SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CYKL ZAKONCZONY :) WYNIKI !!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13492

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 761 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4498
Witam was skonczyłem dzis cykl z :

100tab metanabolu ruskiego
10amp Omnadrenu 250
30amp Testosteronu Propionat 5% z Farmadon rosja.
60tab Tamoxifen Polska.

Cykl rozpoczołem najpierw od 2tygodniowej kuracji na suplach typu Mass Gain i CEl Pump poniewaz byłem na spadkach i chciałem podrosnąc do ego stanu w jakim byłem.
Po tych 2 tygodniach supli przybyło mi 1cm w bica tyle ile spadło :) Wiec zaczołem cykl:

1-6 Omnadren 250 / 1ml co 4dni
1-4 Metanabol / 20mg dziennie
5-6 Testosteron Propionat 5% / 100mg dziennie
7-7 Testosteron Propionat 5% / 50mg co 2 dni
1-8 Tamoxifen / 10mg dziennie
9-9 Clomid / 150mg dziennie
10-10 Clomid / 100mg dziennie

WYNIKI PRZED CYKLEM:

Waga: 88kg
Wzrost: 172cm
Biceps: 43cm
Klatka: 122cm
Pas: 77cm
Wycisk klatka: 160kg

WYNIKI PO CYKLU:
Waga: 98kg
Biceps: 46cm
Klatka:130cm
Pas: 80cm
Wyciskanie klatka: 185kg

STOSOWANA DIETA:
5 posiłków dziennie
Ryz,piersi z kurczaka, jajka itp

PRZEBYTE CYKLE WCZESNIEJ:
1 Cykl z Testosteronu Prolongatum 15amp + 150tab metki
2 Cykl z Testosteronu Ennthate 10amp + 100tab metki

OPIS CYKLU:
Pierwsze 4 tygodnie na omce i metce były super , pąpa niesamowita, biceps rósł z tygodnia na tydzien. Tydzien 5 do 7 , tutaj az sie zszokowałem na siłowni nie mogłem wykonca planu do konca tak pąpa była. Dzieki Propku wyrzezbiłem sie troche przy koncu cyklu wiec wszystko jest ok.

SKUTKI UBOCZNE :
- Agresja
-Trądzik posterydowy
- zmniejszenie jąder --- wszystko wruciło do normy po odbloku.
- Lekko podwyzszone cisnienie.

Ps. Sora za błedy klawe ma ***niętą.

POZDRAWIAM

Mile widziane sugestie co byscie zmienili itp .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50341 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jaki film czytac stara wypowiedz ktorej za hvj nie pamietam siedziac w sraczu z tel

ale jestem z siebie dumny bo chcialem mw to samo napisac buehehehe...

i zeby nie bylo dzisiaj zaczynam rowniez omo wlasnie poszlo 500 2pizze i 400wola na rozruch
=] mam nadzieje ze i efekty beda jak u autora tyle ze ja mam w planie 30 tyg bomby i przemiane w superyebaka wiec zeby cos zostalo z tego co planuje zrobic musze looknac gdzie tiry z hcg parkuja kvrwa jak to czytam co pisze to juz mam przeczucie ze hvj z tego bedzie no ale dobrej mysli jestem%)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 10949 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65995
Efekty ciekawe, wrzuc foty przed i po

Mile widziane sugestie co byscie zmienili itp

Ja bym napisał pompa a nie pąpa

Naprawdę niebezpieczny człowiek nigdy nie grozi.
[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1290 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32002
a co tu zmieniać jak jest już po cyklu? efekty dobre, chyba jesteś zadowolony,jakościowo jak z mięśniem?

"GdybymPrzechodziłPrzezCiemnąDolinęZłaSięNieUlękne,BoTyJestesZeMną"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 761 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4498
Fotki chętnie bym wrzucił bo widze ze urosłem troche :) ale nie ma cyfrówki ale spoko jak będzie to zaras je wrzuce. Masa mięsniowa hmm na początku troche zalana a gdy zaczołem kuc propa to git wyrzezbiło sie troche. A jesli chodzi o twardosc to KAMIEN
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1314 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7391
kamen powiadasz?
no widze ladne efekty gratuluje sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8068 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 39197
coś szybko ci jąderka wróciły do normy, jak dziś skończony cykl.
Ale jeśli tak to gratulacje

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 761 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4498
Dzis zakonczony cykl juz z odblokiem tym 2 tygodniowym :) Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8068 Wiek 48 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 39197
to i tak szybko, no jeśliu tak to tylko pozazdrościć.

Nie ma postępów? Dodaj węgla a nie koksu !

LeonCountryChopper

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1028 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30036
Pozostaje Ci tylko zmienić dane w profilu...
Jak na nasz wzrost to zaje.biscie musi wygladac taka lapka wrzuc foty jak beda Pozdro

..to ZAKAZANY owoc DUMNIE krazy WCIAZ nad GLOWA i KUSI kazdy SAM sparzyc SIE musi...

Slaski STYL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 761 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4498
No własnie łapa masakryczna w sumie az do tego wzrostu az zaduza
wiecej juz nie koksuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 657 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 51093
łapa nie wieksza?? przy prawie 100kg i 172cm wzrostu to przynajmniej ze 48-49
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Deca + Prolo + Tren, 3 cykl

Następny temat

Aga i antek

nutloveb