SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Chudnę zamiast tyć...

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 770

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 17 lat Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 879
Witam.
Od pół roku próbuje przytyc. Mięśniowo i tłuszczowo (jeśli tak to się mówi). Szybko urosłam i bardzo schudłam i brzydko to wygląda.
No i tak z pół roku sobie ćwiczę siłowo, unikam cardio jak diabeł święconej wody, jem dużo (zwłaszcza mięsa) i nie mogę przytyć w żaden sposob. A efekt jest nawet odwrotny. Ostatnio z uda schudłam 1cm (czyli teraz 53cm). Noi to jest powodem wpisu.
Ano może ankietę, ostatnio zapomniałam.



WIEK: 15
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: ok. 6 miesiecy

****PARAMTERY OBWODÓW************************************* (po cholerę to?)

WAGA CIAŁA: 65
WZROST: 175
OBWÓD RAMIENIA: 26
OBWÓD ŁYDKI: 36
OBWÓD UDA: 53
OBWÓD BIODER: 94
OBWÓD TALI 70
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 83

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Przytyć, umięśnić ciało
****STAN ZDROWIA*****************************************
Na wszystkie podpunkty "NIE"
CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE:
WADY POSTAWY:
ALERGIE:
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ?
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE?
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
Diety: zwykle zdrowe odżywianie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - dużo jem węglowodanych, dużo kanapek też. Noi na śniadanie po krótce szynkę i 2 kromki (po więcej mi niedobrze że stresu), dwudaniowy obiad, czasem mały w domu jeszcze,owoce i warzywa, dość dużo słodyczy.


****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - ano najpierw lydki, na schodach robię zwykle wznosy coś 3 minuty 2 serie na obu nogach i po jednej nodze 1 min, potem na ręce pierwej pompki 2 serie po 10 pompek (mój max), dipy 3x15 z nogami na podłodze, noi plank 1 min i czasem hantle i guma. Kiedyś na pupe i nogi robiłam Tamilee Webb, ale to chyba od niej schudłam i teraz robię tylko zakroki. Talii nie chce poszerzyć, więc nie robię brzucha.
Zdjec wolę nie publikować.

Co jest powodem tego problemu? Nawet nie zauważyłam zmiany w ciele, a ćwiczę już pół roku. Żadnego mięśnia. Proszę o pomoc.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Poprosimy o zrzuty Twojej diety z dziennika żywieniowego na potreningu.pl. Twój opis jest na tyle lakoniczny że nie bardzo wiadomo ile kalorii jesz tak na serio.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1689 Napisanych postów 14022 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 267820
miesiączkujesz?
wykonujesz jakieś treningi?
ile godzin sypiasz na dobę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 17 lat Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 879
Miesiączkuje, sypiam 7h na dobę. Wykonuje tylko te najbardziej znane cwiczenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1689 Napisanych postów 14022 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 267820
każdemu znane są inne ćwiczenia

daj konkretne wypiski z treningow i z diety, inaczej rozmawiamy o niebieskich migdałach

w ankiecie wpisałaaś, że nie meisiączkuejsz regularnie, to jak wkońcu>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 17 lat Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 879
Przerwę mam co 3 dni jednodniowa. Ale trening szczegółowo opisałam. Co do jadłospisu to 2 kanapki na śniadanie, masło, zwykły chleb i szybka lub ser, w szkole dwudaniowy obiad (wychodzi 3x mięsnego na tydzień), kalorii nie mam jak wpisywać, bo często nie mam dostepu do informacji. Miesiączkuje, ale nieregularnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1689 Napisanych postów 14022 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 267820
Jesi chodzi o trening to nie ma ona sjladu i ladu.
Zebys widziala efekty musisz progresowac czy to iloscia pow czy to ciezarem.
Co do diety, nie jestesmy w stanie Ci pomoc, jelsi nie dasz wiecej informacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1179 Napisanych postów 9193 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 573993
O ile z tarczyca nie ma problemów to skoro nie tyjesz to znaczy że jesz za mało. Warto byłoby mimo wszystko zrobić jakieś szacunki. Na stronie ile waży można sobie sprawdzić np. ile waży kotlet (rzucam tak o) i na tej podstawie wprowadzić do dziennika że 2-3 dni żeby mieć obeznanie. Inaczej można wrozuc z fusów.

Żeby przybrać masę mięśniową trzeba trenować z ciężarem i to coraz większym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciągle chudnę zamiast tyć...

;