SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcem zrobic rzezbe. zbic masówke !! Pomozecie ? :D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1871

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mezczyzna

Wiek

21 lat

Waga

103 kg

Wzrost

187 cm

Cel treningowy

Rzezba

Staż treningowy na siłowni

ostatnie treningi jakies 1,5 roku temu

Uprawiane inne sporty

tenis amatorka,

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

w piwnicy (ławka ,sztangi sporo nakłądu)

Dieta

kiedys jak były treningi to była teraz nie ma

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

jak bedzie trening to cos sie kupi

Ostatnio przerabiany plan

-

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

-
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4585
Witam mam taka sprawe kiedys cwqiczyłęm nie było brzucha (krata byłą hehe), chcem zaczac znów cwiczyc . aktualnie wygladam tak jak na zdjeciu.,chcem zbic ta mase zrobic lekka rzezbe nie koniecznie. Prosze o jakas dietke ile kcal, jaki trening i Wgl . DZIEKI Z GÓRY pytac jak cos w wszystko .




„Ciężar musi być ciężki”Arnold Schwarzenegger

Pomogłem daj SOG`a :d

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Jeśli chcesz ingerować w skład ciała zacznij od odżywiania , jesteś tym co jesz . DIETA dział ODŻYWIANIE to będzie fundament pracy .

"Staż treningowy na siłowni: ostatnie treningi jakies 1,5 roku temu "

zaczynasz od zera więc najpierw FUNDAMENT następnie DOM i na koniec odpowiednia DEKORACJA .

zero filozofii 6-8 tygodni bierzesz prosty program treningowy i idziesz trenować .

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html

skupiasz się na 4 czynnikach warunkujących twój postęp

1. systematyka treningowa
2. sukcesywne zwiększanie ciężaru
3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz .
4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku )

wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zacząć trening na masę?

Następny temat

Makrocykl oraz mikrocylk do oceny

sosy