesz np. piłkarza to sam wyjdź i zagraj lepiej - a co ja trenuje zawodowo boks lub inne dyscypliny sportowe ? Utrzymuję się z tego ? Jest to moją pracą ? Poświęcam na to całe dnie i nic poza tym praktycznie nie robię ?

Gazet nie kupuję, pijam praktycznie tylko w sylwestra i to z pewnością nie jest piwo bo tego trunku nie lubię i nie palę

Dla mnie jest kiepskim bokserem, dalej może iść i wygłaszać swoje jp-owskie poglądy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 417 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5493
łohoho z niecierpliwością czekam na riposte;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ja tam co miałem do napisania napisałem. Dziękuję i pozdrawiam fanów jp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 149 Napisanych postów 17451 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 196493
Zgadzam się w 100% z tym co napisał Mlekołak,