SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CO powiecie o takim treningu. !!!!!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 631

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11294
Trening na mase

Poniedziałek

Klatka
1. wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce pozimej 12/10/8/6
2. wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej do góry 12/10/8/6
3. wysisk na skosie w duł 10,8,6
4. rozpiętki baterflay 3x10

Triceps
1. wyciskanie francuskie sztangą 12/10/8/6
2. prostowanie ramion na wyciągu sznurki 3x10
3. maszyna 3x10



Środa

Plecy + Nogi

Plecy
1. ściaganie wyciagu do klaty 12,10,8,6
2. ściąganie linki wyciągu górnego (za kark) 4x10
3. podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) 3x10
4. ściaganie wyciągu pionowego do przucha 10,8,6


Nogi
tylko przysiady mam problem z nogami wiec moge robic tylko przysiady i wspięcia

1. przysiady ze sztangą 12,10,8,6
2. wspiecia na palcach 12,10,8,6,

Piątek

Biceps + barki

Barki
1. Wyciskanie sztangi za karku 4x10 -
2. unoszenie sztangielek bokiem 3x10
3. unoszenie sztangielek do przodu 3x10

Biceps
1. uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 4x10
2. uginanie ramino oparte o udo 4x10
3. uginanie ramion na wyciagu 4x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11294
Spoko.

Ćwiczę juz 1,5 roku w tym czasie miałem kilka małych przerw ale staram sie ćwiczć systematycznie przez odtatnie 4 miech miałem plan na rzeźne bardzo podobny do tego tylko wiecej powturzeń+areoby i było dobrze. Chodze na profesjonalna siłownie wiec mam sprzęt. Teraz chce plan ma mase. Nie mam żadnych przeciwskazań medycznych- tylko małe problemy z nogami przy dużych cieżarach, ale to nic poważnego. Jesli chodzi o czas to mam go dużo jeżali koniecznie trzeba moge trenowac 4 dni w tygodniu lecz wolałbym 3.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
CYKLICZNOŚĆ III EDYCJA

GRUPA III - "Masowa"

Skupiać będzie osoby mające za soba minimum 9-12 miesięcy SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów.

Celem zajęć w tej grupie będzie:

-budowa sylwetki o maksymalnie dużych gabarytach (adekwatnie do indywidualnych możliwości), przy jednoczesnej wysokiej jakości umięśnienia

-nauka i przyswajanie wiadomości z zakresu podstaw metodyki treningu i fizjologii wysiłku

-przygotowanie silnej-solidnej bazy wyjściowej do wieloletniego treningu sportów siłowych i nie tylko


CYKL I

http://www.sfd.pl/temat223544/

KROK PO KROKU ROK TRENINU ZA RĄCZKĘ

Zapraszam

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa a bieganie

Następny temat

kontuzje przez duze K :(