SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

CC kształtuje sylwetkę

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6896

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Część ladies,
przyszedł i czas na mnie :)

Ćwiczę odkąd pamiętam bo po prostu lubię się ruszać. Do tej pory nie miałam określonego celu. Ćwiczyłam by się dobrze czuć.
Z początkiem lipca skonsultowałam się z trenerem ale nie do końca jestem zadowolona z efektów. Ciało się ujędrniło, ale z 58 kg wskoczyłam na 60 a obwody nie ruszyły.

Sukcesem jest dieta, bo przez lata nie zdawałam sobie sprawy, że jem 1200 kcal max. Teraz zaczęłam jeść trochę lepiej, ciągle nad tym pracuję. Aktualnie rozkład posiłków mam jak poniżej:
I posiłek B 23g WW 44g
II posiłek B 23g WW 44g T 12
III posiłek B 23g WW 44g T 12
trening(mniej więcej 117:00 -18:30)
IV posiłek B 23g WW 44g
V posiłek B 23g WW 44g T12

Obecnie chciałabym bardziej zadbać o siebie i ukształtować swoje ciało. Nie wiem czy powodem jest przyszłoroczny ślub ;), ale chyba bardziej niemożność wciśnięcia się w stare ciuchy. A każda baba mnie zrozumie, że żal wyrzucić ulubione sukienki :)

Poniżej dane:
Wiek :27
Waga :60 (jeszcze miesiąc temu 58)
Wzrost :170
Obwód w biuście(1) :82
Obwód pod biustem :76 (miesiąc temu 75)
Obwód talii w najwęższym miejscu (2):71
Obwód na wysokości pępka :77
Obwód bioder (3):87
Obwód uda w najszerszym miejscu:57
Obwód łydki :36
W którym miejscu najszybciej tyjesz :uda, pupa
W którym miejscu najszybciej chudniesz :biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: od miesiąca trening siłowy 4xtyg + interwały 20 min, 1x w tyg bieganie. Wcześniej bieganie, 1-3 tyg siłownia
Co lubisz jeść na śniadanie: płatki owsiane, jaja, pieczywo żytnie
Co lubisz jeść na obiad : mięso, ryż, warzywa
Co jako przekąskę : wcześniej były to slodycze, odkąd weszłam na właściwą kaloryczność jest ich o 90% mniej. Owoc, jogurt
Co jako deser : -
Ograniczenia żywieniowe : źle toleruję kapustne, groch itp (gazy)
Stan zdrowia: -
czy regularnie miesiączkujesz: jeszcze 2 miesiące temu ok, od czasu zmiany treningu i diety -cisza. Czekam na najbliższą przerwę w tabletkach.
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak, anty
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: -
czy rodziłaś:nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: bieganie, trening siłowt
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : BCAA, białko Trec/Olimp
Stosowane wcześniej diety : w sumie to zero diety jakiejkolwiek. Wstyd pisać co jadłam.


Przykładowy jadłospis:
I posiłek: 1 jajko całe, 2 białka, płatki owsiane, melon
II posiłek: 3 kromki chleba żytniego na zakwasie, makrela wędzona
III posiłek: polędwiczki wieprzowe, ryż brązowy, leczo z warzyw
IV posiłek: białko, BCAA, owoc (albo ryż)
V posiłek: twaróg półtłusty, olej lniany, warzywa

Dołączam zdjęcia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
lecą zdjecia







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Zapomniałam o treningu:
Góra 2xtyg
wyciskanie sztangietek barki) 3x12-15 (7kg)
przyciąganie sztangi do brody (15x 10kg,15x5kg,15x5kg)
rozpiętki 3x15 (6kg)
przyciąganie sztangi w opadzie tułowia 3x15 (10kg)
podciąganie na drążku (z podporem nóg) 3x15
wzniosy gryfu nad głowę 3x15 (10kg)
pompki w podporze tyłem 3x20
biceps uginanie młotkowe 3x15 (6kg)
brzuch wznosy bioder 3x20
skłony z obciążeniem 3x20 (5kg)
interwały 20min (orbiterek0

Dół 2xtyg
wykroki na TRX 3x15
turlanie piłki z uniesieniem bioder 3x15
przysiady z obciążeniem 3x15 (10 - 20 kg)
martwy ciąg na prostych nogach
kettlebell swing 3x15 (10kg-12kg)
wzniosy bioder z obciążeniem 3x15 (10kg)
interwały 20 min

1-2 tygodniu bieganie rano 40-60 min
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35259
Jeśli chodzi o okres, to odpowiedź prawdopodobnie znajdziesz w tragicznie małej ilości tłuszczu w diecie. Wrzuć swój jadłospis, bo ważna jest nie tylko ilość makroskładników, ale i ich pochodzenie. Dlaczego nie ćwiczysz FBW tylko splitem? Z ciekawości pytam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dwa kilo w ciągu miesiąca i brak zmian w obwodach? Uważasz, że się otłuściłaś czy może większy ładunek w jelitach?

Jak huda.
Do tego: dziwny ten trening wraz z wadą postawy do kompletu.

Zmieniony przez - Martucca w dniu 2013-08-17 09:50:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35259
Och, teraz doczytałam: co to znaczy, że czekasz na przerwę w tabletkach? Tzn, że bierzesz tabletki i ostatnio nie wystąpiło krwawienie z odstawienia? Bo się trochę pogubiłam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Też tego nie rozumiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dokładną dietę wrzucę po południu.

Dlaczego split? Poprzednio cwiczyłam FBW i trochę mnie znudził. Ten rodzaj treningu bardzo mi odpowiada. Uważacie że powinnam go zmienić?

Co do okresu, tak biorę tabletki i przy ost odstawieniu krwawienia nie było. W ciąży nie jestem, a ten cykl akurat trwał od zmiany treningów i diety.

Czy się otłuściłam? Na początku miałam przez 2 tyg dietę wyliczoną zgodnie z zapotrzebowaniem. Ale efektów nie było. Trener zasugerował zmianę, stąd mniejsze ilości T.

Badałam się na maszynie mierzacej skład ciała. Nie mam zaufania do takich urządzeń, wolę centymetr ale może wyniki wam coś powiedzą: 21.07.2013 masa ciała 58.5, mięśni 43,7, tłuszcz 21,4. 10.08.2013 masa ciała 60,5 mięśnie 43,9. Tłuszcz 23,5


Zmieniony przez - CC w dniu 2013-08-17 13:37:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 802 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 35259
Split jest dla osób zaawansowanych.Na początku trzeba ćwiczyć całe ciało. Split w połączeniu z niedoświadczeniem zrobi z Ciebie Quasimodo. Jest u mnie na siłce paru takich gości - splitowców - klata jak szafa a nóżki jak patyczki. VODy tak słabe, że aż mam ochotę podejść i im zwrócić uwagę jak CZASEM siądą na suwnicę.
W życiu nie zawsze możemy robić rzeczy dla nas ciekawe, więc proponowałabym się przeprosić z FBW.
Efekty
, efekty...co Ty chcesz osiągnąć? Tuszę, że odchudzenie z kości na ości, skoro obcięłaś kalorie. A tu by się przydało dowalić czystej masy.
Brak krwawienia z odstawienia nawet? Powinna Ci się zapalić czerwona lampka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dziękuję za wyjaśnienie. Dlatego tu się pojawiłam, nie chcę robić sobie krzywdy. Podobam się dobie i chciałabym wypracować zgrabną, sportową sylwetkę a nie być zachudzoną szkapą ;)

Wrzucam miskę. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczna. Podobnie przy treningu. Wydaje mi się, że jestem grucha, więc zastanawiam się nad moim bieganiem które lubię a wiem, że nie najlepiej działa na nogi.

Co za wadę postawy wypatrzyłyście dziewczyny? Czy mogę zacząć to korygować treningiem? A może powinnam czegoś unikać?

Przejrzałam treningi FBW dla ladies opisane przez was i chętnie do nich podejdę. Poradźcie tylko który najlepiej wybrać.







Zmieniony przez - CC w dniu 2013-08-17 20:42:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49636 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Poniżej kaloryczność i podział BWT. Czy możecie podpowiedzieć jak dalej działać. Przy takim klasycznym rozkładzie ćwiczyłam na początku lipca i po 2 tyg nie było zmian. Czy mam pozostać przy tym rozkładzie a zmienić trening, czy zmienić dietę? Podpowie jakaś dobra dusza?

BMR = 1440
BMR x0,9=1296
1296x1,2=1555 podstawowy

B= 2x60=120g(480 kcal)
W=174g (699kcal)
T= 66g = (595 kcal)


Co z węglami na noc? Unikać?
Poniżej moja dzisiejsza miska. Karkówka niestety była nieplanowana (działkowe obiady ;)

Trening dzisiejszy, bieg po lesie - 7,5km / 46
Jutro zaczynam FBW 3 x tydzień (A i B) by Obliques + 1-2 x tydzień aeroby ( poranne bieganie)









Zmieniony przez - CC w dniu 2013-08-18 20:16:57
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kryzys z ....

Następny temat

Cwiczenia na posladki

FAME