SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcę urosnąc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1524

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 129
witam wszystkich miłośników żelaznego sportu mam pewien problem .
Chciałbym przytyć ok 15 kg . (a wrze teraz 85 kg trenuję od 3 lat). nie wiem za bardzo co zakupić może coś poradzicie może ktoś robiło podobną kurację (bo rynek jest pełen suplementów a ja sam nie wiem co wybrać) . Sterydy raczej nie wchodzą w grę ,a i jeszcze jedno mogę wydać miesięcznie 600 zł na odzywki . Z góry dzięki za radę Pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 21032 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 208598
dzial odzywianie odwiedziles i stosujesz sie do 'jego' rad? :)

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2558 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 14622
Taa jak ja bym miał co mieśiąc 600 zł to bym taką diete sobie zafundował że gainery itp by wymienkały. Przecież za taką kasę te 15 kg zrobisz na samiej diecie:)

Możesz ewentualnie kupić sobie tego gainera jeżeli nie masz czasu na posiłek. Tylko bierz takiego z zawartością białka powyżej 20g

Może jeszcze kreatynka do tego i jakieś BCAA nie zaszkodzą przy sile

Zmieniony przez - oley92 w dniu 2008-01-30 14:27:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 10598 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 47808