SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CHCE SCHUDNAC 16 LAT CHLOPAK

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 713
Witam . Mam 16 lat mam 190 cm wzrotu waże 100 kg ;/;/ Chce schudnac. Chodze na silownie 3 razy w tygodniu i na sksy w noge tez 3 razy w tygodniu co robic aby schudnac do wakacji [jest wrzesien a wakacje czerwiec licze juz ;p ;] czyli sporo czasu mam ale niewiem co robic zeby schudnac chodze na te silownie i sksy i wcale nie chudne waze tyle samo ;/;/ Prosze o pomoc moze jakas dieta w miare mozliwosci , cwicenia domowe itp

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16 lat

Waga: 100 kg ;/

Wzrost: 192

Obwód klatki: 106

Obwód ramienia: 33/34

Obwód talii: 107

Obwód uda: 59

Obwód łydki: 41

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: nadwaga

Aktywność w ciągu dnia: szkola

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: Silownia 3x w tyg i sksy w pilke nozna 3 x tygodniu

Odżywianie: jadlem wszystko fast food chipsy ;//

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: zadnej alergi

Stan zdrowia: zadnych ograniczen

Preferowane formy aktywności fizycznej: jestem w stanie poswiecic sie nawet codziennie po 1 godzinie

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: brak kasy

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2664
czytaj tematy podwieszone działu odchudzanie i odżywianie, sam ułóż diete, a eksperci Ci tutaj sprawdza, powodzenia

Pomogłem? -> zarzuć soga.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 713
włąsnie niewiem jaka dieta wiele forum przejzalem i niweiem dalej co mam zrobic prosze o jakas bardziej szczególową odpowiedz ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2664
http://www.sfd.pl/-t527693.html
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

ułóż sobie trening i daj do sprawdzenia w dziale trening dla poczatkujacych.

Zmieniony przez - omen1g w dniu 2010-09-22 22:16:04

Pomogłem? -> zarzuć soga.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
Z pierwszym linkiem zapoznałbym się najlepiej...poźniej z trzecim. Co do drugiego możesz narazie chyba odpuścic - nie wierze że z dnia na dzień bedziesz miał wyliczoną diete, ktorej bedziesz sie trzymał. Najpierw nauka o pojedynczych produktach - pozniej łączenie tego w całosc


Musisz zmienić odzywianie. Jedz 5-6 razy dziennie, zdrowe produkty - poczytasz o nich w 1 linku. Masz 16 lat i 192 cm więc nie ograniczaj zbytnio jedzenia - wystarczy ze je zmienisz. Uwazaj przy treningach na stawy, kolana...jestes bardzo wysoki i dość młody.


Siłownia 3 razy w tygodniu to solidna podstawa, ustal trening w dziale trening dla początkujących - koniezcnie zaznacz tam wyraźnie ze masz 16 lat i 192 cm. W miarę możliwości do SKS dołóż jakies aeroby na siłowni, jak nie masz problemu z kolanami to trucht na biezni będzie ok, jezeli poczujesz że coś Cię boli - wchodz na rowerek stacjonarny. SKS niestety nie zawsze wygląda tak jak powinien.
Zadne suple czy odzywki nie są potrzebne więc nie masz się co martwić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 713
a czy pomoze mi to jak bym np tylko nie jadł np chipsow slodkich bulek batonikow pizyy itp ? Trening na silowni robie taki :
Poniedzialek mam tylko godzine robie tylko biceps i triceps
Sroda Plecy nogi i biceps
Piatek Klatka barki i triceps

Sa jakies porady jak cwiczyc np klatke zeby wiecej spalac tluszczu niz np budowac miesnie? Sksy wygladaja tak przychodzimi dzielimy sie i gramy. Mysle takze nad bieganiem i własnie jak bym miał biegac to kiedy, jaki dystans , i w jakie dni. Nie rozumiem ukladania diet wiec chce zabrac sie od innej strony. Aha w domu robie brzuszki , probuje pompki co slabo mi wychodzi. Co jeszcze mogłbym robic w domu? Mam rowerek ale taki ze moge pedałowac tylko do tyłu i wie pytanie czy to roznica jak sie pedałuje do tylu czy do przodu? i kiedy i ile mam jezdzic? Jestem nowy w tych sprawach więc prosze nie krytykowac ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
Wywalenie slodyczy, cipsow, kolorowyc napoi, pizzy, kebaba, hamburgera, fast food, jedzenia na miescie to dobry początek - na pewno będzie stanowił niezły start. Do tego musisz jednak wiedziec co jesc - do pewnego etapu tego nie trzeba rozumiec tylko mieć spis rzeczy jakie jesz i kiedy jesz.

Bieganie 2-3 razy w tygodniu, tyle ile masz kondycji, docelowo niech będzie to 60 minut. Biegasz kiedy chcesz, nie od razu po jedzeniu (odczekaj z 1,5h), na czczo też nie widzę za bardzo sensu.

Dni siłki i biegania mogą byc naprzemiennie.
Odpowiedni trening na siłce ustal w diale trening dla początkujących.

Co do rowerku to nie wiem hehee...moze utnij kierownice, zrob tam siodełko i bedziesz mogl pedalować w dobrą strone.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 713
Wielkie dzieki a jakies inne propozycje ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 123
Witam;)

Czytam to co napisaliście i zgadzam się z wami sam od lutego się dochudzam.

Grałem w Hokeja potrzebna była mi masa więc ważylem 12lutego 103 kilogramy.

Dziś moja waga waha się w granicach 82/83kg w zależnosci od dnia...

Co ja robiłem? skorzystałem z pomocy sfd i ułozyłem sobie dość prostą diete, monotonia bła straszna, ale jak pprzetrwasz 1 miesiac to potem jest już spoko.;)

Ja chcę wagę 81,5 z rana wiec jeszcze tylko półtorej kila;) I powiem Ci, ze gdyby nie kontuzja kolana, której się nabawiłem to by było spoko, i własnie tu chce Cię przestrzec, ze przy szybkim spadaniu na wadze, twoje stawy będą się stawały słabsze, o czym sam się przekonałem... 2 miesiace juz nie biegam... zostaje mi tylko siłownia na której jestem 6 razy w tygodniu.

No to napiszę Ci jak ja zaczynałem diete(jestem od Ciebie niższy 184cm mam, ale zdecydowanie wiekszy;p mam inna sylwetke )

Rano na sniadanie jadałem 1 jajko na twardo, 20gram orzechów włoskich,2 dzue łyzki płatków owsianych i szklanke mleka.

W szkole na długiej przerwie czyli około godziny 11 jadłem jedna kromke(chleb pełnoziarnisty-bardzo zdrowy i tak samo niedobry) w kanapce tej znajdowało się 50gram szynki z piersi kurczaka, 20gram ogórka i pomidora.

Po powrocie ze szkoły jadałem obiad(przewaznie przed treningiem około godziny przed)
Jadłem 150gram gotowanej piersi z kurczaka w jakiejs przyprawce by było to smaczniejsze i do tego, po 20minutach od zjedzenia kurczaka 150gram gotowanych warzyw z oliwa z oliwek.

po treningu czyli około godziny 18 jadłem garsc orzechów wloskich, łyzke owsianki i 30gram suszonch moreli, szklanke mleka.

Starałem się nie pic za duzo wody(około 0.7litra dziennie)

Mam nadzieję, że trocę Ci to rpzyblizyłem, a w piatki obiad zamieniałem na rybe makrele też 150gram tak jak kurczaka.

Powodzenia;) bynajmniej jak podejmiesz walkę to już jest sukces;) tylko pamietaj by odstawiać nogi na treningach! bo będą słabe stawy!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 96 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2664
no to zle jadles, czytaj to co Ci wyslalem i ułóż coś od siebie lub na początek przestrzegaj 10 wskazówek żywieniowych.

Pomogłem? -> zarzuć soga.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25123
Dużo robiłeś błędów niestety.

Po 1 wode trzeba zwiększyć a nie zmniejszyć. Myślę że ogólnie 3-4 litry jest uniwersalnie.

Po 2 trenując nogi spalamy bardzo dużo kalorii.

Dieta pachnie zbyt małą ilością kalorii, a posiłki typu potreningowe orzechy włoskie z mlekiem to jakaś pomyłka :P

Udało się...mam nadzieje że to zostanie.

pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ryz?

Następny temat

Zmiany w ciele, jak szybko, kiedy zmieniać kaloryczność diety?

Wheyvita