SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chce zacząć ćwiczyć :D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2289

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Witam. Mam 20 lat, 183 wzrostu i nadwagę (112 kg) Chce zacząć ćwiczyć w domu np na takim czymś http://allegro.pl/lawka-hertz-scorpion-sztanga-50kg-hantle-i3407506060.html .W późniejszym czasie może kupił bym ławeczkę do brzuszków (skośną). Jasną rzeczą jest ze zrobię sobie dietę.Chciałbym ten tłuszcz zamienić w mięśnie i fajna sylwetkę. Mam grube uda i straszne boczki. Klatki i dłoni nie mam grubych. Wręcz dłoń i biceps mam fajnie wyrzeźbioną :P I pytania :
-Czy na takim czymś coś można osiągnąć?
-Jak ćwiczyć?
-Jaka dieta?
-Pracuje jeden tydzień od 6-14, następny, 14-22 i 22 -06 czy to nie utrudni bardzo ćwiczeń? (w pracy pracuje siłowo, nosze okna, ramy,zbrojenia)
- Jakieś odżywki, spalacze?
- Czy w rok mógłbym przyzwoicie wyglądać?
- Jakie ćwiczenia na boczki i uda?

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 199
Hm takie "coś" jak podałeś w linku powinno wystarczyć, ale ja bym polecił coś innego jeśli chodzi o markę sprzętu i tak dalej. Tylko obciążenia trzeba by dokupić.
Ławka do brzuszków to też dobry pomysł, ja bym, nie odkładał tego na późniejszy okres.
Pytania:
-Takim czymś można coś osiągnąć.
-O diecie- zaraz. Napisz jak jadłeś do tej pory, to powinno pomóc.
-Jak pracujesz 6-14 to trening na 18 byłby dobry, jak 14-22 to tak o 11-12, a jak 22-06 to tak koło 17- i wiadomo musisz się najeść i wyspać. To nie są idealne wyjścia, są takie sobie, ale praca to faktycznie spore utrudnienie.
- o spalaczach nic nie powiem, nie korzystałem ale mam złe zdania. Z odżywek hmmm może aminokwasy BCAA i białko serwatkowe. A najlepiej tylko BCAA a białko w jedzeniu.
-oczywiście że w rok mógłbyś przyzwoicie wyglądać. Rok to sporo czasu na spalanie tłuszczu.
-Ćwiczenia na boczki i uda hmmm. TO ćwiczenia na nogi i na brzuch, powinieneś ich znaleźć na tym forum bez liku. Szczegóły jak będziesz plan ustalać.
Tłuszcz na boczkach i udach może świadczyć o niskim poziomie testosteronu. Więc ważne jest żeby skupić się na treningu nóg- to największy zastrzyk do produkcji testosteronu. No i jak masz jakąś dziewczynę, czy żonę to niech ona też podnosi ten poziom :)

Oprócz siłowni ja bym dorzucił bieganie. Na spalanie tłuszczu- genialne. Dobra jest też jazda na rowerze, moze być jako zamiennik biegania.


Zmieniony przez - redemption w dniu 2013-07-25 22:04:26

Zmieniony przez - redemption w dniu 2013-07-25 22:12:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3321 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7967
http://www.marbo-sport.pl/marbo-home-lawka-dwustronnie-regulowana-wzmacniana-l014.html Tu masz przykladowa laweczke do tego jakies stojaki mozesz dokupic i obciazeni, lawke do brzuszkow sobie odpusc nie bedzie Ci potrzebna...
Pytania:
1. odpowiedz jest wyzej, Twoja laweczka ktora wyslales jest ok ale mozna duzo lepszy wybor zrobic
2. http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html Do tego daj jakies aeroby w dni nietreningowe, na poczatku jak nie dasz rady 40 minut biec moga to byc marszobiegi albo rower, basen
3. na poczatek dalbym diete z ujemnym bilansem kalorycznym a sama dieta to dzial odzywianie tam jest mnostwo do niej artykułów
4. Czyli w systemie zmianowym, nie ma problemow bys tak ćwiczyl tylko pamietaj by przed i po treningu zjesc pelnowartosciowy posilek
5. Odpusc sobie odzywki spalacze, jedyna suplementacja bedzie dla Ciebie Kawa i mozesz zaopatrzyc sie w aptece w multiwitamine
6. Tak w rok przykladajac si do treningu i DIETY bo ona jets podstawa to osiagniesz szczupla sylwetke i troche miesnia :)
7 Nie potrzebujesz cwiczen na boczki wyslalem trening w punkcje 2 i wystarczy ze bedziesz go robil

Zmieniony przez - mendriv w dniu 2013-07-25 23:31:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Wszystko okej tylko nie wiem co to jest te
- Military press
_ wiosłowanie

Push 1

Przysiady
Wyciskanie
Wyciskanie żołnierskie
Wyciskanie sztangielek skos dod.
Pompki na poreczach w wersji na triceps

Push 2

Przysiady
wyciskanie
wyciskanie sztangielek siedząc
Wykroki
Francuz leżąc za głowe

Pull 1

1.Mc
2.Wiosłowanie
3.Żuraw
4.Uginanie stojąc
5.Szrugsy

Pull 2

1.Mc
2.Podciąganie na drążku
3.Uginanie nóg leżąc
4.Młotki stojąc
5.Face pull


Nie wiem co to za cwiczenia. Wogole w dietach piszą i jakims liczeniu kalorii. Jak mam to liczy ? Skąd mam wiedzieć ile jajko ma np kalorii ;x Albo nie rozumiem albo jestem głupi :D A ławeczkę skośna do brzuszków kupie później bo najpierw muszę odłożyć pieniążki na jedną rzecz ;> Bardzo bym prosił zeby mi to ktoś jasno ułozył. Np: co mam jeść. Dodam ze jak pracuje (godziny wypisane wyżej) to mam tylko przerwe 15 min po 4h pracy. W czasie pracy jeść nie mogę. Kolejne utrudnienie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Dotychczas jadłem same świństwa takie jak :

-Frytki z kilograma ziemniaków pochłaniałem
- ser zółty kilogramami. Nieraz kilo w 2 dni.
- masę parówek z serem
- ziemianki ze śmietana do tego mięso smażone.

Miałem kiedys jakby dieete i jadłem np:

-musli z jogurtem naturalnym
- sałatki z różnych warzyw.
- ten taki chlebek jak styropian z np szynką z indyka (dodam ze jem tylko drób)
- Piers gotowaną
- Zupy typu ogórkowa, czy jakaś jarzynowa


Teraz proszę żeby ktoś mi napisał co jeść na śniadanie obiad itp.. w jakich godzinach ( zwracając uwagę na godziny pracy).

I najlepiej jak ćwiczyć tak po polsku bo nic nie rozumiem z tego co pisze -.-
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Dodam ,że chce mieć mięśnie, sile. Ale tez chce to spalić. Mieć fajna klatę, łapę, brzuch. Ale zeby na brzuchu było widać mieśnie to bym chyba musiał go 10 lat ćwiczyć ;x
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 199
No to zaczynając od jedzenia- zapominasz o tym wszystkich frytkach, serach i tak dalej. Skoro jadłeś tak do tej pory to być może sama zmiana sposobu odżywiania przyniesie już wstępne efekty :)
Co do mięsa- najlepiej odpuść sobie wieprzowinę; to najgorsze z mięs. Z wołowiną też nie przesadzaj a najwięcej jedz indyka lub kurczaka- może być nawet smażony- byleby nie na tłuszczu.

Co do liczenia kalorii to ja np. nigdy tego nie robiłem. Na początek wystarczy żebyś jadł dziennie z 5 posiłków, nie nażerał się do pełna w ich trakcie i bez świństw typu frytki, parówki, etc.

Co do mięśni na brzuchu to zwykle nie jest aż taki wysiłek jak się wydaje :) No ale to na później.

Z tych ćwiczeń to w ogóle nie rozumiesz o co chodzi tak? Potrzeba, żeby ktoś ci to jasno opisał i tak dalej tak?


Zmieniony przez - redemption w dniu 2013-07-26 16:39:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 199
No dobra, jako że dieta to podstawa to trzeba od niej zacząć.
Pierwsza rzecz, to zorientowanie się jakie produkty zawierają jakie składniki- węglowodany, tłuszcze, białka.
Dieta dla Ciebie to niska ilość tłuszczy, umiarkowana ilość węgli i duża ilość białka.

Sporym problemem jest jak już zostało napisane Twoja praca, a w szczególności godziny 14-22 i 22-06. No ale jakoś trzeba to ścierpieć.

Ilość składników odżywczych znajduje się praktycznie zawsze na opakowaniu danego jedzenia- więc bierz i czytaj. Opakowania to najlepsze źródło wiedzy na ten temat.

Węglowodany to na przykład chleb, ryż, makaron, owoce, cukry- im więcej cukru, im coś jest słodsze tym więcej zawiera węglowodanów.

Tłuszcze- zdrowe tłuszcze bo tylko o nich mowa w diecie- to np. olej lniany, oliwa z oliwek, sporadycznie masło(masło a nie jakieś mas-mix).
Oleje tylko w stanie surowym- "na czysto" albo w sałatkach. Jak na nich coś usmażysz to przestaną być zdrowe.

Białko- najważniejsze chyba- to mięso (najlepszy jak już pisałem indyk i kurczak), biały ser, ryba, jajka, jakieś kefiry itp.
Ważna rzecz odnośnie białka- rzeczy pasteryzowane są znacznie gorsze od tych niepasteryzowanych- dlatego np. mleko ze sklepu jest "takie sobie".
Druga ważna rzecz- jak kupujesz np biały ser czy mleko to najlepiej, żeby było chude, odtłuszczone. Najlepiej do 0% albo 0,5%.


Dobra, kolejna ważna rzecz, napisz mi w jakich godzinach śpisz jak pracujesz 6-14,jak gdy robisz 14-22 a jak po 22 -06. Jak będę to wiedział to mogę kontynuować.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Jak idę na 6-14 to kładę się tak 22-23 ale mogę szybciej ;) 14;22 to o 1 (mogę szybciej) z nocek wracam o 6:30 idę się myc i o 7 spać. Wstaje najpóźniej 18. Możesz mi tez zaproponować od której do której spać:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 43 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 135
Od 22,23 i wstaje 4:20
od 1 w nocy do 12
od 7 rano do 18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3321 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7967
sen musisz miec conajmniej 7h alle to zalezy od organizmu mi np. dopiero 8h wystarcza...
I zmiana jak wstajesz o 4:20to kolo 21:30 powinienes sie juz klaść a nawet chwile przed ta godzina
II zmiana to jak polozysz sie kolo 23 to spij tak do 7 rano
III zmiana ( zmora dla mnie ) jak wrocisz to jak polozysz sie o 7 to tak do 14, 14:30 sobie pospij
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kladka piersiowa miekka

Następny temat

Analiza treningu + małe pytanko

Fruzelina