SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CEL: MASA! MASA! MASA!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1608

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
Cześć wszystkim. Mam 21 lat około 180 cm i 80kg. Na siłownie łącznie chodziłem z 2,5 roku le tak ze pierw chodziłem około 1,5 roku potem miałem kilka miechów przerwy potem zaczoloem znów na około rok z lekkimi przerwami i zaczynam teraz od nowa ale juz regularnie 3 razy w tyg. ćwiczyć. Mam zamiar kupić NitroBolon II i przybrać zarówno na masie jak i na sile. Rześba mni4e nie interesi :) i takie moje malutkie zapytanko czy może być taki plan ja ćwiczyłem ostatnio czy niebardzo? :

Wtorek:
Klata:
-wyciskanie sztangli 12,10,8,6
-przenoszenie sztangielki za głowe 3x8
-rozpiętki 3x8

Triceps:
-francuskie wyciskanie sztangielki 3x8
-francuskie wycisknie sztangli leżąc (nachwyt) 3x8
-pompki w podporze z tyłu 4x8


Czwartek:
Plecy:
-wiosłowanie sztanglą w opadzie (nachwyt) 12,10,8,6
-wiosłowanie sztangielką w podparciu 3x8
-szrugsy 4x 15-20

Biceps:
-uginanie ramion ze sztanglą stojąc 12,10,8,6
-uginanie ramion ze sztangielk (uchwyt młotkowy) 3x8
-uginanie ramion ze sztangielką w oparciu o kolano 3x8

Przedramie:
-uginanie nadgarstków ze sztnglą (podchwyt) 3x15-20
-uginanie nadgrstków ze sztanglą (nachwyt) 3x15-20


Sobota:
Barki:
-wyciskanie sztangli z przodu siedzc 12,10,8,6
-wyciskanie sztangielek nad głowe 3x8
-wznosy sztangiele bokiem 3x8

Nogi:
-wykroi ze sztanglą 3x8 (na strone)
Wspięcia na palce ze sztnglą 4x15-20


No a brzuszek to bede trenował wieczorkami :)

Może byc tai trening czy pomozecie mi coś zmienić?
Musze przybrac na masie i sile bo co to 35 cem w biolu ? :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2333
Rób więcej serii na klatke i plecy (najlepiej dorzuć po jakimś ćwiczeniu) bo wychodzi na to że robisz tyle samo na większe i mniejsze partie.
Ja zrobiłbym bym raczej klatke z bicepsem a plecy z tricepsem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2333
aha...no i na nogi też by pasowało coś dorzucić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 437 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5984
Wtorek:
Klata:
-wyciskanie sztangli 12,10,8,6
-przenoszenie sztangielki za głowe 3x8 - zamiast tego daj wyciskanie hantki na skosie 4x10-8
-rozpiętki 3x8 - mysle ze tu po 10 ruchow

Triceps:
-francuskie wyciskanie sztangielki 3x8 - zamien 1 cwiczenie z 2
-francuskie wycisknie sztangli leżąc (nachwyt) 3x8
-pompki w podporze z tyłu 4x8 - tu daj 3 serie


Czwartek:
Plecy:
-wiosłowanie sztanglą w opadzie (nachwyt) 12,10,8,6
-wiosłowanie sztangielką w podparciu 3x8 - zamiast tego podciaganie na drazku lub sciaganie drazka wyciagu gornego szerokim chwytem 4x 12-10
-szrugsy 4x 15-20
MC by sie przydal albo cos na prostownik innego ze 3 serie
Biceps:
-uginanie ramion ze sztanglą stojąc 12,10,8,6 - tu 3 serie stykna
-uginanie ramion ze sztangielk (uchwyt młotkowy) 3x8
-uginanie ramion ze sztangielką w oparciu o kolano 3x8

Przedramie:
-uginanie nadgarstków ze sztnglą (podchwyt) 3x15-20
-uginanie nadgrstków ze sztanglą (nachwyt) 3x15-20


Sobota:
Barki:
-wyciskanie sztangli z przodu siedzc 12,10,8,6 - wybierz jedno wyciskanie i skatuj 4-5 serii z wieksz iloscia powtorzen
-wyciskanie sztangielek nad głowe 3x8 - wywal
-wznosy sztangiele bokiem 3x8 - tu 4 serie po 12 powtorzn barki lubia duzo
dodaj wznosy w opadzie 3 serie po 12
Nogi:
-wykroi ze sztanglą 3x8 (na strone)
Wspięcia na palce ze sztnglą 4x15-20
ogolnie na nogi bym cos dodal bo malo cwiczen jest, przysiady na poczatek by sie przydaly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
Ok wielkie thx za pomoc. Słucham jeszcze innych uwag. A na nogi nic już niedodaje bo mam wielkie udka :) spodni nie moge sobie dopasować bo jak wezme tkie jak mam w pasie to mi na uda niewejda a jak wezme takie zeby uda sie mieściły to w psie mam tyle luzu ze moja dziewczyna by weszł jeszcze :) w udzie mam 60 :) w łydce 41.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 271
ja bym zabral po 3 cwiczeniu z bicepsow i tricepsow.niech beda dwa bo jak robisz klate to tric pracuje a jak plecy to bic wiec to zastepuje jedno cwiczenie..ja tak robilem i bylem naprawde bardzo zadowolony.hm do plecow dorzucil bym sciaganie do klatki na wyciagu i cos na prostownik, a do nog bym zrobil tak:przysiady,prostowanie i zginanie na maszynie.to taka moja rada...mialem bardzo podobny plan robilem 12,10,8,8,
a co do nitrobolonu...naprawe chcesz to brac??zeby masa zostala po cyklu z tym trzeba kupowac aminokwasy i rozne inne preparaty ja bym sie zastanowil nad czyms innym...lepiej do udanych rezultatow dojsc powoli..
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
Kumpel brał Nitro i był mniejszy odemnie a teraz jest ubity jak cholera. Czyli Nitro działa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 66 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 271
mlodzienie a on bral same nitro czy z czyms??bo ja slyszalem ze jak samo sie bierze to jak sie konczy puszka z tabletkami to rowniez miesnie sie koncza...i wszystko spada zaraz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
On brał w proszku :) nie no smo Nitro brał i jest wielki po cyklu z nitro robi sie odpoczynku troszki lekkie treningi i znów cykl nitro i nie spada nic podobno.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
Poprawiłem troszki mój planik dzieki wskazówkom różnych osób i narazie wygląda to tak:

Wtorek:
Klata:
-wyciskanie sztangli 12,10,8,6
-wyciskanie sztangli na skosie 12,10,8,6
-rozpiętki 3x10

Biceps:
-uginanie ramion ze sztanglą stojąc 3x9
-uginanie ramion ze sztangielk (uchwyt młotkowy) 3x8
-uginanie ramion ze sztangielką w oparciu o kolano 3x8



Czwartek:
Plecy:
-wiosłowanie sztanglą w opadzie (nachwyt) 12,10,8,6
-wiosłowanie sztangielką w podparciu 4x10
-szrugsy 5x15-20


Triceps:
-francuskie wycisknie sztangli leżąc (nachwyt) 3x8
-francuskie wyciskanie sztangielki 3x8
-pompki w podporze z tyłu 3x8

Przedramie:
-uginanie nadgarstków ze sztnglą (podchwyt) 3x15-20
-uginanie nadgrstków ze sztanglą (nachwyt) 3x15-20


Sobota:
Barki:
-wyciskanie sztangielek nad głowe siedząc 4x15
-wznosy sztangiele bokiem 4x12
-wznosy sztangielek w opadzie 3x12

Nogi: (przez pewien czas zamiast nóg w sobote bedę robił przedramie/zamiast w czwartek/ bo nogi mam dośc rozbudowane /udo 60,łydka 41):
-wykroi ze sztanglą 3x8 (na strone)
-wspięcia na palce ze sztnglą 4x15-20


Co wy na taki planik ???

Co sądzicie o NitroBolonie II ???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1073
Odpisze ktoś wreszcie ? Zna sie tu ktoś na siłce ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan na mase do sprawdzenia

Następny temat

Ocencie moj Trening- co do poprawy

Wheya