SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Budowa masy mięsniowej

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2453

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8
Cześć,
chciałbym zapytać o kilka kwestii- mam 28 lat (186wzrostu, 87kg wagi, obecna ilość tkanki tłuszczowej to 16%), ćwiczę od 2 miesięcy (3 razy w tygodniu siłownia+ basen 3 razy w tygodniu i bieganie 4 razy w tygodniu). Jestem na diecie odchudzającej strony Vitalia, obecnie 2200kcl dziennie, w tym:
Białko 66 - 110 g
Węglowodany 248 - 385 g
Tłuszcz 61
Cholesterol do 300 mg
Błonnik 25 - 40 g
W ciągu 2 miesięcy udało się zrzucić 10kg, zacząłem zastanawiać się, czy może już czas pomyśleć nie tylko o odchudzaniu, ale też sylwetce- zwiększeniu masy mięśniowej. Czy waszym zdaniem mogę pomyśleć o jakichś suplementach typu białko po treningu, carbo przed bieganiem i po bieganiu oraz mass kick przed treningiem siłowym (głównym celem aktywności ma być budowa sylwetki- masy mięśniowej oraz utrata tkanki tłuszczowej). Zastanawiam się, czy dla zwiększenia przyrostu masy mięśniowej nie powinienem na siłownie chodzić 4-5 razy w tygodniu. Będę wdzięczny za wszelkie rady. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1660 Napisanych postów 5479 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 94310
dalbym tak:
5g kreatyny przed i po
3g ba przed i po
1g/10kg masy ciala czystego bcaa popijane w trakcie treningu

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert