SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Całkowity nowicujsz. Proszę o pomoc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 577

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8
Witam. Od razu powiem, że w dziedzinie "siłownii" jestem całkowitym laikiem, lecz chciałbym to zmienić poprzez stworzenie sobie w garażu prowizorycznej siłownii, gdzie będę miał do dyspozycji następujący zestaw

http://www.allegro.pl/item975177478_x_treme_zestaw_lawka_sztanga_95kg_prezent_na_sw.html
+ ProSwing czy Steper

Do zmiany sylwetki zmusił mnie problem tzw. "szewskiej klatki" z którą się borykam. Trochę jest ona upokarzająca, lecz jeszcze na pewno chce się skonsultować z ortopedą przed podjęciem poważniejszych ćwiczeń. Myślę iż "słomiany zapał" mnie nie dotyczy bowiem mam konkretny cel który chce osiągnąć.

Bardzo proszę o jakie kolwiek porady, przykladowe plany treningowe. Wiem, że mój opis nie jest dokładny, ale jeśli coś w nim brakuje to pytajcie.

Waga : 62

Wzrost : 172

Cel treningowy : ogólne rozwinięcie tkanki mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : null

Uprawiane inne sporty : bieganie, kolarstwo, rekreacyjnie piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : http://www.allegro.pl/item975177478_x_treme_zestaw_lawka_sztanga_95kg_prezent_na_sw.html
+ ProSwing czy Steper

Dieta : cukrzycow

Przeciwskazania medyczne : cukrzyca, problem tzw. szewskiej klatki

Zażywane suplementy : --
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 320 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1586
Odwiedz lekarza sportowego - poznaj jego opinie i jesli "pozwoli" Ci cwiczyc to wtedy bierz sie za silownie.
Pzdr.

"Pain is temporary, pride is forever..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat