SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CY ten trening jest dobry

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 502

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
Witam mam pytanie czy key trening jest dobry dodam że jestem.na redukcji ale ogólnie czy ćwiczenia się nadają z góry dziękuję
Ćwiczenie



L
Push

-Wyciskanie sztangielek na ławce płaskiej
Powtórzeń 10 serii 4

-Pompki klasyczne
Do niepowodzenia
3

-Wyciskanie hantli nad głowę stojąc
10
4

-Odwodzenie ramion w bok ze sztangielkami
10
3

-Pompki wąskie na triceps (pompki diamentowe)
Do niepowodzenia
3

-Pompki w podporze tyłem na ławce płaskiej
20
3



Trening Pull

-Wiosłowanie hantlami w opadzie tułowia
10
4

-Wiosłowanie hantlą w klęku podpartym
10
3

-Podciąganie na drążku
Do niepowodzenia
3

-Podciąganie sztangi pod brodę
10
3

-Wznosy ramion w bok w opadzie tułowia siedząc
12
3

-Zginanie przedramion z hantlami (chwyt młotkowy)
15
4



Trening Legs

-Przysiad ze sztangą lub hantlami
10
4

-Wykroki w miejscu z hantlami
15
3

-Wychodzenie na podwyższenie z hantlami
15
3

-Martwy ciąg
12
3

-Wspięcia na palcach stojąc
15
4


Zmieniony przez - grucha1997 w dniu 2020-10-28 22:44:21
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23754 Napisanych postów 16678 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259954
Wypełnij ankietę działu , napisz coś więcej o sobie i czy ten trening to trening pod siłownie czy do domu a jeśli do domu to napisz jakimi sprzętami dysponujesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 23

Waga : 76.6

Wzrost : 175

Cel treningowy : Redukcja

Staż treningowy na siłowni : 1,5 roku

Uprawiane inne sporty : bieganie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka płaska,sztangielki,sztanga ,obciążenie ,drazek do podciągania ,wyciąg górny

Dieta : dieta Redukcyjna

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Kreatyna monohydrat

Ostatnio przerabiany plan: FBW

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

Brak danych





Zmieniony przez - grucha1997 w dniu 2020-10-29 10:36:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
Mam jeszcze jeden plan i z tych dwóch to bym bardziej preferował Push Pull bez podziału na push Pull legs


Push:
1.przysiad 4s od 8-12 powtórzeń(wszędzie od 8-12 powtórzeń)

2.syzyfki 2 s

3.wyciskanie płaskie 4 s

4.gilotyna na skosie 2 s (muszę poprawić górę klatki )

5.podciaganie sztangi do brody 4 s

6.prostowanie przedramion na wyciągu 4 s

Podciąganie sztangi do brody i prostowanie dlatego iż wcześniej miałem inne ćwiczenia typu wyciskanie żołnierskie i wyciskanie sztangi na ławce i wyciskanie francuskie więc chciałbym na jakiś czas dać te aby coś zmienić

Brzuch jakieś brzuszki
Pull

1.rumunski martwy ciąg 3s

2. Żuraw 2s

3.drazek szeroki nadchwyt 3s

4. Wiosłowanie sztangielki 3s

5.sidemkowanie 3s (biceps i triceps mam strasznie oporne ciężko im rosnąć )

Brzuch plamki 3s po 60 sekund

Góry dziękuję za ocenę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5539 Napisanych postów 60380 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744755
Jak na półtora roku stażu to ten plan treningowy pierwszy taki sobie.

Jak przetrenowałeś to 1,5 roku sensownie to teraz każda partia dwa razy w tygodniu byłaby fajnym rozwiązaniem o ile jesteś w stanie wygospodarować na trening siłowy 4 dni w tygodniu.

Ten drugi plan może być przy czy podciąganie sztangi do brody jest ćwiczeniem pull, a nie push i lepiej tam było dać jakieś wyciskanie na barki z założenia podciąganie tam nie pasuje

Pull może zostać, ale ja bym dał tam martwy ciąg w klasycznym wydaniu, ale rdl może zostać.
Do pierwszego zestawu daj też coś na rdzeń.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
To zamiast ciągnięcia sztangi do brody to bym zamienił na unoszenie sztangielki bokiem siedzac,martwego nie chcę dawać bo miałem go w poprzednim treningu i chciałbym ogólnie wszystkie ćwiczenia zamienić tak aby nie wypadały ćwiczenia z poprzedniego planu a co polecasz na rdzeń jakie ćwiczenie?

A co do planu 4 dni w tygodniu miałbym czas,a no taka wersja że w jednym tugodniu ćwiczę 4 razy a w drugim 3 i tak na zmienne to dobra wogole?


Zmieniony przez - grucha1997 w dniu 2020-10-29 15:50:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
Chyba że ten plan treningowy i poprostu rozłożyć go na 4 dni w tygodniu czy tak było by źle ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9756 Napisanych postów 154928 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210834
A co do planu 4 dni w tygodniu miałbym czas,a no taka wersja że w jednym tugodniu ćwiczę 4 razy a w drugim 3 i tak na zmienne to dobra wogole?

tak, mozna wykonywac trening z tzw rotacja

np
PUSH PULL LEGS

i teraz tak
poniedzialek PUSH
wtorek PULL
sroda wolne
czwartek LEGS
piatek PUSH
weekend wolne

II tydzien
poniedzialek PULL
wtorek LEGS
sroda wolne
czwartek PUSH
piatek PULL
weekend wolne

i tak dalej
sam dosc czesto trenowalem tekim schematem i sprawdza sie dosc dobrze, wiec mozesz sprobowac

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 253
Od dzięki za ocenę,ale spróbuję 4 dni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Boks + siłownia 1 raz dziennie

nutloveb