SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Carbo+Monohydrant+Dextrex+Glutamina

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1190

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11
Witam! BARDZO WAZNE PRZYDA SIE ROWNIEZ INNYM JESLI ODPOWIECIE NA PYTANIA. :) Dzieki z gory.

Jestem początkującym w sprawach odżywiania się podczas treningu oraz po nim i w dniach wolnych mam ustawiony plan treningowy na 5 dni tygodniowo każdy dzień to inna partia mięśni środa i niedziela mam wolne. Dużo ludzi (w tym osoba była farmacętka )poleciła mi kreatyne. Nie tak ze poleciła lecz powiedziała że moge to spozywać. Wcześniej dała mi L-glutamine odzywke bialkowa ktora jadlem po treningu. Dziś zakupiłem Monohydrant Kreatyny + dexterex za free dostalem oraz carbo nox wszystko z Olimpu i jakis shaker na 700 ml. Diety nie mam ulozonej lecz staram sie jesc wszystko co zdrowe z miare i duzo miesa. Nie mam za duzo pieniedzy teraz dlatego nie jadam duzo zdrowyuch rzeczy i nie mam dobrej diety.
Tutaj moje pytanie jak mam stosowac kreatyne carbo dextrex oraz ta odzywke bialkowa kiedy w jakich odstepach czasu?
Ja myslalem zeby carbo pic sobie podczas treningu lecz na opakowaniu pisze 50-90g (tutaj mam jeszcze jedno pytanko 1ml=1g ? jesli tak to duzo tego trzeba sypac i wszystko na 100 ml a 100 ml to w szakerze zaledwie 1cm w gore od samego dolu przeciez ja to na lyka wypije WTF ?"Mozecie to wytlumaczyc przy opkazji dobrze by bylo" )kreatyne wymieszana razem z dextrex'em w jednym szhakerze po treningu oraz bialko lecz nie wiem keidy to jesc rano czy na sen. Dodam ze nie jem wszystkiego tak jak jest na opakowaniu czyli zalecane dawkowanie tylko pije/jem tego mniej troche.

Wiem i prosze nie odpisywanie typu "uzyj opcji szukaj" bo na pewno jest cos takiego juz na forum lecz jest to wszysto porozrzucane i prosil bym o odpisanie a nie o wklejenie linku czyjegos :)