SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Cel masa mięsniowa

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1989

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4384 Napisanych postów 69724 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 589216
Zaczniesz od 3,5 tys i obserwujesz . Potem możesz zwiekszac o jakieś 300 kcal tylko poczekaj przynajmniej tydzień/ dwa bo po jednym dniu napewno zmian nie zauważysz

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3033 Napisanych postów 57853 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 651125
Warto uważać z zwiększaniem na oko. Pas pójdzie w górę i będzie problem. Lepiej powoli, obserwując organizm.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 382
dzieki wielkie za pomoc
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 359 dni Przeczytanych tematów 65
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1736 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516309
Warto jednak zacząć od mniejszej ilości kalorii, dopiero na podstawie zmiany kompozycji sylwetki należy w odpowiedni sposób kalibrować dietę.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DIETA REDUKCYJNA 83 KG CEL: 77