SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciężki start:(

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2117

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 304


Witam.
Jestem ze wsi i pracuje na niej od urodzenia:) Ale jestem strasznie slaby! Koledzy lapia juz jakas posture ladnie im sie zarysowuja miesnie a mi nic. Jak bylem chudy tak jestem. Mam 17 lat i ok 181cm wzrostu przy ok 65kg wagi(chociaz dawno sie nie wazylem). Dostałem od wuja atlas taki z siedzeniem. Jest miodzio. Wujo mowil ze to jego kolegi ktory wyjezdza na stale do australi i jest mu nie potrzebny a ten kolega to wypakowal sie na tym niezle. Bo raz go widzialem. Tylko ze on mi nic nie mowil ja na tym cwiczyc, a wiem ze tak sobie pakowac to sie nie oplaca. Wiec moja prozba brzmi czy moglby mi ktos polecic jakis program ktory moge wykonac na tym urzadzeniu. Chodzi mi na poczatek o mase i sile. O diecie juz co nieco wiem bo przerabiam dzial o tym:) Z gory dziekuje. Atlas wyglada podobnie jak ten na zdjeciu. Sorry za bledy(jesli jakies sa).

Moze cos sie uda przypakowac:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 304
Na łydki tez znalazlem dobre cwiczenie. Stoje na schodku i "pakuje" gora dol podobno bardzo dobre cwiczenie wiec z tym zestawem chyba bedze dobrze Teraz tylko musze zalatwic sztange bo z tego co widze w atlasie to jest ona niezbedna. I mam jeszcze mala prozbe jesli d_lundi popelnil jakies bledy to czy mozecie je poprawic.
ps
jaguar sluchaj nigdy nie mozna stwierdzic rzeczy tak tylko po tym co sie uslyszalo. ja jem duzo i jestem zapalka a sasiad ktory jest o rok mlodszy nie je sniadania i byle co(w malych ilosciach) na pozostale posilki i jest jak beczka. Kawał chlopa Ty pewnie powiedzialbys ze jest obzartuchem, a ja wiem ze nie. wiec: NIE OKRESLAJ LUDZI KTORYCH NIE ZNASZ

Zmieniony przez - AwoniX w dniu 2005-07-30 18:08:56

Moze cos sie uda przypakowac:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1386


na początek radziłbym Ci zacząć tak: dzień treningu, dzień przerwy, trening, przerwa, trening, przerwa, przerwa. Na każdym treningu ćwicz wszystkie grupy mięśni. Na duże grupy wykonuj po 2, 3 serie, na mniejsze 1, 2. To czy zrobisz więcej, czy mniej zależy od samopoczucia, wolnego czasu, itp. Klatkę możesz trenować bez problemu ( np. motylek ), barki ( ćwiczenie odwrotne do motylka ), grzbiet ( ściąganie drążka do klatki, za głowę ), nogi ( prostowanie podudzi siedząc - wspaniałe ćwiczenie ). Problem pojawić się może jedynie z bicepsami, łydkami i przedramionami. Jeżeli dysponujesz wyciągiem dolnym, to sprawa bicepsów częściowo będzie rozwiązana, ale na później to nie wystarczy. Dobrze by było, jakbyś zakupił sobie chociaż sztangę, lub sztangielkę. To da Ci ogromne możliwości. Ale na razie to co masz wystarczy.
Radziłbym Ci trenować tak góra do trzech tygodni. Później jak napiszesz co nieco o wynikach, to ułoży się coś więcej.
Oczywiście nie możesz zapomnieć o rozgrzewce ( koniecznie co najmniej 5 min. przed i po treningu ) - daje ona bardzo dużo i uchroni Cię przed kontuzją. Pamiętaj też o ćwiczeniach na mięśnie brzucha. Zacząłbym od tradycyjnych brzuszków. Tak 2, 3 razy w tygodniu w wolne dni. Poza tym dieta. Napisaleś, że masz jako takie pojęcie o diecie. To dobrze. Nie powinienieś mieć raczej problemów z dostarczeniem białka w postaci jaj, piersi kurczaka, sera, itp. Do tego węgle - ryż, makaron, kasza.
To chyba wszystko, oczywiście w wielkim skrócie.
Odezwij się za jakiś czas i napisz jak poszło.
pozdrawiam i życzę wytrwałości
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1026 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 41556
tutaj masz ćwiczenia > >http://www.kulturystyka.pl/atlas/ << sa tez tam na maszynach(atlasie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1669 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10728
bez lawki i wolnych ciezarow sie chyba nie obejdzie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2063 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 58169
Postępów nie masz, bo nic nie jesz.
I nie pieprz, że nie.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 13181 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 86307
D_LUNDI- po co wszedzie gdzie coś piszesz dajesz zdjęcie?

trening -> ból -> rozwój

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 42 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4291
O diecie juz co nieco wiem bo przerabiam dzial o tym:)


a masz przeczytany jeden artykuł...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1386


MDRAGON: tak po prostu, żeby było ciekawiej i bardziej kolorowo.
Taki mały prezent ode mnie. Mam nadzieje, że Ci sie spodoba to zdjęcie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7029
Lundi ładnie i kolorow to ma być na dyskotece na forum ma byc praktycznie, a to nie jest praktyczne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 304
hehe ja jem wiecej od nich poprostu jestem kombajn:) ale to wszystko gdzies znika:) mam chyba za duza przemiane enrgii. Po drugie bez takich ostrych atakow nie znacie mnie wiec nie mowcie ze napewno ok?
ps
wyciag dolny oczywiscie jest. a na przedramiona znalazlem jakies ciekawe cwiczenia w atlasie z strony kulturysta.com

Zmieniony przez - AwoniX w dniu 2005-07-29 23:51:09

Moze cos sie uda przypakowac:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 378 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3571
Zeby urosnac nie trzeba jesc jak najwiecej, tylko z glowa...

Let the party started!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z rospisaniem treningu

Następny temat

klatka

redox 2