SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chcę pozbyć się tłuszczu.

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2477

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 270491
Witam mam następujący problem, redukuje od października masę ciała zszedłem już z 77 do 71-72kg. Stosowałem i stosuje spalacze, białko i bcaa (był też orotan) problem polega na tym że mięśnie gdy są napięte są widoczne a gdy nie napinam, to widać zarys jeśli akurat tak ułoży się cień.

Nie chcę kolejny raz wstawiać fotek więc podsyłam link do tematu gdzie mam je wstawione http://www.sfd.pl/Wasza_opinia_i_rady_for_me_:D-t912857.html

Powiedzcie mi jak mam ten cholerny brzuch doprowadzić do stanu użyteczności. Podkreślam jak w każdym temacie że trenuje Sztuki Walki, na siłowni i biegam. zresztą wszystko zawarte jest w powyższym linku i na profilu (dla ciekawych w innych moich tematach). Pytam o suplementy i ćwiczenia ew o elementy diety. Liczę na mądre odpowiedzi.

Pozdrawiam
Bobik.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49712 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Wstaw tu zrzut diety z potreningu.pl. Chciałbym zobaczyć jak teraz jesz. Napisz mi jak się wcześniej odżywiałeś, jakie zmiany robiłeś itp. Jakie spalacze bierzesz. I wrzuć trening, rozpiskę z całego tygodnia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 270491
Nie mam rozpisanej diety na tym portalu. Przed wakacjami jadłem wszystko, jak przeciętny człowiek... Od wakacji zupełnie wyeliminowałem: słodycze, alkohol, drzemy, płatki do mleka (po za owsianką którą uwielbiam) wszelkiego rodzaju słodkie napoje, soki etc. (zostało tylko woda, mleko, herbata, kawa) to tak w skrócie bo nie mam czasu kombinować co jeszcze odstawiłem. Ogólnie racjonalne żywienie. Śniadanie to jakaś jajecznica, owsianka w ostateczności serek biały i chleb z szynką. Do szkoły biorę sobie białko i (tylko 2x w tyg bo wtedy mam więcej niż 4h a samochodem do domu dojeżdżam w 10min także się nie opłaca) kurczaka z ryżem co do obiadu nie ma dyskusji jem to co jest (pierogi, kotlet, gołąbki etc) po treningu białaczko, bcaa (przed spalacz jakie brałem masz w powyższym linku) na kolację różnie (z reguły jakieś kanapki)

Dbam aby przyjmować te 2g białka na kg/mc.

trening też jest rozpisany w linku powyżej.

Zmieniony przez - Bobikson w dniu 2013-01-28 21:28:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Jeśli liczysz na jakąś obszerną i sensowną pomoc - albo automatyczną ankietę wypełnij albo ręczną .

Płeć -
Wiek -
Waga -
Wzrost -
Zdjęcia sylwetki (przód, bok i tył w pozycji naturalnej) -
Doświadczenie sportowe (wymień wszystkie uprawiane sporty od - do)
Dostęp do sprzętu -
Cel treningowy -
Dieta (przedstaw zrzut z potreningu.pl) -
Stosowanie suplementy (wcześniej, aktualnie) -
Problemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) -
Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie -



Dotychczasowa aktywność treningowa (rodzaj, czas, program treningowy):

Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach:
przysiad -
martwy ciąg -
wyciskanie leżąc -
wyciskanie stojąc -
wiosłowanie sztangą -
podciąganie na drążku (ilość) -

Brak podstawowych informacji na twój temat .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 53 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2571
Może spróbuj obciąć węgle do poziomu około 100 gram lub poniżej na dzień przez jakiś czas. Zobaczysz czy się dobrze z tym czujesz i czy redukcja ruszyła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 270491
Sorry myślałem że mam wszystko w profilu.

Płeć - Mężczyzna

Wiek - 19

Waga - 71-72kg

Wzrost - 173cm

Zdjęcia sylwetki (przód, bok i tył w pozycji naturalnej) - w tym momencie nie mam jak zrobić, ale tu są moje zdj. - http://www.sfd.pl/Wasza_opinia_i_rady_for_me_:D-t912857.html

Doświadczenie sportowe (wymień wszystkie uprawiane sporty od - do):
Trenowałem: bjj (1rok) karate tradycyjne 1(rok) aikido (od 3,5roku i nadal) Kyokushin karate (od 2 lat i nadal) siatkówka (1,5roku) Siłownia (od 8mieśięcy i nadal)

Dostęp do sprzętu - Profesjonalna siłownia (full, wszystko jest a jak coś będzie brakowało to mogę do domu kupić)

Cel treningowy - Pod kątem sztuk walki jako że bije się na zawodach - wytrzymałość, gibkość, kondycja. Pod kontem siłowni chcę na razie pozbyć się tłuszczu a szczególnie wyrzeźbić 'kaloryfer na brzuchu'.

Dieta (przedstaw zrzut z potreningu.pl) - nie mam żadnego zrzutu i nie wiem jak zrobić.

Stosowanie suplementy (wcześniej, aktualnie) -

Białka: Mex American Standard Whey, Dymatize ISO 100, QNT METAPURE ZERO CARB, aktualnie Dymatize Elite XT.
Spalacze: Dymatize DymaBurn Extreme, MAN Scorch Reveal The Steel, aktualnie Fitness Authority LIPOBURN.
Kreatyny: APS Creatine Monohydrat (tylko pół resztę mam), OLIMP TCM Mega Caps, MAN orotine, aktualnie od 1,5tyg nie biorę.
BCAA: Olimp BCAA Mega Caps, Mex nutrition - BCAA 9K, aktualnie Gaspari Nutrition BCAA 6000.
Witaminy: FA MultiVitamin AM + PM FORMULA (aktulanie)


Problemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) -
Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie - BRAK


Dotychczasowa aktywność treningowa (rodzaj, czas, program treningowy):TRENINGI SZTUK WALKI 2X 1,5H, SOBOTA BIEG NA 10KM, SIŁOWNIA 3X~2,5H :

PN
rozgrzewka
klatka
barki
triceps
brzuch
bieganie

ŚR
rozgrzewka
nogi
plecy
biceps
brzuch
bieganie

PT
to co poniedziałek w następnym tyg odwrotnie (PLAN Z ŚR. PRZECHODZI NA PN I PT A TE DWA Z PN I PT NA ŚR.)

TRENING OPARTY NA MEGA SERIACH.


Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach:

przysiad - 50-60KG (tak z reguły robię 4x10powt. mało ponieważ jest to ostatnie ćw w mega serii na nogi.

martwy ciąg - nie wiem

wyciskanie leżąc - na płaskiej nie wiem ale na skosie w dół robię 4x10powt z obciążeniem 50-60kg.

wyciskanie stojąc - nie wiem

wiosłowanie sztangą - nie wiem

podciąganie na drążku (ilość) - około 10-15 (Ile max nie wiem).


JAK COŚ JESZCZE POTRZEBA TO PISAĆ DODAM.


Zmieniony przez - Bobikson w dniu 2013-01-29 12:38:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
Co do treningu - rozpisz cały trening a nie tylko podział partii - nic to nie mówi .

przysiad - 60 kg ?

"Cel treningowy - Pod kątem sztuk walki jako że bije się na zawodach - wytrzymałość, gibkość, kondycja. Pod kontem siłowni chcę na razie pozbyć się tłuszczu a szczególnie wyrzeźbić 'kaloryfer na brzuchu'. "

Jakich zawodach ? jak często ? kiedy najbliższe ?

Na siłowni siedzisz aż 2,5 godziny ?

Chaos treningowy !!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49712 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
No ja też jestem ciekawy co to za mega seria na nogi? Przysiad robiony na końcu serii to nieporozumienie. I bez zrzutu diety nic nie zrobię. Suple wymieniasz jednym tchem a o diecie nic. Złe podejście.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49712 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Masz pełno suplementów które nie są Ci potrzebne, trening jak wyżej napisali doradcy jest zły, a diety w ogóle nie masz - zastanów się trochę nad czynnikami wpływającymi na sukces a potem proś o radę. Mimo wszystko, zaproponuj coś od siebie tutaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 270491
Chwila bez linczowania :D

I trening

Klata

WYCISKANIE HANTLI SKOS \
ROZPIĘTKI 4X10
WYCISKANIE SZTANGI GŁOWĄ W DÓŁ /

Barki

WCISKANIE SZTANGI Z KLATKI STOJĄC
UNOSZENIE HANTLI W BOK
UNOSZENIE HANTLI W PRZÓD 4X10
UNOSZENIE CHANTLI W BOK OPAD CIAŁA

Triceps

FRANCUSKIE OPUSZCZANIE SZTANGI
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO 4X10
ODWROTNE POMPKI

II TRENING

NOGI

UGINANIE NÓG LEŻĄC
WYKROKI Z HANTLAMI 4X10
PROSTOWANIE NÓG SIEDZĄC
PRZYSIAD ZE SZTANGĄ

PLECY

ŚCIĄGANIE DRĄŻKA PODCHWYT
PRZYCIĄGANIE HANTEL DO BRZUCHA LEŻĄC 4x10
'^'DO BRZUCHA
łAWKA RZYMSKA

BAJCEPS

UGINANIE RAMION Z HANTLAMI
UGINANIE RAMION Z HANTLAMI CHWYT MŁOTKOWY 4x10
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ (ŁAMANĄ)


CO DO DIETY TO NIE JESTEM W STANIE ZAPODAĆ JAKIEŚ TYPOWEJ PONIEWAŻ MAM W CIĄGU DNIA MAŁO CZASU A NA DODATEK JAK ZACZYNAM LICZYĆ KALORIE TO AŻ MI NIEDOBRZE PO ZA TYM POSTĘPUJĄC WEDLE DIETY OPADAM Z SIŁ...

Po za tym jakie suplementy mam które nie są mi potrzebne aktualnie mam tylko białko, bcaa i spalacz i to wszystko już przy końcu :D

Nie bij wytłumacz :DD
czekam na rady ! i pomoc z waszej storny !:D

Zmieniony przez - Bobikson w dniu 2013-01-29 16:22:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
1. wyłącz caps lock .
2. Nie wiesz w takim razie o czym mówisz , wypisując takie kocopały , że przy diecie opadasz z sił .
3. Trening tragedia ?

Zadałem ci pytania , jeśli oczekujesz tutaj pomocy odpowiedz na nie !

Morales poprosił cię o przykładowy jadłospis !!!

To nie dział Junior , chcesz pomocy postępujesz wedle wskazówek !!!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Crossfit / bieganie

Następny temat

Crossfit a dobór odpowiedniego obuwia

sosy