SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CKD do sprawdzenia

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1349

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 724
witam. moja waga to 85kg.cwicze juz spory kawal czasu, obecnie jestem na redukcji,zszedlem juz do dosc niskiej ilosci weglowodanow, bf ok 12-13%. Chcialbym sprobowac diety CKD, zrobic potem ladowanie i zobaczyc jak to wyjdzie i tym zakonczyc tegoroczna redukcje.

Jest to moja pierwsza dieta tluszczowa wiec prosze o wyrozumialosc

zapotrzebowanie wyliczylem na ok. 2400 kcal, i to rodzi sie pytanie, poniewaz bedac na tradycyjnej diecie mialem mniejsza ilosc kalorii, to czy diete ckd mam ukladac pod ta ilosc kalorii ktora mam obecnie czy tez pod podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne dla redukcji?

kalorie rozlozylem tak:
bialka - 190 gram - 2,2g na kmc - 760 kcal
ww - 30 g - 0,35 g na kmc - 120 kcal
tluszcze - 170 g - 2 g ma kmc - 1530kcal
suma kcal: 2397

I przejdzmy do posilkow:

BIALKO rowno na wszystkie posilki, lekko ponad 30 gram
WEGLOWODANY - otreby pszenne do sniadania i oczywiscie brokuly, pomidory, ogorki, salata i czasem kapusta w kazdym posilku.
TLUSZCZE - rowno na posilki 1-5 okolo 35 gram

Posilki wygladaja tak:
1. jaja kurze cale 200 g
otreby pszenne 40g
oliwa z oliwek 10g

2. uznam ten posilek za przedtreningowy
piers kurczaka 150g
oliwa z oliwek 20g + olej lniany 15 g

3. potreningowy
to samo co przedtreningowy

4. tez to samo

5. makrela wedzona 150g (tutaj wychodzi troche mniej tluszczy ok 25 g) lub nie wiem czy moze byc 200 gram schabu wieprzowego

6. twarog (ser twarogowy) chudy 150

I moich kilka pytań:
1. Czy trening aerobowy wykonywany ma byc tak jak w systemie ckd czy wykonywac mam go tak jak do tej pory?? czyli codziennie. i jaka bedzie najlepsza pora, rano na czczo, po treningu silowym, moze po sniadaniu? bo z taka opinia tez sie spotkalem, tylko wtedy chyba nalezaloby wyeeliminowac tluszcze i zjesc przed aero sam posilek bialkowy?

2. podobny dylemat mam co do posilkow okolo treningowych. na ile czasu przed treningiem spozywac posilek, na ile czasu po treningu, czy ograniczac w jakis sposob tluszcze przed treningiem a moze zwiekszac ich ilosc dla wiekszej energii? i czy bezposrednio po treningu pic odzywke bialkowa wpc??

3. jako zrodlo tluszczy chcialem zastosowac takze orzechy, ale zrezygnowalem ze wzgledu na duza zawartosc weglowodanow. wiem ze dopuszcza sie do 100 gram weglowodanow, ale w tym takze w postaci blonnika, wiec boje sie by nie przesadzic.

Dzieki z gory za wszelka pomoc :)

Zmieniony przez - qwerty768 w dniu 2008-07-19 21:22:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1291
przed i po treningu bym nie jadł tłuszczy już prędzej jakiegoś ww, przynajmniej na ckd ja tak robie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 724
wydaje mi sie to nielogiczne jezeli organizm ma czerpac energie z tluszczy a nie ww. ale poczekajmy na opinie ekspertow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 267 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5880
duronek, jesteś w błedzie, własnie zaporponowałeś popsucie najważniejszego stanu w CKD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1283
Odrobina węgli przed siłowym treningiem nie zaszkodzi jeśli oczywiście nie przesadzimy i musimy je wpisać do dziennego spożycia, czyli np. jakiś owoc - wtedy raczej nie przekroczymy 30g ww dziennie. Taka ilość węgli zostanie wykorzystana na trening siłowy, a organizm dość szybko po tym wróci do stanu ketozy. Jeśli przesadzimy z węglami przed treningiem to będzie to już TKD (Targeted Ketogenic Diet) , a nie CKD.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 724
dokladnie, ale czy moge prosic o ocene diety? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1283
Powinnieneś wrzucić tutaj jakieś warzywa. Do każdego posiłku może być pomidor/ogórek albo jakaś sałata. Np. na śniadanie masz jaja + oliwa, a może lepiej zrobić jaja + sałatka warzywna z oliwą, do obiadu też "trawa" się przyda ;) No i rzeczywiście nie musisz jeść tylko piersi kurczaka, podobno mięso wieprzowe lepiej "uczy" nasz organizm korzystania z naszych rezerw tłuszczowych, bo struktura tłuszczu jest podobna. Wiem, że oliwa z oliwek to źródło omega-3, ale troche niezdrowych tł. jak np. w takiej karkówce też może być. Więc można spokojnie bardziej urozmaicić. Nawet od czasu do czasu, jak lubisz wrzuć sobie golonkę ;) A jak się boisz o cholesterol, to codziennie trochę lecytyny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 724
Co do warzyw: „WEGLOWODANY - otreby pszenne do sniadania i oczywiscie brokuly, pomidory, ogorki, salata i czasem kapusta w kazdym posilku.”
Co do piersi – tak wiem, bede stosowal to czasem zamiennie, np jedzac karkowke zamiast kurczaka zmniejsze ilosc tluszczy pochodzacych z olejow. Jednak nie bede robil tego czesto gdyz w jednym posilku na stale mam jakies tluste mieso. Co do miesa wieprzowego czytalem tutaj na forum o zaletach spozywania i musze powiedziec ze mnie one przekonuja, od dawna bedac w okresie masy stosuje z powodzeniem wieprzowine jednak nie za czesto ze wzgledu na duza zawartosc tluszczy zwierzecych.

A tak to dobrze wyglada dietka ? co myslisz o tym by w ktoryms posilku zamiast oliwy wrzucic troche orzechow/slonecznika luskanego . myslalem o tym by w ktorym z posilkow zmniejszyc troche ilosc olejow, a na noc wlasnie wrzucic orzechy czy tez slonecznik-widzialem ze wiele osob tak robi i wypowiada sie o tym pozytywnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMÓŻCIE Z DIETĄ

Następny temat

Jak przytyć?

Water