SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cechy motoryczne -pytanie

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1450

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 585
Cześć mógłby mi ktoś krócej wytłumaczyć o co w tym chodzi? te podstawowe to umiem sobie wyobrazic ale te jakby podkategorie(np. wytrzymałość szybkościowa)to dla mnie magia, podajcie po jednym czy tam dwa pryzkłady na cwiczenie poszczególnej cechy. Chcę to robić pod kątem mma i się pogubiłem :)
CHODZI O TO : http://www.treningbokserski.pl/wp-content/uploads/2011/06/zależność-cech-motorycznych.jpg 

''PLECY'' Najważniejsze mięśnie to właśnie mięśnie pleców !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 485 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26792
Stale powielany blad, nie ma CWICZEN na konkretna ceche motoryczna. Sa tylko sposoby ich wykonywania dzieki ktorym mozna uzyskac zamierzony efekt. Przyklad? Podrzut, angazuje cale cialo, mozesz go wykonywac silowo, dynamicznie, a i przy odpowiednim tempie wydolnosciowo :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 585
chodzilo mi o wytlumaczenie poszczegolnych cech, a przyklady swoja droga

''PLECY'' Najważniejsze mięśnie to właśnie mięśnie pleców !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 522 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3689
ok, ale o co ci dokładnie chodzi? przecierz wszystko jest jasno napisane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 585
co za typ, wy myślicie ? chyba nie, nie ważne już :)

''PLECY'' Najważniejsze mięśnie to właśnie mięśnie pleców !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 522 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3689
lica naucz sie pisać dokładnie a nie urzywać skrótów myślowych, przyda ci sie to jak bedziesz pisał test gimnazjalny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 1805 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27145
yo5 No nie przesadzaj, w profilu wpisane 17 lat to już chyba napisał

yyy... coś tam.. :P

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 585
Co za koleś, Ty to masz jednak naje**** w tej głowie. Może inaczej, prosiłem o wytłumaczenie tych cech
np. wytrzymałość siłowa jest to : "Wytrzymałość siłowa jest to zdolność do pokonywania określonego obciążenia przez odpowiednio długi czas . Cecha ta ma szczególne znaczenie w sportach takich jak pływanie ,wioślarstwo , kolarstwo." Itd. i Ty mi kur** mówisz ze ja mam iść pisać testy? jak ty nawet nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Obiłbym Ci ten ry* jakbym miał jak. Ciśnienie tylko podnosisz.

''PLECY'' Najważniejsze mięśnie to właśnie mięśnie pleców !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 152 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 585
ale już znalazłem sam bo pomoc od takich zwierząt jak Ty jest niemożliwa

''PLECY'' Najważniejsze mięśnie to właśnie mięśnie pleców !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46579 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
yo5

ok, ale o co ci dokładnie chodzi? przecierz wszystko jest jasno napisane
lica naucz sie pisać dokładnie a nie urzywać skrótów myślowych, przyda ci sie to jak bedziesz pisał test gimnazjalny

A ty wróć się do podstawówki nauczyć ortografii.

Sorry ze się wtrącam bez odpowiedzi na Twoje pytanie, ale wkurzają mnie takie osoby jak ta wyżej...


Zmieniony przez - chladek w dniu 2013-06-14 16:02:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 522 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3689
widze ze na sfd coraz wieksza banda troli która nie zna sie na temacie i tylko spamuje zamiast coś wnosic, dobrze mi z moją ortografią;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak poradzic sobie z nosem??

Następny temat

pytanie co do siły uderzenia

Masa