SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cell Pump, Crea Fusion, Reactor Pro 3 - co wybrać

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1759

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 12431 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185431
Co polecacie do zwiększenia wydolności tlenowej (najlepiej jak by wychodziło ok 100 zł/miesiąc). Liczę na pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Wydolności tlenowej ?
Możesz rozwinąć dokłądniej co rozumiesz pod tym pojęciem ?
Wydolnośc tlenową możesz uzyskać głównie poprzez trening nakierowany na nią - trudno ją uzyskać poprzez suplementy
Stąd moje pytanie - co rozumiesz pod pojęciem wydolności tlenowej.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126184
trening i to dosc specyficzny :D
ale jak pisal przedmowca, prosze o rozwiniecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 12431 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185431
Chodzi mi o wytrzymałość (tzw. kondycja). Rozumiem że potrzebny jest trening i ćwicze ale chciałbym coś co by mi pomogło szybciej poprawiać kondycje (żebym mógł dłużej trenować (trnuje BJJ i boks))
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Hmm jeśli chodzi o cel jaki sobie postawiłeś - rozumiem że grapling oraz stójka oraz cechy motoryczne któe tam są bardziej potrzebne niż przy kulturystyce - chcesz rozwijać ? I to jest Twoim celem ? Nie masa mięsniowa ?

Proponowałbym troszkę inne podejście do sprawy ale odpowiedź mi na pytanie najpierw jesli możesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 173 Napisanych postów 12431 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 185431
Jasne że ważna jest motoryka ale jestem genetycznie dość duży (łatwo się otłuszczam) i zależy mi na zbudowaniu masy która będzie zawierała jak najmniej tłuszczu. Mam już dietę, treningi BJJ i boksu 4 x tydzień, siłka w pozostałe 3 dni. Zależy mi przedewszystkim na zyskaniu kondycji ponieważ jak będe mógł wkładać więcej siły w trening to pójdzie i szybkość i masa. Wiem że masz bardzo dużą wiedzę więc chętnie wysłucham twoich wypowiedzi i propozycji. Pozdrawiam i dziękuję.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126184
1. jesli zalezy ci na ogolnie pojmowanej kondycji
cwicz kondycje, w odpowiedni dla cibie sposob :D
wiec gwaltowna aktywnosc w krotkim czasie - pomysl np o HIIT
2. musisz cwiczyc odpowiednie cechy motoryczne potrzebne w twoim sporcie
wiec sila- trening silowy (sadze ze 2* w tygodniu starczy)
technika - BJJ
kondycja HIIT plus aeroby (HIIT max *2 w tygodniu, aeroby 'powolne' 1-2 razy)
3. aby sie nie zatluszczac potrzebujesz dobrej diety - dosc duzo bialka (2-2,2 g na kgg ciala), ale jednoczenie nie na duzo kalorii
no ale na tyle duzo aby nie pasc na twarz przy takiej ilosc treningow
4. nie masz latwego zadania
5. z supli
witaminy i mineraly, omega 3, kreatyna (moze byc (ale zwykla tez sie sprawdzi) np typu cell pump), ZMA i glutamina to bym polecil na start a takiej kolejnosci
jesli bedzie brakowalo energii to okresowo kofeina lub tyrozyna (z kofeina) lub tauryna, ale to okresowo nie jako standard
sprawdz co na ciebie dziala
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

creapure ultimate nutrition - dawkowanie

Następny temat

zamówienie

Wheya