SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chce zacząć ćwiczyć !

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 590

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

14

Waga

65

Wzrost

182
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 23 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 53
Witam , mam 14 lat i od ponad roku chce osiągnąć moją wymarzoną sylwetkę.

Ćwiczyłem w odstępach , parę razy zrobiło sie weidera , pare razy ileś tam razy sztange się podniosło , ale na codzień spotykam się z 3-5 podciągnieciami na drążku i ciągnię się to od właśnie ponad roku.

Mam bardzo mało doświadczenia na temat siłowni , ale zamierzam wykupić karnet na siłownie i spróbować , aby zmienić swój codzienny styl życia!

No właśnie ... tylko że na tematy siłowni jestem całkowicie zielony .

Przeglądałem wiele artykułów na temat siłowni dla juniorów , ale nawet to jest dla mnie jakąś czarną magią i nic nie potrafie zrozumieć .

Waga : 65kg
Wzrost : 182 cm

Wiele razy widziałem "przysłowie" jakim jest ,,najpierw masa , potem rzeźba". Czy robienie masy coś daje ? Przecież potem jak ćwiczymy to spalane jest wiele kalorii .

Co to jest masówka , o co w niej chodzi i kiedy należy ją zaczynać ?

Kiedy należy rzeźbić i co jest jej celem ?

Bardzo prosze o nie wysyłanie jakiś cieżkich tematów z forum które mają mi pomóc , a tak naprawe nie zrozumiem nic!!

Z góry dziękuje za wszelkie porady i wskazówki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2255 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15677