SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcę schudnąć

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 919

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
Witam stosowałem różne diety ale nie pozwalały mi one dojść do upragnionej wagi. Mianowicie, mam 18 lat, 190cm wzrostu i dokładnie 103,2kg w trakcie pisania posta poszedłem się zważyć. Moim celem jest utrata 13,2kg aby masa mojego ciała wynosiła 90kg. Proszę o porady, jaką dietę powinienem zastosować co do mojego wzrostu i wagi, posiadam rower stacjonarny i podczas stosowania poprzednich diet jeździłem po 30min dziennie. Jakie dodatkowe ćwiczenia mógłbym dorzucić oprócz biegania, bo praktycznie od razu dostaję zadyszki, kolki, wraz z utratą wagi i poprawieniem kondycji będę próbował biegać. Mogę dodać, że uczęszczałem na treningi siłowe przez co przybyło mi siły oraz obwodu w ramieniu oraz klatce. z góry dziękuję i mam nadzieję, że podpowiecie mi jak zrzucić nadmiar kilogramów, pozdrawiam :)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 103,2

Wzrost: 190

Obwód klatki: 120

Obwód ramienia: 40

Obwód talii: 110

Obwód uda: 65

Obwód łydki: 40

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: -

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: brak

Odżywianie: praktycznie wszystko

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: brak ograniczeń
zrowy


Preferowane formy aktywności fizycznej: 3-4dni w tygodniu
po 1-2 godz.


Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie planuję

Stosowane wcześniej diety: nisko węglowodanowa, dukana, i kilka innych
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52179
Cieszymy się, że chcesz. Cieszymy się, że masz zapał i chęć podjęcia walki. NIE cieszymy się, że nie dałeś Nam wyliczeń zapotrzebowania na energię, szkieletu diety, oraz treningu. Ułóż te 3 rzeczy i wróć :)


s.m.p.a. - sog się należy za wyręczenie :D (żartuję).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14
Dodaję to o co prosił Regenat:
-zapotrzebowanie na energię przy braku aktywności fizycznej oraz moim wzroście i wadze wynosi 2969 kcal
-nie bardzo wiem co mam napisać odnośnie szkieletu diety, ponieważ zwracam się o poradę do was na jaką dietę "wskoczyć" oraz kiedy i ile posiłków dziennie jeść
-co do treningu jak już wspomniałem, chcę poświęcić na to 3-4 dni w tygodniu, od 1godz. do 2godz. w grę wchodzi rower stacjonarny i teraz wasza rola, jakie ćwiczenia dorzucić? brzuszki, skłony
Jeszcze raz proszę o poradę i pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
http://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html

Ułóż dietę, wstaw tutaj i będziemy korygować.

P.S
Żadnego biegania i w ogóle aerobów póki co. Sama siłownia, bo wydolność masz bardzo słabą. Siłownia zrobi przez większość czasu swoją robotę.

Zmieniony przez - Ludi_ w dniu 2011-09-20 15:33:11
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do poprawy

Następny temat

Dieta na masę mięśniową. Zerknijcie okiem

nutlove nowy